Tämän tyylisellä on tullut yleensä korvattua alkuperäinen. Katsoo oikean halkaisijan ja sellainen ei liian leveä niin toimii oikein hyvin.

Itse pujotukseen tekisin järjestyksessä: merkkaa ulko- ja sisäpään asento suhteessa toisiinsa, lukkomutteri löysäys, tässä vaiheessa on hyvä kokeilla että sisäpää pyörii, ulkopään mutteri auki, pyörittää ulkopään irti. Tämän jälkeen vaihtaa kumin, se ilmaputki voi olla aika perseestä laittaa noissa aftermarket osissa, mutta rasvan kanssa sen sinne yleensä saa tarpeeksi kiroillen. Jos kaikki on kuin opetusvideossa niin helppoa, jos ei (eli kaikki jumissa) niin ehkä vähän vaikeampaa.
Vaihtoehtoisesti ei tarvitse irroittaa ulkopäätä ja pyörittää vaan sisä- ja ulkopään erilleen, mutta minun mielestä se on lähes aina vaikeampi ja hitaampi tapa.