Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantia Activa 2.0 tct - "varaosa-auto"
ViestiLähetetty: 05.09.2017 15:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 58
Paikkakunta: Raahe
pieniapina kirjoitti:
Ilmeisesti selvisin taas vähällä.
Vein sylinterin Ahsellille ja lupasivat alkuviikosta letkut kuntoon. Pyysin laittamaan letkuun "pyöritettävän" kiristysmutterin jolloin takaisinlaitto onnistuu.
Puhdistan sylinterin kiinnityspulttien kierteet, laitan ylemmän iskuporakoneella ja alempaan laitan kaksi tavallista mutteria kierrelukitteella niin ei tarvi "paikallaanpitokuusiokoloa".


Sain letkut paikalleen. Putken puoleinen mutteri pyöri, joten letkuihin jäi alkuperäiset mutterit.
Eka ajelu parinkymmenen kilometrin päähän maaseudulle mummolaan. Nesteet pysyi sisällä ja taas oli mukavaa. Perillä isäni kysyi, mikä hajoaa seuraavaksi. Epäilin jotain sähkövikaa tulevaksi, mutta takaisin Raahen pääsyäni kaasupoljin lakkasi reagoimasta. 5 kilometriä tyhjäkäynnillä ajellen kotiin tutkimaan vikaa. Helppohomma: kaasuvivuston noin 10 cm pitkä tanko oli tipahtanut toisesta päästä.



C5 Break -03 1.8 bensa, Xantia Activa -96 2.0 TCT
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: