2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Sitruunaseppä
Viestin otsikko: Re: Xantia -96 Break 1,8 AVK
Lähetetty: 07.12.2011 22:52
Ei, ei lähtenyt. Joku toinen onnellinen sai -99 Xantun 340:llä. Etulamppu vaihtaen ja katsastukseen! Onnea, onnea! Ja hyvää joulua minulle ja mun aika ymmärtäväiselle perheelleni!
Onneksi ei osunut mulle, autopaali ennen joulua! Mun suhtautuminen autoihin on holistis-hoardauksellista, joku psykiatri auttais enemmän, kuin rekallinen romuranskiksia.
Ah, melkein mokasin, joku hiljaa ja pehmeästi ranskaa (?) puhuva enkeli varmaan ohjasi sen auton muualle. Kyllä nyt taas tuntuu mukavalta viipyillä patonkisivuilla. Kyllä elämä on ihanaa!
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Sitruunaseppä
Viestin otsikko: Re: Xantia -96 Break 1,8 AVK
Lähetetty: 25.01.2012 21:13
Rakennelkaa te vaan maksipoomeja, alumiinisia jalkalistoja ja nahkaratteja! Mutta minullapa on Xantussa höyrysauna, mentolintuoksuinen...siis kumimentolin...klykoolikukan eteerisellä aromaterapialla!!!
Makiat on löylyt; nimittäin, kun pyyhkii höyryä tuulilasin sisäpinnalta kämmenselällä ja sitten nuolaisee kuin tekiilapaukun suolan - kappas: on makiaa kuin resitenttiehdokkaitten hymy! Eikä ollut vaimon käsi, vaan oma.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.