Lemon kirjoitti:
On bx sentään hyvän näköinen toisin kuin äksämmä

Eikä muutenkaan pöllömpi ja kun on vielä kattoluukkukin, niin se on kyllä hyvä valinta.
Tuo näköisyys -kysymys on onneks makuasia, josta ei kannata kuin mainita oma mielipiteensä, ei sen kummemmin väitellä...
Xm:ääkin saa kattoluukulla, joka muuten on lasinen, jonka kaveriksi tulee kova "sisäverho"...
Kokemusta on ihan reippaasti kummastakin, reipas satatonnia ajoa molemmista, eli voi ehkä kokemuksesta puhua..? Eikä voi enää kuvitella että palaisi ihan herkästi Bx -kantaan, kun on Xm:llä tullut "hetki" ajeltua, vuodesta -05 alkaen. Tuo ero noiden välillä, ajotuntumaan ja tilaan sekä varusteisiin, on vaan varsin huikea, tämä tuli itselle varsin radikaalina "herätyksenä", kun velipojalle hain Xm:n Germaaniasta. Se pari tuhatta kilometriä minkä sillä ajoin, ja siitä sitten veljen kotipihasta varsin hyvällä Beksillä reipas viitisen kilometriä oli "kamelinselänkatkaisu", het kotio päästyäni uusia lentolippuja tilaamaan ja Beksi myyntiin...
Oli meinaan vallan rimpula, BX19GTi automatique, XM2.1td Break'in jälkeen...

Ikäeroa noilla kolmisen vuotta, ajomäärä aika tarkkaan sama. Mutta joku siinä Xm:ssä iski vasten kasvoja, ja sellainen sitten piti ittellekin saada, eikä ole vielä osannut harmittaa, vaan matkaa on sittemmin taittunut, tosin toisella yksilöllä kun ekalla "omalla" hakureissulla ei sattunu se mieleinen kohdalle...
Mutta. Tällä vuodatuksellani vain tahdon sanoa että sama laite ei kaikille sovi, ja onneksi meillä on mistä valita..!