|
Kirjoittaja |
Viesti |
citax
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 06.12.2014 00:03 |
Viestit: 624
|
Tuosta kulutuksesta vielä et axun mainoslehtisissä kuvataan 3.9 l kulutus 90 km nopeudessa ja moottoritie nopeuksissa 6.0 .
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 06.12.2014 00:36 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Kuusi on aika tarkka.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 07.12.2014 15:45 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Nyt on Cactuksella ajeltu vajaa viikko ja jotain huomioita tähän saakka: + Älyttömän hieno väri, sekä sisustassa että ulkopinnassa. + Sisällä istuminen hymyilyttää + Start & Stop toimii bensakoneessa todella hyvin ja huomaamattomasti + Yleinen rentous ajamisessa on hyvällä tasolla, jousitusmukavuus on minua miellyttävä + Navi toimii hyvin + Ajoasento on just sopiva + Sivupeilit ovat hyvät + Taustapeilissä on vipu yöasennolle, eikä mitään automaattihimmennyspotaskaa kuten Golfissa + Suorituskyky on riittävä + Magic Wash toimii epäilyistä huolimatta erinomaisen hyvin. Yllättävän pienellä vesimäärällä lasi puhdistuu kunnolla. + Ajovalot ovat halogeneiksi hyvät, pitkät jopa erinomaiset (toki olen tottunut huonoihin valoihin) - Sisämelu suuremmissa nopeuksissa nastarenkailla on kova, mutta olen tottunut jo siihen että radio on vähän kovemmalla - Suuntavakaus moottoritienopeuksissa ei ole saksalaisen tai C5:n tasolla, pärjää kuitenkin Avensikselle - Jos kuuntelee radiota niin navin opastus jää pelkäksi ääniopastamiseksi, karttanäkymää tai edes nuolta ei tule sen avuksi. Olen tosin oppinut jo painamaan tällöin navinappulaa jolloin kartta tulee näkyville. Olkoon kuitenkin miinus, koska se harmitti aluksi hetken.
Kaiken kaikkiaan paljon isomman auton tuntuinen kuin mitä paperilla on. Voisi jopa sanoa, että olen autoon sen verran tyytyväinen että negatiivisia asioita voi sietää. Siitä on pitkä aika kun negatiivinen pointti autossa ei ole aiheuttanut sitä, että heitän voltin ja alan valittamaan kuinka paska se onkaan... Tähän on selvä syy. Minä halusin juuri tämän auton juuri tällä moottorilla ja laatikolla. Omat valinnat on aina parhaita.
En osta enää yhtään autoa järki edellä. En muista koska olisin ollut mihinkään hankintaani näin tyytyväinen...edellisellä kerralla se on ollut varmaan joku erikoisolut.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
sitikkaporo
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 08.12.2014 10:20 |
Viestit: 1114
|
Oliskohan sisämelulle jotain tehtävissä, ts. selviäisikö pelkän takaloosterin vuoraamisella?
Minkälainen takakontti on, eli onko kontin pohja puskurin yläpintaa paljon alempana? Onko siinä jonkinlainen välilevy?? Ja se todellinen kulutus kiinnostaa..
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 08.12.2014 10:35 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
On sille tehtävissä. On tarjoukset sisällä äänieristysfirmoihin. Rahaa ei vain ole. Kilometrejä on niin vähän vielä, että todellinen kulutus ei ole vielä todellinen, mutta infoa tulee heti kun sitä luotettavasti on.
Kontin pohjalla on vain tukevahko kangas, ei mitään levyjä ja siinä on ehkä 25cm kynnys reunaan. En ole kokenut ongelmaksi. Tilasin tehtaalta tavaratilan maton joka ei ollutkaan kumia vaan jotain uimapatjaa. Ilmeisesti painonsäästösyistä.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 08.12.2014 12:19 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 09.12.2014 20:08 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
592km 6,2l/100km keskinopeus 93km/h
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 12.12.2014 20:40 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
498km 5,4l/100km keskinopeus 67km/h
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
jarruventtiili
|
Viestin otsikko: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 13.12.2014 11:53 |
Viestit: 217
|
Hienosti erilainen Cactus.
Kerrotko muuten vielä kokemuksesi Avensiksesta?
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 13.12.2014 12:06 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
jarruventtiili kirjoitti: Hienosti erilainen Cactus.
Kerrotko muuten vielä kokemuksesi Avensiksesta? Yleensä aika kultaa muistot, mutta Avensiksesta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Teknisesti toimiva, tehokas 2.2 dieseli, hyvä laatikko, huonot penkit, erinomaiset valot, ohituskiihtyvyys erinomainen, kulutti aivan liikaa (7-7,5l/100km) ja verot ja vakuutukset kovat. Hukkasin pois ja vaihdoin Golfiin. Liian tehokas auto minulle, tuli ajettua turhan agressiivisesti ja ohiteltua tarpeettomasti kun oli tehoreserviä. Alusta oli myös sellainen että tuntui että mutkissa kaadutaan, soralla ei mitään tuntoa mutta kuitenkin kova maantien kuopissa. Tällainen Cactuksella liplattaminen pitkin valtateitä sopii minulle paljon paremmin.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 01:37 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Kulutuksesta ressaaville...tämä vie noin 4,5-6 litraa sataselle. Alle viiden on helppo päästä jos on tasamaata. Yli kuuden on taas vaikeaa päästä.
Hyvä auto - ei kuluta liikaa.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 18:32 |
Viestit: 5700 Paikkakunta: Lahti
|
Huikko kirjoitti: Kulutuksesta ressaaville...tämä vie noin 4,5-6 litraa sataselle. Alle viiden on helppo päästä jos on tasamaata. Yli kuuden on taas vaikeaa päästä. Kyllä tämä ressaa, normikulutuksesta lasketaan päästöt ja päästöistä veroprosentti, jos se kuluttaako autotehtaan mittauksia enemmän niin syyllistyykö silloin veropetokseen minä vai autotehdas, tai maahantuoja? J.Käteinen loi suomeen euroopan edistyneimmän autoverotuksen, kuseeko autotehdas kulutuksissa huijaamalla J.Käteistä silmään, tä? 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 18:43 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Maahantuoja.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 19:22 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Nummela
|
Paljonko tuo käytännössä kuluttaa pelkällä kaupunkipyörittelyllä?
Nettisivuilla on maininta että kulutus Pure Tech 82 mallissa robotilla yhdistetty kulutus olisi 4.3l/100km, epäilen hieman lukemia. Missään ei mainita sanallakaan kaupunkikulutusta, totuus kiinnostaisi,epäilen että voisi olla lähempänä seiskaa tai jopa yli. Ei nyt mitenkään automarkkinoita mullistava kulutus, pikkuauto,pieni kone ja maltillisella ajolla pääsee vähällä.
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
kaselin
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 19:39 |
Viestit: 1585 Paikkakunta: Tampere
|
Siellähän se nettisivuilla 16" rattailla 5,0L 100/km 17" rattailla 5,1L 100/km
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 21:50 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Veikkaisin että kylillä menee nurkissa 7-8 litraa. Täytyy joskus testata kun eksyy Helsinkiin ruuhka-aikaan.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 23:02 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Nummela
|
Täytyy nostaa Huikolle hattua tavasta jolla tuodaan kokemuksia autosta,myös miinuspuolista kerrotaan. Saa hyvin käsityksen auton ominaisuuksista,plussista ja miinuksista. Toivottavasti Cactus pelaa talviolosuhteissa paremmin kuin surullisenkuuluisa C5 III
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 14.12.2014 23:16 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Kiitos. Inhorealismi on aina ollut minun alaani, joskus tosin tarpeettomasti korostettuna Yksi plussa tuossa työreissulla tuli huomattua. Pienehköllä lumisella tiellä Cactus on loistava ajaa. Isotkin routaheitot menee hienosti ja ennenkaikkea autossa on sellainen vanhan ajan perstuntuma siihen missä mennään ja missä pidon raja kulkee. Ajelin Suolahdelta, uuraisten ja multian kautta keuruulle ja paljon kivempaa oli kuin isolla tiellä. Miinukseksi voisi samaan hengenvetoon lisätä sen, että jos räplää radiota niin herkemmin tämä eksyy pois ajolinjalta kuin Golf, mutta auton massa huomioon ottaen tässä on sellaista ison auton tuntua. Tulee saamaan TM:n talvitestissä hyvät arvosanat maantieominaisuuksistaan.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 16.12.2014 13:25 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Plussana myös että maantiellä cruise päällä alamäessä ei vauhti karkaa kuten golfilla. Uuden ETG-laatikon moottorijarrutusominaisuus toimii hyvin. Laatikko myös oikeasti oppii ajotyylistä asioita.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 18.12.2014 20:57 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Noin 120km kaupunkipyöristystä tuolla adventtisohjossa ja kulutus 7.1l/100km. Tänään sain myöls kiven tuulilasiin ja samantien halki 30cm matkalta. Joululahjaksi saan siis lasivakuutuksen omavastuuosuuden.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 23.12.2014 01:11 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Kaupunkiajoa nyt takana noin 500km kun on ajeltu edestakaisin jouluasioissa. Kulutus on tasaantunut noin kuuden litran tuntumaan. 2700km otanta ajotietokoneessa näyttää 5.8l/100km ja keskinopeudeksi 57km/h.
Edelleen olen autoon tyytyväinen ja mitään uutta negaa en ole keksinyt. Airbumpeista on ollut ihan oikeaa hyötyä parkkipaikalla. Kuuluu vain tsup sisälle kun joku lyö oven kylkeen.
Tavaratilaan olen tyytyväinen. Korkea lastauskynnys on minulle vain positiivinen asia. Pysyvät tavarat siellä montussa paremmin paikallaan.
Mäkilähtöavustimella on ihan oma elämänsä ja logiikkansa. Minua se ei haittaa kun ajan automaattia kahdella jalalla ja mäkilähtöavustin on vasemmassa jalassa, mutta jos ajaisin yhdellä jalalla niin osassa mäkilähtöjä pitäisi ottaa käsijarru mukaan. Käsijarru onneksi ei ole sähköinen ja siinä on ihan hyvä tuntuma.
Kävin jäällä leikkimässä (Jäähallin parkkipaikka peilijäässä) ja ESPin saa pois päältä jos haluaa. Se tosin toimii hyvin eikä holhoa liikaa. Jarrut ovat erinomaiset tämän painoluokan autoksi, myös ajotuntuma on selvästi isomman oloinen.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 23.12.2014 08:50 |
Viestit: 1146
|
Huikko kirjoitti: Kävin jäällä leikkimässä (Jäähallin parkkipaikka peilijäässä) ja ESPin saa pois päältä jos haluaa. Se tosin toimii hyvin eikä holhoa liikaa.
Pysyykö ESP pois päältä myös nopeutta nostettaessa? Huikko kirjoitti: Kaupunkiajoa nyt takana noin 500km kun on ajeltu edestakaisin jouluasioissa. Kulutus on tasaantunut noin kuuden litran tuntumaan. 2700km otanta ajotietokoneessa näyttää 5.8l/100km ja keskinopeudeksi 57km/h.
Onko nämä kaikki ilmoittamasi kulutuslukemat ajotietokoneesta poimittuja?
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 23.12.2014 13:05 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Ainoastaan tuo 2700km otanta on ajotietokoneesta. Muut lompakolla mitattuja. Esp ja kovempi nopeus en osaa sanoa koska parkkipaikalla ei kauhean kovaa pääse.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 25.12.2014 21:39 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Nyt kun on ollut edes vähän pakkasta ja liukasta, niin muutama toteamus on paikallaan: + Lämmin auto, jopa ilman webastoa + Lasit pysyy hyvin auki, myös se repsikan puolen lasi vaikkei siellä sivusuutinta olekaan - Liikkeellelähtöpito ei ole kaksinen, johtunee keveydestä - Pientä ritinää tiivisteistä pakkasella kaupunkiajossa, katoaa kun auto lämpenee vähän.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui Lähetetty: 01.01.2015 21:30 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Tämä ei varoita kun lasinpesuneste loppuu. Se vain loppuu. Tosi pitkään kesti 1,5 litraa. Melkein 3000km ja kurakeliä ollut vielä suurimman osan ajasta. Magic wash oikeasti säästää pesunestettä. Lampunpesureitakaan ei ole.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
|
|