Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Citroën visailu http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=7449 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | Andre [ 05.03.2011 23:50 ] |
Viestin otsikko: | Citroën visailu |
Aloitetaanpa leikkimielinen visailu. Palkintona tietenkin kunniaa koska mitä sitä mammonalla ketään mitään tekee. 1. Kuinka monta metriä teräs-, kumi- ja muoviputkea on Citroën CX hydrauliikkajärjestelmässä yhteensä? 2. Mikä on Citroënin ensimäisen, väriltään punaisen, hydrauliikkanesteen kemiallinen kaava ja minä vuosina se oli käytössä? |
Kirjoittaja: | eskere [ 06.03.2011 00:01 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
1. 50m 2. C27H46O2, oli käytössä v.1955-63 ![]() ![]() |
Kirjoittaja: | Andre [ 06.03.2011 20:36 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Ja sitten vastaukset: 1. CX:ssä on yhteensä 42,262 metriä putkea, josta teräsputkea 26,255 m, muoviputkea 9,620 m ja kumiputkea 6,390 m 2. punaisen hydrauliikkanesteen kaava on CH12O4 ja se oli käytössä vuodesta 1955 vuoteen 1964 saakka (vuonna ´64 oli myös LHS2 käytössä). Ja sitten seuraava kysymys: Mikä on CX:n heilahdustaajuus edessä ja takana kuormittamattomana? |
Kirjoittaja: | Natero [ 06.03.2011 21:32 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Minkä ikäisessa CX:ssä on tuo määrä putkea ja letkuja? |
Kirjoittaja: | Andre [ 06.03.2011 21:38 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Lähde on vuodelta 1985 joka pohjautuu "Relation Publiques Citroen Decembre 1977" |
Kirjoittaja: | Natero [ 07.03.2011 18:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Tunnustaudun pilkuttajaksi. Pahempia ilmaisuja ko. ominaisuudelle löytynee. Diravi/ tehostin-yhdistelmä vaatinee varsin suuren osan järjestelmän putkikapasiteetista, joten karvahattumalli alkusarjasta lienee varustettu huomattavasti pienemmällä putkimäärällä? |
Kirjoittaja: | jasu [ 07.03.2011 19:19 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Andre kirjoitti: Ja sitten vastaukset: 1. CX:ssä on yhteensä 42,262 metriä putkea, josta teräsputkea 26,255 m, muoviputkea 9,620 m ja kumiputkea 6,390 m 2. punaisen hydrauliikkanesteen kaava on CH12O4 ja se oli käytössä vuodesta 1955 vuoteen 1964 saakka (vuonna ´64 oli myös LHS2 käytössä). Saisko tuohon kakkoskohtaan tarkennusta..? Olisko kuiteski ollu jo alkanu paria vuotta aiemmin, vai oliko kyseessä sittenkin LHV (väristä ei tietoa/varmuutta) jota oli hataran tiedon mukaan vuoteen 1957 asti..? |
Kirjoittaja: | Le_Dandy [ 07.03.2011 21:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Eivät tehneet eroa Prestige- ja Break-mallien putkinotkoille verrattuna pätkämalleihin..? |
Kirjoittaja: | Andre [ 07.03.2011 22:20 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
Le_Dandy kirjoitti: Eivät tehneet eroa Prestige- ja Break-mallien putkinotkoille verrattuna pätkämalleihin..? Ei tehneet ei, ainakaan tässä lähteessä. Kyseessä oli volyymimallin tiedot. Vastaus kysymykseen kaksi, johon ei tässä ajassa tullut edes yhtään arvausta, on: edessä 0,595 Hz ja takana 0,520 Hz (näihin pätee samat kommentit kuin edellisiin). |
Kirjoittaja: | Cikatti [ 07.03.2011 22:38 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citroën visailu |
"Eivät tehneet eroa Prestige- ja Break-mallien putkinotkoille verrattuna pätkämalleihin" Täm on ihan helppo juttu, se on alla olevien putkien määrä kertaa 0.25 metriä ja allahan on noin 6-7 putkea edestä taakse. eli lisätään 1,5 metriä pituutta. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |