12Soupapes kirjoitti:
Firman isokenkäiset hallitusjäsenet pitivät kokousta ja pihalla oli taas autonäyttely, erilaisia isoja tummia laitteita jotka eivät äkikseltään massasta erotu, mutta yksikään tuskin alta kuusinumeroisen eurosumman lähtisi kaupasta.
Se kiinnitti huomiota että olivat kaikki kaksiovisia, paitsi yksi maasturi jonka alta mahtuisi ajamaan XM:llä jousitus normaaliasennossa. Itsellä viimeinen kaksiovinen on ollut -73 B-Kadetti, sen jälkeen on ollut rahaa ostaa vähintään neliovisia.
Mutta onko köyhältä jäänyt huomaamatta että luksusta onkin ahtautua takapenkille taittuvan selkänojan välistä?
Kaksiovisuus, etenkin coupé (no kolmiovinenhan se), on vanhojen pappojen/mammojen merkki... nuorella menevällä ihmisellä on aina sen verran tavaraa/perhettä/kaverita mukana, että tarvitsee ovia ja tavaratilaa enemmän, joskus ihan oikeat takapenkitkin.
Meidän firman johtajalla taitaa niinkin erikoinen ja kallis auto, kuin joku perusmallin 1-sarjan bemari (no lienee se ainakin kalliimpi kuin ne rumat X-mallit, mitkä tuskin kelleen kelpaavat?). On kyllä parhaimman näköisiä bemareita se 1-sarja kieltämättä, ulkonäön puolesta kelpais itsellekin.