Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 5/5 [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantia Activa V6 -98
ViestiLähetetty: 09.03.2019 22:51 

cittroen kirjoitti:
Olisko Akselilla suositella jotain esim. w luokan rengasta?

Ainakin 17" koossa oon katellut misukan pilot sport 4:siä, mutta en oo saanut aikaseks ostaa ku en oo saanut tuota vielä kestämään tuhatta kilsaa ehjänä. 15" koossa en tiedä mitä ees miettiä. Vekkellä ainakin on kokemuksia semislikseistä, mutta en tiedä haluatko sellaisia.

Tuon renkaan jäykkyyden tärkeyden opin siitä kun ihmettelin ääneen Igorille, et tää mun kosla kyllä kallistelee enemmän mitä pitäis ja sit autoa heilutellessa huomas, että rengas antaa periksi todella paljon. Ei liene sattumaa, että Activassa on vakiona isoimman nopeusindeksin, ja käsittääkseni pelkästään Activaa varten valmistettu rengas.

-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa

ViestiLähetetty: 10.03.2019 10:51 
Käyttäjän avatar

Kaapelimies kirjoitti:
Pitääpä selata TM:n arkistoja, oisko ihan numeroa heittää missä tuommoinen vahinko kävi? Itsellä vaunussa ja beksin alle menossa kans Lingongit. Noissa taitaa uutena olla vähän vähemmän kulutuspintaa alkujaankin kuin Misukoissa..

5/2017 ainakin joku testi. 8mm oli pintaa noissa omissa, kun mittasin.

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 11.03.2019 11:14 

Minulla on tosiaan Activassa Federalin 595 semislicksit 225/45R17 koossa ja pitoa piisaa, eikä rengas taitu alle. Suunnittelin alkuunsa jonkun ns sporttisen perusrenkaan ostoa, mutta esim. pilotsportit taitaa olla lähes kaksinkertaisen hintaisia noihin Federaleihin nähden. Kumi on pehmeää ja varmasti kuluu nopeammin, mutta kun ajan autolla noin. 2-3 tkm vuodessa niin sillä ei niin ole väliä.

Xantia Activa 2,0 tct
Poissa

ViestiLähetetty: 11.03.2019 12:43 
Käyttäjän avatar

Jäykkäkylkisistä semi-slickseistä olen itse suosinut Yokohama AD08R:iä. Toimivat myös märällä, mutta lätäköt kannattaa kiertää. Misukan Pilot Sport 3 on myös melko jäykkäkylkinen, ja sitä saa myös alle 17-tuumaisena. Jonkun verran nelosta halvempi, ja pitoa siinäkin todella hyvin katurenkaaksi.

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 11.03.2019 22:16 

Igor kirjoitti:
Jäykkäkylkisistä semi-slickseistä olen itse suosinut Yokohama AD08R:iä. Toimivat myös märällä, mutta lätäköt kannattaa kiertää. Misukan Pilot Sport 3 on myös melko jäykkäkylkinen, ja sitä saa myös alle 17-tuumaisena. Jonkun verran nelosta halvempi, ja pitoa siinäkin todella hyvin katurenkaaksi.

Muistatko Igor mitkä kumit on tän Activan 17 tuumaisilla? Ja olivatko mistään kotoisin?

*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 5/5 [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5