Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lyhyt harmaa C4 arvosteltu TM:ssä
ViestiLähetetty: 03.04.2011 17:18 

Ykköskoppainen C4 oli arvosteltu TM:ssä muutaman vuoden käytön jälkeen ("Pistokoeajo"). Eipä tuossa juuri kehuja tullut. Vikaa ja ongelmia löytyi enempi kuin nykyautoista keskimäärin. Ainakin minä sain sen kuvan. Kysymykseen "kuinka todennäköisesti päädytte samaan merkkiin, kun hankitte seuraavaa autoanne", vain n. 7% vastasi myönteisesti. Ja tietysti heti parin sivun päähän oli laitettu uuden C4:n koeajo. Ei tuo nyt ainakaan myyntiä lisää, haukkua ensin vanha ja sitten esitellä uusi heti perään.

Eipä tuota lehteä turhaan kutsuta VAGniikan Maailmaksi. :mrgreen:

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

Viestin otsikko: Re: Lyhyt harmaa C4 arvosteltu TM:ssä
ViestiLähetetty: 03.04.2011 22:21 
Käyttäjän avatar

C4_robotti kirjoitti:
Ykköskoppainen C4 oli arvosteltu TM:ssä muutaman vuoden käytön jälkeen ("Pistokoeajo"). Eipä tuossa juuri kehuja tullut. Vikaa ja ongelmia löytyi enempi kuin nykyautoista keskimäärin. Ainakin minä sain sen kuvan. Kysymykseen "kuinka todennäköisesti päädytte samaan merkkiin, kun hankitte seuraavaa autoanne", vain n. 7% vastasi myönteisesti. Ja tietysti heti parin sivun päähän oli laitettu uuden C4:n koeajo. Ei tuo nyt ainakaan myyntiä lisää, haukkua ensin vanha ja sitten esitellä uusi heti perään.

Eipä tuota lehteä turhaan kutsuta VAGniikan Maailmaksi. :mrgreen:

No minä ainakin olen hiljaa mielessäni toivonut, ettei siitä kansanautoa olisi tullutkaan.
Viatkin on niin suhteellisia. Toisilla kun ei kestäisi rautaiset munatkaan.

Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa

Viestin otsikko: Re: Lyhyt harmaa C4 arvosteltu TM:ssä
ViestiLähetetty: 04.04.2011 10:01 
Käyttäjän avatar

Viimeisimmässä Moottori-lehdessä oli uudesta C4:stä oikein positiivinen arvostelu, eikä C5 Toureristakaan ollut juuri muuta pahaa sanottavaa kuin 1.6-litraisen luvattua isompi kulutus (15-30 asteen pakkasilla). Ja kun samassa lehdessä oli vielä pitkä juttu DS:stä, niin piti pari kertaa tarkistaa ettei kädessä ollut Citikka- tai Voila-lehti :D

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]