|
Kirjoittaja |
Viesti |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 24.11.2009 19:29 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
Hyvä tuosta puskurista tulee!Tosin ensin katsoin,että mitkä vtun vilkut sinne alas oikein on laitettu,kunnes tajusin niiden olevan tissintäyteletkuja  Kaikki tuommonen piiloon,kuten myös pakoputki.JOS tuo olisi ulospäin vakio,niin herättäs kunnioitusta ihan eri tavalla  meinaan sillä parhaalla tavalla,virheistä oppii tavalla 
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 24.11.2009 21:13 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
maddis kirjoitti: niko kirjoitti: Ishmael kirjoitti: - pakoputki pois näkyvistä ja yhtenäinen alahelma tilalle. Mistäs sitten kaduntallaajat tietävät, että kyseessä on tehokas auto?  Siitä, kun auto katoaa horisonttiin hieman normaalia nopeammin.  Unohtamatta sitä meteliä minkä se pitää noin tehdessään. 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 24.11.2009 23:13 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Esa66 kirjoitti: Hyvä tuosta puskurista tulee!Tosin ensin katsoin,että mitkä vtun vilkut sinne alas oikein on laitettu,kunnes tajusin niiden olevan tissintäyteletkuja  Kaikki tuommonen piiloon,kuten myös pakoputki.JOS tuo olisi ulospäin vakio,niin herättäs kunnioitusta ihan eri tavalla  meinaan sillä parhaalla tavalla,virheistä oppii tavalla  Mustat silikonit ja musta välijäähdytin on ollut harkinnassa jo tovin  Tuo taka vaimennin on pitänyt jo vaihtaa jo mooonta kertaa 
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 25.11.2009 00:01 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
Mustat silikonit mullakin on ollu haussa jo pitkään,mustan välijäähdytin on jo oma.Kokeilut on kuitenkin osoittaneeet jäähdytystehon negatiiviseksi  Tahtoo kierroksilla lämmetä enemmän kuin jäähtyä  Tosin palaute on ollut positiivista,ota näistä nyt sitten selvää 
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 26.11.2009 01:40 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
Jeth kirjoitti: Olipas hauska juttu No,ei todellakaan.Kuuluu sarjaan "tällähetkellä ei ollut mitään viisasta sanottavaa" 
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 26.11.2009 01:57 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Miks pitää kirjottaa jotain jos ei mitään tarvitse sanoa  Vai yritäksää Lemonia kiinni?
|
|
|
|
 |
Eki
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 26.11.2009 12:38 |
Viestit: 866 Paikkakunta: Janakkala
|
Ducato 3.0 ComfortMatic '08 Clio TCe 90 Dynamique '13 207 1.6 16V '07 Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00 Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00 Visa 1.4 GT '83 AX First 1.4 Diesel '93
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 26.11.2009 21:08 |
|
Kamaluus sentään! Häpeällistä ottaa ahdetusta moottorista niin surkeat tehot, mitä urpoaktivan 2.0l 8-venttiilipadasta on "revitty"! Nimimerkillä: Ladalla ohi.
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 01:01 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Tuli semmoinen fiilis, että vois käydä kokeilemassa:  Dynolicious (iPhone ohjelma) ilmoitti 0-100 7.42sec parhaalla yrityksellä, kai siitä vielä saisi rutistettua pois jos harjoittelisi/olisi lukkoperä. Tehoarviota se antoi 210hp.. varmistutaan asiasta kun päästään penkkiin joskus 
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 01:40 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
iphone?Ja mulle kuittailet pikku vinoilusta 
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 02:05 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Esa66 kirjoitti: iphone? Mikäs sitten?
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 02:20 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
No,jos vaikka rullilla kävisit?Tämähän on vain mutua,mutta epäilen iphonen kiihtyvyysantureiden todenmukaisuutta 
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 20:48 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
En sitä meinannutkaan, että pitäisi 100% luotto noihin tietoihin olla, mutta videosta laskemalla ei tuo aika kaukana ole?
Sekä tehoarviotkaan eivät paljoa heitä, ainakaan edellisen penkkituloksen kanssa, edellisen kerran kokeilin vakioruiskulla niin 185hp näytti iPhone ja penkitin 136KW.
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 21:01 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
Esa66 kirjoitti: No,jos vaikka rullilla kävisit?Tämähän on vain mutua,mutta epäilen iphonen kiihtyvyysantureiden todenmukaisuutta  Mutulla sanoisin, että tuo mittaus perustuu GPS-dataan eikä mihinkään kiihtyvyysantureihin. No Xantia joka tapauksessa näyttää hyvältä. Itse en kyllä tuota takavalotemppua tekisi, mielestäni 1-koppaisen Xantian takavalot ovat tuollaisenaankin aika "julmat". Mutta voihan se tietty hyvältäkin näyttää se lopputulos jos siististi tekee. Asiasta joulukuuseen: Voi olla, että käy jostain jo ilmi, mutta minkä merkkiset/malliset nuo vanteet ovat? Sopivat julmetun hyvin Xantian alle. 
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 02.12.2009 21:03 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
noi 17" on Dezent Type T, 15" on activan orggis  Dynolicious ei käytä gps dataa, vaan kiihtyvyys antureita.
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 03.12.2009 13:50 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSYTossa vertailuja iPhonen Dynolicious vs. dyno vs. varttimailin ajanotto. Omalle kulkineelle toi näytti 135kW, ei kauheasti heittoa tehtaan ilmottamaan 140kW:iin. Jokos kytkin on vaihdettu?
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 03.12.2009 17:56 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Samalla kytkimellä mennään edelleen  Ei se luista nyt kuin vitosella jos lähtee matalilta kierroksilta vedättämään.
|
|
|
|
 |
Sitikkapuoskari
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 03.12.2009 20:00 |
Viestit: 1203 Paikkakunta: Ilmajoki
|
Jeth kirjoitti: noi 17" on Dezent Type T, 15" on activan orggis  Dynolicious ei käytä gps dataa, vaan kiihtyvyys antureita. Ja nimenomaan iPhonessa on herkät ko. anturit.
|
|
|
|
 |
Jankos
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 03.12.2009 23:57 |
Viestit: 1229 Paikkakunta: Jokioinen
|
Vaikka on kuinka herkät anturit niin virhe tulee g-voimamittauksessa kun auto hiukankin kallistaa taaksepäin kiihdytettäessä ja tällöin kiihtyvyyslukema paranee. Edes activa ei taida tuota ominaisuutta poistaa? Omassa hdissa kun on melko pehmiä tuo alusta niin reilusti alle 9 sekunnin lukemiin pääsee ihan virallisella kiihtyvyysmittarilla...
Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 11.12.2009 12:59 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Xenonit?
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97 Lähetetty: 11.12.2009 19:33 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Akaile kirjoitti: Xenonit? Juu, äläkä sano että kun ne häikäisee, koska 50% xenoneista on rihlatuissa umpioissa, joten miksi oltais erilaisia ja ajateltais muita? 
|
|
|
|
 |
|
|