Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 08:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Kuva
Tekniikan Maailma uutisoi aiheesta Citroën ZX:n uusimmat muodot.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 08:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Aikaslailla Xsaran kojetaulu ja mittaristo :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 10:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Mikäs siinä, kun on toimiva ja muutenkin hyväksi todettu konsepti, eikä tarvitse välittää mistään kolariturvallisuusdirektiiveistä. :)



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 10:28 

Viestit: 5124
Tekniikan maailman artikkeli on kirjoitettu melkoisella siirtomaaherra-tyylillä, vähän säälitellen kiinalaisten tapaa toimia.

"Melkein kaikkialla muualla maailmassa vanhat automallit jäävät pois tuotannosta, mutta Kiinassa (ja Intiassa) niitä tekohengitetään niin kauan kuin ostajia riittää."
- Kierrättäähän vaikka Seat, konsernin sisällä, vanhoja Audeja uudeksi malliksi, eikä edes muuttele noin radikaalisti kuin kiinalaiset ovat tehneet?

Lainaa:
Ranskalaisten vaikutus näkyy yhä voimakkaammin etenkin muoviosien parantuneena laatuna.

En tiedä kuulostaako muista yhtä pelottavalta, kun sanotaan että ranskalaisten paras osaaminen olisi muoviosien laadussa. (Jokos uusien sitikoiden rattien muovipinnoite on saatu kestämään kulutusta?)

No onhan tuo totta että usein vanhojen autojen kokoonpanolinjoja on uitettu kehitysmaihin. Mitenköhän on niiden kolariturvallisuus korin osalta, ei ole varmaan parasta/uusinta laatua, ellei sitä ole jotenkin muutettu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 10:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
olli__o kirjoitti:
Tekniikan maailman artikkeli on kirjoitettu melkoisella siirtomaaherra-tyylillä, vähän säälitellen kiinalaisten tapaa toimia.

"Melkein kaikkialla muualla maailmassa vanhat automallit jäävät pois tuotannosta, mutta Kiinassa (ja Intiassa) niitä tekohengitetään niin kauan kuin ostajia riittää."
- Kierrättäähän vaikka Seat, konsernin sisällä, vanhoja Audeja uudeksi malliksi, eikä edes muuttele noin radikaalisti kuin kiinalaiset ovat tehneet?


No onhan se homma kiinassa vähän eri tasolla, sama kuin että tässä olisi Seat vm 2011:
Kuva

TM:n juttuja selaillessa siellä valmistetaan vielä mm. 2-korista Jettaakin. Ja tekeehän ne Iranissa Xantiaa, onko kellään kokemusta auton hakemisesta sieltä? ;)

Sinänsä hatunnoston arvoista, että nuo sentään ovat aidoasti yhteistyössä alkuperäisen valmistajan kanssa, toisin kuin nämä mersu- ja bemarikopiot.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 11:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Teuski kirjoitti:
Ja tekeehän ne Iranissa Xantiaa
Ei tee enää.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 12:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Teuski kirjoitti:
Ja tekeehän ne Iranissa Xantiaa, onko kellään kokemusta auton hakemisesta sieltä? ;)
Tuskin muuten kuin enintään muuttoautona. On meinaan aika mahdotonta saada ilman e-tyyppihyväksyntää olevaa autoa muuten kilpiin EU-alueella.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiinancitikka
ViestiLähetetty: 24.04.2011 12:17 

Viestit: 5124
ZX:lle vielä 30 vuotta lisää tuotantoa, niin pääsee jo melkein samaan kuin sitikka täällä euroopassa tehtynä:
2CV 1990:
Kuva

Eikös tuonkin osin lopettanut kolaristandardit?


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: