Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Automaattivani
ViestiLähetetty: 28.02.2011 23:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 683
Paikkakunta: KUOPIO
..ja turbodieseli vieläpä on kaupan nettiautossa: http://www.nettiauto.com/citroen/bx-van/3804876 Joku varmaan tuntee tapauksen tarkemmin. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.



Volvot V70/V50
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 01.03.2011 07:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 433
Paikkakunta: Eurajoki
Meikän tekosia ;)



Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 01.03.2011 08:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
onkohan noi maksanut uutenakaan noin paljon? ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 01.03.2011 10:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 683
Paikkakunta: KUOPIO
Teuski kirjoitti:
onkohan noi maksanut uutenakaan noin paljon? ;)


Onhan tuossa kovan tuntuinen pyynti....mutta uutena se vasta olisi ollut kallis, kun olisi pitänyt ostaa 3 uutta sitikkaa, joista kasata tuohon yhteen osat....



Volvot V70/V50
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 01.03.2011 20:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
..ja arvotavarassahan arvo vaan nousee ajan myötä.

Hieno vani tuo on, sen mitä viereisestä parkkiruudusta on kevätsesongin aikaan tullut tiirailtua.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 11:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
peltipolvi kirjoitti:
Vaikuttaa mielenkiintoiselta.
On vaparidieselautomaattivanikin varsin mielenkiintoinen... ainakin ohitusyritystä harkittaessa. Kyllä sillä sentään uskalsi sopivan pitkän suoran auetessa lähteä vanhasta Valmetista ohi :lol:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 13:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 433
Paikkakunta: Eurajoki
Turbo toi kyllä pikkasen kiusattuna uutta iloa elämään.
Ja taas kaduttaa myyminen :(

No Saara saa kohta tomaatin pellin alle, paineet on kohdillaan jo :D



Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 14:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2201
Paikkakunta: Laukaa
Olis tuossa Vanissa automaattilaatikko saanut olla harvempi välityksinen kuin tuo Gti:n tiheä laatikko. Turbodiisselissä nousee kulutus turhan korkeaksi, kun koneen vääntöä ei voi hyödyntää tuolla askilla. N. 3000r/min satasen vauhdissa taitaa kiertää tuolla Gti:n tomaatilla, optimi olisi 2200r/min.



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 15:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 433
Paikkakunta: Eurajoki
Kyllä vääntöä pystyi käyttämään hyvin. Toi Vanin loota on joskus ollut Jasun käsissä ja toiminta oli mun mielestä 10+ :D
Kickdown vaijeri vaan sopivan löysäksi että vaihtaa alempana.

Saaraan tulee Xsantun loota, katotaan miten sopii



Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 15:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Teme kirjoitti:
Kyllä vääntöä pystyi käyttämään hyvin. Toi Vanin loota on joskus ollut Jasun käsissä ja toiminta oli mun mielestä 10+ :D
Kickdown vaijeri vaan sopivan löysäksi että vaihtaa alempana.

Saaraan tulee Xsantun loota, katotaan miten sopii

Ei parane koko kunniaa ottaa, Eskeren kanssa tuo väsätty on... :roll:

laakeri kirjoitti:
peltipolvi kirjoitti:
Vaikuttaa mielenkiintoiselta.
On vaparidieselautomaattivanikin varsin mielenkiintoinen... ainakin ohitusyritystä harkittaessa. Kyllä sillä sentään uskalsi sopivan pitkän suoran auetessa lähteä vanhasta Valmetista ohi :lol:

Vaan kyllä vaparitiisseliautomaatillakin ihan hyvin ohittelu onnistui, ilman ongelmia ja jännitystä. Pitää vaan tietää mitä tekemässä on, lukea tilannetta hyvissäajoin, ja olla valmis myös perumaan yrityksensä. Vaan tuossa se taitaakin olla monelle nykyautoilijalle jo ihan liikaa miettimistä..?

Ohittaminen on tuollaisella "taidetta", hieman vastaavaa kuin Rättärillä, helppoa kun sen osaa, mutta ei onnistu siten että kyttää sitä ohituspaikkaa siinä ohitettavan puskurinkulmassa.

Nimim. Rättärillä Jkl-Tku keskinopeudella 106km/h juhannusliikenteessä -95, rikkeet ovat siis vanhentuneet. Tämä ajalta ennen ohistuskaistojen lisäämistä...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 17:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
jasu kirjoitti:
Ohittaminen on tuollaisella "taidetta", hieman vastaavaa kuin Rättärillä, helppoa kun sen osaa, mutta ei onnistu siten että kyttää sitä ohituspaikkaa siinä ohitettavan puskurinkulmassa.

Nimim. Rättärillä Jkl-Tku keskinopeudella 106km/h juhannusliikenteessä -95, rikkeet ovat siis vanhentuneet. Tämä ajalta ennen ohistuskaistojen lisäämistä...

Kyllä tuo vaatii jo aimo annoksen hyvää tuuriakin :D




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Automaattivani
ViestiLähetetty: 03.03.2011 20:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2201
Paikkakunta: Laukaa
jasu kirjoitti:
Ei parane koko kunniaa ottaa, Eskeren kanssa tuo väsätty on... :roll:


Jaa minä vai :o :o :o
mää en muista mittään....



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: