Vielähän noilla tulee ajeltua, tänäänkin oli niin komea ilma että keskeneräisestä perämoottoriremontista huolimatta piti pikkulenkki käydä pyörähtämässä.
Autot liisarilaguna ja kaksi projektiletukkaa, MP:t 3 kpl v4-Hondia
Pirskatti kun ei ole mopoa, muutaman kerran olen miettinyt että pitäiskö hommata Monarkki taas. No kaikkea ei voi olla joten tyydyn vain ajaleen sitikoilla ja prätkillä.
sahtivaari
Viestin otsikko: Re: Kuka vielä mopoilee?
Lähetetty: 19.09.2011 09:20
Ihan oikeaa mopedia ei ole ikävä, oli se sen verran hidas kulkuväline. Moottoripyörää tarkoitin kysymyksessä.
kaselin
Lähetetty: 19.09.2011 09:36
Mopoja ovat vielä mopoillaan vurotellen "potkulaudalla" ja motolla kuun loppuun sitten isompi teloille.
Kokeilin eilen Paneuropeania (Honda). Oli hyvä keli ajella. KAuhea kikotin, runko on veltompi kuin mun 33 vuotiaassa CBX:ssä. Voi kun sais kohta CBX:n alle, kauhea aroahdistus.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
xs2jammu
Lähetetty: 19.09.2011 15:27
sahtivaari kirjoitti:
Ihan oikeaa mopedia ei ole ikävä, oli se sen verran hidas kulkuväline. Moottoripyörää tarkoitin kysymyksessä.
Jaa mää luulin että oli mopoista kyse eikä prätkistä. Näin sitten käy kun ei puhuta asioitten oikeilla nimillä, no onneksi ei ollut vakavammasta asiasta kyse
psjääkäri
Lähetetty: 19.09.2011 15:55
Mitäh, miten niin mopo hidas. Minä olen ehtinyt sillä joka paikkaan perille asti, mihin sitten olen ollut menossakin. On tullut oikein käytyä mopedilla aikoinaan oikein ulkomaillakin. Toisaalta, mopedin vauhdilla on etunsa myös pukeutumisen suhteen. Pärjää oikein hyvin kylminä, siis kylminä aikoina pilkkihaalarivarusstuksella. Kas tulee tosi lämmin kun pakkasella mopedin poljet käyntiin. Tarkoitan pedaalimallia. Ja sitten vaatteet päälle ja maantielle. Sitten kysymykseen, tottakait, mikä estäisi. Eihän vielä ole edes lunta eikä jäätä.
TRD Turbo
Lähetetty: 19.09.2011 19:02
Joo kyllä sillä mopollakin voi liikkua vaikka ei kulje kuin 45km. Olisi tarkoitus käydä mopoilemassa tuossa rajan pinnassa Venäjällä kun nyt on siihen jo hankittukin green card tosin rajalle ei ole kuin 16km.
40km työmatkaa päivittäin ajan kelistä riippumatta ja viikonloppuisin 100-400km hupiajoa. Ensilumen tullessa pitänee laittaa pyörät varastoon.
viivari
Lähetetty: 19.09.2011 21:16
Tottakai, eihän vielä ole edes lunta. Ensi perjantaina Poriin ja sunnuntaina takas, satoi tai paistoi, 400km / sivu. Lumen tultua tai kun tiet jäätyy niin pitää varmaan lopettaa, "mopo" painaa kuitenkin 350kg.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.