Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 06.12.2014 00:03 

Viestit: 624
Tuosta kulutuksesta vielä et axun mainoslehtisissä kuvataan 3.9 l kulutus 90 km nopeudessa ja moottoritie nopeuksissa 6.0 .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 06.12.2014 00:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kuusi on aika tarkka.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 07.12.2014 15:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt on Cactuksella ajeltu vajaa viikko ja jotain huomioita tähän saakka:
+ Älyttömän hieno väri, sekä sisustassa että ulkopinnassa.
+ Sisällä istuminen hymyilyttää
+ Start & Stop toimii bensakoneessa todella hyvin ja huomaamattomasti
+ Yleinen rentous ajamisessa on hyvällä tasolla, jousitusmukavuus on minua miellyttävä
+ Navi toimii hyvin
+ Ajoasento on just sopiva
+ Sivupeilit ovat hyvät
+ Taustapeilissä on vipu yöasennolle, eikä mitään automaattihimmennyspotaskaa kuten Golfissa
+ Suorituskyky on riittävä
+ Magic Wash toimii epäilyistä huolimatta erinomaisen hyvin. Yllättävän pienellä vesimäärällä lasi puhdistuu kunnolla.
+ Ajovalot ovat halogeneiksi hyvät, pitkät jopa erinomaiset (toki olen tottunut huonoihin valoihin)
- Sisämelu suuremmissa nopeuksissa nastarenkailla on kova, mutta olen tottunut jo siihen että radio on vähän kovemmalla
- Suuntavakaus moottoritienopeuksissa ei ole saksalaisen tai C5:n tasolla, pärjää kuitenkin Avensikselle
- Jos kuuntelee radiota niin navin opastus jää pelkäksi ääniopastamiseksi, karttanäkymää tai edes nuolta ei tule sen avuksi. Olen tosin oppinut jo painamaan tällöin navinappulaa jolloin kartta tulee näkyville. Olkoon kuitenkin miinus, koska se harmitti aluksi hetken.

Kaiken kaikkiaan paljon isomman auton tuntuinen kuin mitä paperilla on.
Voisi jopa sanoa, että olen autoon sen verran tyytyväinen että negatiivisia asioita voi sietää.
Siitä on pitkä aika kun negatiivinen pointti autossa ei ole aiheuttanut sitä, että heitän voltin ja alan valittamaan kuinka paska se onkaan...
Tähän on selvä syy. Minä halusin juuri tämän auton juuri tällä moottorilla ja laatikolla. Omat valinnat on aina parhaita.

En osta enää yhtään autoa järki edellä. En muista koska olisin ollut mihinkään hankintaani näin tyytyväinen...edellisellä kerralla se on ollut varmaan joku erikoisolut.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 08.12.2014 10:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1114
Oliskohan sisämelulle jotain tehtävissä, ts. selviäisikö pelkän takaloosterin vuoraamisella?

Minkälainen takakontti on, eli onko kontin pohja puskurin yläpintaa paljon alempana? Onko siinä jonkinlainen välilevy?? Ja se todellinen kulutus kiinnostaa..



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 08.12.2014 10:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
On sille tehtävissä. On tarjoukset sisällä äänieristysfirmoihin. Rahaa ei vain ole.
Kilometrejä on niin vähän vielä, että todellinen kulutus ei ole vielä todellinen, mutta infoa tulee heti kun sitä luotettavasti on.

Kontin pohjalla on vain tukevahko kangas, ei mitään levyjä ja siinä on ehkä 25cm kynnys reunaan. En ole kokenut ongelmaksi.
Tilasin tehtaalta tavaratilan maton joka ei ollutkaan kumia vaan jotain uimapatjaa. Ilmeisesti painonsäästösyistä.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 08.12.2014 12:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
http://www.citroen.co.uk/about-citroen/news/citroen-c4-cactus-topgear-hatchback-of-the-year-2014

Hatchback of the year 2014



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 09.12.2014 20:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
592km 6,2l/100km keskinopeus 93km/h



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 12.12.2014 20:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
498km 5,4l/100km keskinopeus 67km/h



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.12.2014 11:53 

Viestit: 217
Hienosti erilainen Cactus.

Kerrotko muuten vielä kokemuksesi Avensiksesta?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.12.2014 12:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
jarruventtiili kirjoitti:
Hienosti erilainen Cactus.

Kerrotko muuten vielä kokemuksesi Avensiksesta?


Yleensä aika kultaa muistot, mutta Avensiksesta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Teknisesti toimiva, tehokas 2.2 dieseli, hyvä laatikko, huonot penkit, erinomaiset valot, ohituskiihtyvyys erinomainen, kulutti aivan liikaa (7-7,5l/100km) ja verot ja vakuutukset kovat. Hukkasin pois ja vaihdoin Golfiin. Liian tehokas auto minulle, tuli ajettua turhan agressiivisesti ja ohiteltua tarpeettomasti kun oli tehoreserviä. Alusta oli myös sellainen että tuntui että mutkissa kaadutaan, soralla ei mitään tuntoa mutta kuitenkin kova maantien kuopissa.

Tällainen Cactuksella liplattaminen pitkin valtateitä sopii minulle paljon paremmin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 01:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kulutuksesta ressaaville...tämä vie noin 4,5-6 litraa sataselle. Alle viiden on helppo päästä jos on tasamaata. Yli kuuden on taas vaikeaa päästä.

Hyvä auto - ei kuluta liikaa.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 18:32 

Viestit: 5700
Paikkakunta: Lahti
Huikko kirjoitti:
Kulutuksesta ressaaville...tämä vie noin 4,5-6 litraa sataselle. Alle viiden on helppo päästä jos on tasamaata. Yli kuuden on taas vaikeaa päästä.


Kyllä tämä ressaa, normikulutuksesta lasketaan päästöt ja päästöistä veroprosentti, jos se kuluttaako autotehtaan mittauksia enemmän niin syyllistyykö silloin veropetokseen minä vai autotehdas, tai maahantuoja? :lol:

J.Käteinen loi suomeen euroopan edistyneimmän autoverotuksen, kuseeko autotehdas kulutuksissa huijaamalla J.Käteistä silmään, tä? :shock:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 18:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Maahantuoja.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 19:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
Paljonko tuo käytännössä kuluttaa pelkällä kaupunkipyörittelyllä?

Nettisivuilla on maininta että kulutus Pure Tech 82 mallissa robotilla yhdistetty kulutus olisi 4.3l/100km, epäilen hieman lukemia.
Missään ei mainita sanallakaan kaupunkikulutusta, totuus kiinnostaisi,epäilen että voisi olla lähempänä seiskaa tai jopa yli.
Ei nyt mitenkään automarkkinoita mullistava kulutus, pikkuauto,pieni kone ja maltillisella ajolla pääsee vähällä.



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 19:39 

Viestit: 1585
Paikkakunta: Tampere
Siellähän se nettisivuilla 16" rattailla 5,0L 100/km 17" rattailla 5,1L 100/km



C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 21:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Veikkaisin että kylillä menee nurkissa 7-8 litraa. Täytyy joskus testata kun eksyy Helsinkiin ruuhka-aikaan.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 23:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
Täytyy nostaa Huikolle hattua tavasta jolla tuodaan kokemuksia autosta,myös miinuspuolista kerrotaan. Saa hyvin käsityksen auton ominaisuuksista,plussista ja miinuksista. Toivottavasti Cactus pelaa talviolosuhteissa paremmin kuin surullisenkuuluisa C5 III



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.12.2014 23:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kiitos. Inhorealismi on aina ollut minun alaani, joskus tosin tarpeettomasti korostettuna :lol:

Yksi plussa tuossa työreissulla tuli huomattua. Pienehköllä lumisella tiellä Cactus on loistava ajaa. Isotkin routaheitot menee hienosti ja ennenkaikkea autossa on sellainen vanhan ajan perstuntuma siihen missä mennään ja missä pidon raja kulkee. Ajelin Suolahdelta, uuraisten ja multian kautta keuruulle ja paljon kivempaa oli kuin isolla tiellä.

Miinukseksi voisi samaan hengenvetoon lisätä sen, että jos räplää radiota niin herkemmin tämä eksyy pois ajolinjalta kuin Golf, mutta auton massa huomioon ottaen tässä on sellaista ison auton tuntua. Tulee saamaan TM:n talvitestissä hyvät arvosanat maantieominaisuuksistaan.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 16.12.2014 13:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Plussana myös että maantiellä cruise päällä alamäessä ei vauhti karkaa kuten golfilla. Uuden ETG-laatikon moottorijarrutusominaisuus toimii hyvin. Laatikko myös oikeasti oppii ajotyylistä asioita.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 18.12.2014 20:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Noin 120km kaupunkipyöristystä tuolla adventtisohjossa ja kulutus 7.1l/100km.
Tänään sain myöls kiven tuulilasiin ja samantien halki 30cm matkalta. Joululahjaksi saan siis lasivakuutuksen omavastuuosuuden.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 23.12.2014 01:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kaupunkiajoa nyt takana noin 500km kun on ajeltu edestakaisin jouluasioissa. Kulutus on tasaantunut noin kuuden litran tuntumaan.
2700km otanta ajotietokoneessa näyttää 5.8l/100km ja keskinopeudeksi 57km/h.

Edelleen olen autoon tyytyväinen ja mitään uutta negaa en ole keksinyt.
Airbumpeista on ollut ihan oikeaa hyötyä parkkipaikalla. Kuuluu vain tsup sisälle kun joku lyö oven kylkeen.

Tavaratilaan olen tyytyväinen. Korkea lastauskynnys on minulle vain positiivinen asia. Pysyvät tavarat siellä montussa paremmin paikallaan.

Mäkilähtöavustimella on ihan oma elämänsä ja logiikkansa. Minua se ei haittaa kun ajan automaattia kahdella jalalla ja mäkilähtöavustin on vasemmassa jalassa, mutta jos ajaisin yhdellä jalalla niin osassa mäkilähtöjä pitäisi ottaa käsijarru mukaan. Käsijarru onneksi ei ole sähköinen ja siinä on ihan hyvä tuntuma.

Kävin jäällä leikkimässä (Jäähallin parkkipaikka peilijäässä) ja ESPin saa pois päältä jos haluaa. Se tosin toimii hyvin eikä holhoa liikaa.
Jarrut ovat erinomaiset tämän painoluokan autoksi, myös ajotuntuma on selvästi isomman oloinen.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 23.12.2014 08:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1146
Huikko kirjoitti:
Kävin jäällä leikkimässä (Jäähallin parkkipaikka peilijäässä) ja ESPin saa pois päältä jos haluaa. Se tosin toimii hyvin eikä holhoa liikaa.
Pysyykö ESP pois päältä myös nopeutta nostettaessa?

Huikko kirjoitti:
Kaupunkiajoa nyt takana noin 500km kun on ajeltu edestakaisin jouluasioissa. Kulutus on tasaantunut noin kuuden litran tuntumaan.
2700km otanta ajotietokoneessa näyttää 5.8l/100km ja keskinopeudeksi 57km/h.
Onko nämä kaikki ilmoittamasi kulutuslukemat ajotietokoneesta poimittuja?



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 23.12.2014 13:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Ainoastaan tuo 2700km otanta on ajotietokoneesta. Muut lompakolla mitattuja.
Esp ja kovempi nopeus en osaa sanoa koska parkkipaikalla ei kauhean kovaa pääse.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 25.12.2014 21:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt kun on ollut edes vähän pakkasta ja liukasta, niin muutama toteamus on paikallaan:
+ Lämmin auto, jopa ilman webastoa
+ Lasit pysyy hyvin auki, myös se repsikan puolen lasi vaikkei siellä sivusuutinta olekaan
- Liikkeellelähtöpito ei ole kaksinen, johtunee keveydestä
- Pientä ritinää tiivisteistä pakkasella kaupunkiajossa, katoaa kun auto lämpenee vähän.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 01.01.2015 21:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Tämä ei varoita kun lasinpesuneste loppuu. Se vain loppuu. Tosi pitkään kesti 1,5 litraa. Melkein 3000km ja kurakeliä ollut vielä suurimman osan ajasta. Magic wash oikeasti säästää pesunestettä. Lampunpesureitakaan ei ole.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: