|
Kirjoittaja |
Viesti |
mehujallu
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 23.09.2022 23:22 |
|
Ishmael kirjoitti: Vuosi mennyt ja auto päätyi Huutokaupat.com:iin - mitä tässä välissä oikein tapahtui? Loppuiko into tai usko tai raha tai tila vai mikä? https://huutokaupat.com/3698330/citroen ... -lang-1980En mä nyt tätä 1920 eurolla kenellekään myynyt, kunhan kokeilin kun oli kaiken maailman latolöytöjäkin myyty tuolla niin koviin hintoihin. Autohan oli Huutokaupassa jo viime talvena ihan minun toimeksiannostani. Auto on ollut jo alkuvuodesta saakka tuttavallani, joka on aika kauppamies, mutta myös arvostaa vanhaa kalustoa ja harrastelee niitä. Auto on hitsattu kuntoon, katsastettu ja edellämainitun herran isäukko on sillä kuulemma kesällä ajellut paljonkin. Kuulemma tila ja aika loppuu häneltäkin kesken ja CX on aika kärkipäässä hävityslistalla, eli saattaa jossain vaiheessa taas tulla tarjolle. Minä en CX:ää voi ilman tallia ylläpitää. Olisipa noissa samanlainen sinkkaus kuin uudemmissa.
Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 24.09.2022 22:23 |
|
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 25.09.2022 19:13 |
|
Toivottavasti uusi onnellinen omistaja oli tutustunut muuhunkin kuin kuviin, ennen kilpahuutoon lähtöä.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 25.09.2022 22:31 |
|
Olen silti ihmetellyt miksei tuollaisia useinkaan saa museorekisteriin, autoja miettiessä aika monessakin veronkiertovempeleessä olisi oleellista säilyttää jälkipolville juuri ne muutokset ja jos niidenkin tekemisestä on jo kulunut jo yli museoiän alarajan - niin miksei voisi laittaa museorekisteriin? No toki tee-se-itse muutoksissa voi olla vaikeaa määritellä alkuperäisyyttä, jos muutoksia on tehty monta kertaa, tulee Mieleen vaikka yksi iso jenkki, joka oli dieselöity joskus -80 luvulla, jos työ ei ollut pajalla ihan tehdastasoa sähköliittimineen, niin sellaiset ne oli silloin kun muutos tehtiin, mutta usein mahdotonta saada niin vanhoja kuvia tai dokumentteja.
Onko muuten BX Vaneja museorekisterissä, niissä tietysti muutokset on tehty jo uutena ennen myyntiä, ehkä usein alkukäyttö ollut työkalumaista, mutta olisi kiva että niitäkin säilyisi "ikuisesti".
|
|
|
|
 |
mehujallu
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 25.09.2022 23:43 |
|
Kaapelimies kirjoitti: Joo, tänään näinkin poikansa, jonka auto oli, ja sain tietää että oli ollut tosiaan nyt huutokaupassa. En tuota linkkiä aiemmin avannut, luulin että oli minun toimeksiannostani kyse. Alan harrastajalle meni, jolla kuulemma omistuksessa liuta CX:iä ja XM:iä. Josko saataisi tälle ketjulle taas jatkoa? 
Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86 Lähetetty: 26.09.2022 17:45 |
|
olli__o kirjoitti: Onko muuten BX Vaneja museorekisterissä On.
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
|
|