Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/5 [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Visa 1.1
ViestiLähetetty: 13.04.2010 21:30 
Käyttäjän avatar

DS pallas 66 kirjoitti:
Nii, Pasu löysi sen osan auton alta. Tai siis sen löysän kohdan, mistä se alkuperäinen osa on poiskulunna. Minäkin näin sen, siis se on totta. :lol: Mutta noi uudet renkaat ja vanhat kunnostetut vanteet on hauska yhdistelmä, rrr rav vv isss taa-a.

SE(mistä minä puhuin) osa on kyllä auton sisäpuolella ;) Joten alta sitä ei löydä :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2010 21:38 

Jep, tiedän. Siksipä mainitsin tuon alapuolen. Siellähän se mokoma heilui.

Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2010 21:55 
Käyttäjän avatar

No sanotaan vielä, ettei kelleen jää epäselväksi mikä osa on kyseessä. Kyseessä on vaihteensiirtohaarukkaan kuuluvat puslat, vähän niinkus lankarukka jaettuna kahteen osaan. Nämä kun vaihtaa, saa timmin kepin :) Ja vaihdetaan etupenkillä istuen :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 24.08.2010 20:06 

Uskottava tuo on :D Jospas seuraavaksi penkkejä korjaisi. Kun ovatten niin huonot, rikki enkä hinkkaamalla puhtaaksi saanut. Minulla on yhdet etupenkit, huonot, jotka voisi yrittää laitta vaikka itse. ;) Saas nähdä. Laitoin vakiopaikalle uudet 4.2 kajarit, vielä kun soittimen vaihtaapi kuuluvampaan, niin hyvä. Maalikilikalipurkin hommasin. Pitää vähän paikkailla ovia ja takalokareita. Lisävalot jos vaikka talveksi laittaisi keulalle, näkisikin jotain. Pesen vielä tälle kesälle sisustan uudemman kerran kokonaan. Tuulilasi ainakin on sisältä ihan turkasen tööt. Pitää vielä Esan luona käydä hakemassa loput osat ja suunnitella laitto paikoilleen.

Poissa

ViestiLähetetty: 30.08.2010 13:57 

No, ruostetta hieman vähennetty takalokareiden etureunasta lähtien. Jospas tuota saisi hieman vielä siistittyä. Tuli vähän rujot :lol: No, kuvejakin ehkä tuosta joskus. Takapuskuri saatiin lopultakin kiinni ja pakoputkistoa hiljemmaksi, ei mokoma enää niin helise. Hanna sai taustapeilinkin irti, joten pitihän tuo takaisin liimata. Löytyi oikeaa liimaa, niin kauankos tuohon nyt meni. On nuo penkin rähjät kyllä rumat. Kohta on sisuskin näkyvissä kuskin penkissä. No olkoon vielä jonkun aikaa, vie tuo asuntoremppa nyt rahat ja ajan. Talveksi pitää vielä käsitellä uudestaan tuota maalipintaa paremmin talven kestäväksi, tulee vielä kiiltävämpi siinä samalla. On vaan tuo väri niin haalistunut ja kärsinyt, jotta pitäisi vallan tehdä muuta tuolle.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.09.2010 15:20 

( Liike ) Sitrosen takapihalla seisoo yksi raato missä ihmeen siistit penkit olivat. Olisikohan ne siellä vieläkin - siisteinä - kysyvä saa tietoa - kai ?

Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2010 09:19 

Kiitos! :) Pitää tarkistaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2010 10:30 

Dead on mokoma Visa. Pitänee katsoa, että miksi. Tällaista tämä taasen on. Huoh :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 11.10.2010 21:15 

Kävin Ristiinan varastolta hakemassa Jorkilta joskus hommaamani Visan etupenkit. Ovat aika rujot. :? Mutta jospas niistä alkaisi talven aikana joutessaan uusia tekemään. Sitten kun ovat valmiit, laittaisi vain paikalleen ja entiset hukkaan. Ovat sen verran rikkinäiset jo. Ai niin, jossain on minulla noita penkinlämmittimiäkin joutavia. Taitaa vaan olla liikaa mun taidoille, saas nähdä.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.10.2010 08:36 

Miun Visa kun ei herää, niin niitä puolan johtoliitoksia heiluttelemalla on taasen löytynyt tietoväylät jakajan, syttypoksin ja puolan välissä. Jos itse ajelisin sillä enempi, niin tulisi minun vaihtaa koko puola ja kaikki liittimet uusiin, niin pääsis hapettumisvaivoista vähäksi aikaa....

Poissa

ViestiLähetetty: 14.10.2010 12:29 

Pitänee kokeilla tuo, kiitos vinkistä.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.10.2010 12:54 

Ja olihan Visani kuollut muutenki kesäseisonnan jälkeen. Bensapumppu oli väsynyt kuuden kuukauden liikkumattomuuteen. Siis kuollut oli vain se osa...

Poissa

ViestiLähetetty: 15.11.2010 20:15 

Löytyi vika liikkumattomuuteen. Hinattiin kaverin kanssa se Citixiin ja löytyi vika, ei bensaa :lol: :shock: Ja olinhan samana päivänä kun se siihen jäi, tankannut 22 litraa. Jollekin nuo litrat kelpasi. Taloyhtiöstä löytyi rouva joka kyseli minulta, että löysikö ne minun kaverit autosta vian?! Hän oli nähnyt minun "kavereita" kolme kappaletta mopoilla pyörivän aikansa auton takakulman luona, oli letkuja ja hässäköitä, niinkuin hän hauskasti asian ilmaisi. Huvittavinta tässä on se, että lukoista paras on tuossa tankinkorkissa... Hah.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.11.2010 22:43 

Hienoa, että sinullakin on kavereita. Sillähän näitä sitikoita osaltaan tulee harrastettua, että tulee kavereita. Mutta pensaa jos kaverit vievät luvatta - lappua jättämättä, koettelee se, mutta kiireessä ja tarpeeseen kai menivät... Siis jos oisivat jättäneet lapun, oisivat ystävän ongelmat paljon helpottaneet ...( ei se käy siis miks ei)

Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2010 23:33 

Jep, jotain levottomia nuorisoikäviä nuo olivat, mokomat mopopojat. Nyt taasen Visa kulkee, mutta ilman takavaloja ja ajovalojen merkkivaloa, minäkun olin viemässä sitä leimalle. Niinpä. :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.11.2010 02:09 

Kaivoin talvimaskin esiin ja vein kesärenkaat huiliin samaan paikkaan, mistä hain talvirenkaat. Nyt passaa ajella. Tankkasin ja olin saanut huimat 7.3 litraa menemään. Ryyppyä ja kaupunkiajoa pelkästään. Olin yllättynyt positiivisesti, vaikka km en merkannutkaan. Mittari ei siis toimi. Nyt on laitettava pikaiseen takavalot ja ajovalojen merkkivalo toimimaan. Vaatiikohan nuo taustapeilin katsastukseen, onhan se, mutta hanskalokerossa. Kukaan ei ole saanut sitä pysymään lasissa. Hah. :D En minä eikä pari firmaakaan. Luulin jo kaveri siihen pystyvän, kun on oikeat tärpätit ja liimat, jotka siihen on tarkoitettu. Mutta kun ei pysy niin ei pysy. Matot pitää vaihtaa huomenna ja muutenkin siivota. Jos vaikka sais vähän musaa rakenneltua valmiimmaksi. Ei taida olla vain piuhaa tarpeeksi, saas nähdä.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.11.2010 10:06 
Käyttäjän avatar

Ei tarvi taustapeiliä katsastukseen.
Oli Beksissä sama tilanne.
Eihän se olekaan kun naisihmisiä varten, ne kun katselee melko yleisesti vain juuri vain sitä peiliä. :lol: ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 22.11.2010 11:54 

Aha, hyvä tietää. Onhan noilla asemilla toki eri toleranssit, olen huomannut. Yhdellä ei kelpaa ja toisella menee läpi, eivät tunnu itsekkään aina tietävän mikä on oikea ratkaisu.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.11.2010 16:42 

Valojen metsästyksen aloittaisin sulakerasioilta... Vika lienee varsin edessä, kun se kuskin edessä olevakaan merkkivalo ei pala...

Poissa

ViestiLähetetty: 23.11.2010 20:45 
Käyttäjän avatar

No niin, Teuski toi just pihaan samanlaisen Leaderin.
Poika hommaa projekteja enempi kuin keritään tekemään kuntoon.

Kuvia valoisalla..

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

ViestiLähetetty: 24.11.2010 01:33 

wanhustiina kirjoitti:
Valojen metsästyksen aloittaisin sulakerasioilta... Vika lienee varsin edessä, kun se kuskin edessä olevakaan merkkivalo ei pala...

Joo, pitää päiväksi pistää hieman enemmän päälle, jotta jaksaa olla pakkasessa. ;) Jos vaikka löytäisi vian.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.11.2010 15:02 

No siellähän se sulakkeessa. Alkaa olla pohja hieman hapero jo. :lol: Sain kuukaudeksi ajoaikaa. Ylihuomenna sitten laitetaan taaksekkin jarrut. Hehe. Eipä tuota liukkaalla huomannut, jotta jarrut oli vain edessä. On hieman ruosteessa paikat alla. Lisäksi kun ovat jättäneet jo tehtaalla kaikki niin avoimeksi, niin johan on ihme, että näinkin kauan on osat toimineet. Nyt hieman jumissa, joten eihän tuonne taakse asti nesteet ja mekanismit toimi. Löytyi lisäksi, jotta alkaa kumit hapertua ja ruoste alkaa joustaa kumin alla. :D Kovaa on nuo kumit, on. No, eipä tuolla niin kiire ole, joutaahan tuon vähän myöhemmin korjata pohjaanlyöntikumin alta. Sieltä oli pelti ruosteen syömänä antanut periksi. Joopas. Onpahan tekemistä pidemmäksi aikaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 30.11.2010 11:07 

On se jännä peli tuo Visa. Ei ole pakkasesta millänsäkkään. :) Lukot toimii kuten kesällä ja lähtee käyntiin paremmin kuin Santtu, jonka ovet jäätyy ja lukot myös. Kyllä, olen voidellut ja hoitanut. Visa nökötti useamman viikon pakkasessa hangen sisällä ja heti heräsi. Santtu oli päivän ja lämmityksessä, silti kesti kauemmin kuin Visassa. Hauska auto on tuo Visa. :P

Poissa

ViestiLähetetty: 30.11.2010 11:22 
Käyttäjän avatar

DS pallas 66 kirjoitti:
On se jännä peli tuo Visa. Ei ole pakkasesta millänsäkkään. :) Lukot toimii kuten kesällä ja lähtee käyntiin paremmin kuin Santtu, jonka ovet jäätyy ja lukot myös. Kyllä, olen voidellut ja hoitanut.
Visa on varmasti hyvä talviauto, mutta kyllä Xantiankin lukot ongelmitta talvella pelaavat. Ehkä ainut huomattava talviongelma Xantiassa on sinne
katon ja paksinluukun väliseen kouruun saranoiden ympärille kerääntyvä lumi, joka haittaa luukun täysin auki aukaisemista.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2010 16:48 

Hmm, pitäs varmaan jotain tellinkiä katolle suunnitella, kun pitää vähän väliä jotain kuljettaa, mikä ei sisään mahdu. On vain yksi pieni ja puutteellinen versio, mutta jospas siitä jotain saisi aikaiseksi. Ei sen mitenkään hieno tarvitse olla, mutta jotain pientä, mutta silti isoa siellä pitää kuljettaa. Lisäksi jotain lisävalohässäkkää tarvitsen. Ei oikein pysty noita valoja vakiona kehumaan. Taitaa minulla olla joku vanha valo, en muista mikä. No, saapahan keulalle ainakin lisää näköä. Näin kyllä jossain lehdessä mainoksen uusista lampuista. Jos vaikka sellaisetkin ja tokihan rättäriin vaikuttaa mahdottoman paljon piuhojen uusiminen. Jos vaikka tuonkin tekisi. Lisäksi kun katsastin sen, ei takajarruja ollut ollenkaan ja käsijarrukin oli aika heikko. Näytti olevan siellä alla tosi ranskalaiseen tapaan se venttiili systeemi avoinna ja ruosteessa. Se mikä jakaa sen paineen taaksekin. :lol: No, jospas vähän rapsuttelis ja voitelis ja katsoisi, josko se siitä aukeisi.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/5 [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava