Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/7 [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 24.11.2009 19:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Hyvä tuosta puskurista tulee!Tosin ensin katsoin,että mitkä vtun vilkut sinne alas oikein on laitettu,kunnes tajusin niiden olevan tissintäyteletkuja :mrgreen: Kaikki tuommonen piiloon,kuten myös pakoputki.JOS tuo olisi ulospäin vakio,niin herättäs kunnioitusta ihan eri tavalla ;)meinaan sillä parhaalla tavalla,virheistä oppii tavalla :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 24.11.2009 21:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
maddis kirjoitti:
niko kirjoitti:
Ishmael kirjoitti:
- pakoputki pois näkyvistä ja yhtenäinen alahelma tilalle.

Mistäs sitten kaduntallaajat tietävät, että kyseessä on tehokas auto? :mrgreen:

Siitä, kun auto katoaa horisonttiin hieman normaalia nopeammin. ;)

Unohtamatta sitä meteliä minkä se pitää noin tehdessään. :)




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 24.11.2009 23:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Esa66 kirjoitti:
Hyvä tuosta puskurista tulee!Tosin ensin katsoin,että mitkä vtun vilkut sinne alas oikein on laitettu,kunnes tajusin niiden olevan tissintäyteletkuja :mrgreen: Kaikki tuommonen piiloon,kuten myös pakoputki.JOS tuo olisi ulospäin vakio,niin herättäs kunnioitusta ihan eri tavalla ;)meinaan sillä parhaalla tavalla,virheistä oppii tavalla :mrgreen:


Mustat silikonit ja musta välijäähdytin on ollut harkinnassa jo tovin ;)

Tuo taka vaimennin on pitänyt jo vaihtaa jo mooonta kertaa :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 25.11.2009 00:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Mustat silikonit mullakin on ollu haussa jo pitkään,mustan välijäähdytin on jo oma.Kokeilut on kuitenkin osoittaneeet jäähdytystehon negatiiviseksi :oops:Tahtoo kierroksilla lämmetä enemmän kuin jäähtyä ;) Tosin palaute on ollut positiivista,ota näistä nyt sitten selvää :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 01:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Olipas hauska juttu


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 01:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Jeth kirjoitti:
Olipas hauska juttu

No,ei todellakaan.Kuuluu sarjaan "tällähetkellä ei ollut mitään viisasta sanottavaa" ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 01:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Miks pitää kirjottaa jotain jos ei mitään tarvitse sanoa :P Vai yritäksää Lemonia kiinni?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 12:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 866
Paikkakunta: Janakkala
:lol:



Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 21:08 
Kamaluus sentään!
Häpeällistä ottaa ahdetusta moottorista niin surkeat tehot, mitä urpoaktivan 2.0l 8-venttiilipadasta on "revitty"!
Nimimerkillä: Ladalla ohi.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 26.11.2009 21:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Niin.. onhan ne vakiot 150 kaakkia vähän.. sillä niitä tässä lisäilläänkin :)

Joku vois mulle ostaa Holset HX35:n :P


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 01:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Tuli semmoinen fiilis, että vois käydä kokeilemassa:

Kuva

Dynolicious (iPhone ohjelma) ilmoitti 0-100 7.42sec parhaalla yrityksellä, kai siitä vielä saisi rutistettua pois jos harjoittelisi/olisi lukkoperä.

Tehoarviota se antoi 210hp.. varmistutaan asiasta kun päästään penkkiin joskus :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 01:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
iphone?Ja mulle kuittailet pikku vinoilusta :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 02:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Esa66 kirjoitti:
iphone?


Mikäs sitten?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 02:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
No,jos vaikka rullilla kävisit?Tämähän on vain mutua,mutta epäilen iphonen kiihtyvyysantureiden todenmukaisuutta :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 20:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
En sitä meinannutkaan, että pitäisi 100% luotto noihin tietoihin olla, mutta videosta laskemalla ei tuo aika kaukana ole?

Sekä tehoarviotkaan eivät paljoa heitä, ainakaan edellisen penkkituloksen kanssa, edellisen kerran kokeilin vakioruiskulla niin 185hp näytti iPhone ja penkitin 136KW.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 21:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
Esa66 kirjoitti:
No,jos vaikka rullilla kävisit?Tämähän on vain mutua,mutta epäilen iphonen kiihtyvyysantureiden todenmukaisuutta :mrgreen:

Mutulla sanoisin, että tuo mittaus perustuu GPS-dataan eikä mihinkään kiihtyvyysantureihin. ;)


No Xantia joka tapauksessa näyttää hyvältä. Itse en kyllä tuota takavalotemppua tekisi, mielestäni 1-koppaisen Xantian takavalot ovat tuollaisenaankin aika "julmat". Mutta voihan se tietty hyvältäkin näyttää se lopputulos jos siististi tekee.


Asiasta joulukuuseen: Voi olla, että käy jostain jo ilmi, mutta minkä merkkiset/malliset nuo vanteet ovat? Sopivat julmetun hyvin Xantian alle. :)



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 02.12.2009 21:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
noi 17" on Dezent Type T, 15" on activan orggis ;)

Dynolicious ei käytä gps dataa, vaan kiihtyvyys antureita.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 03.12.2009 13:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

Tossa vertailuja iPhonen Dynolicious vs. dyno vs. varttimailin ajanotto. Omalle kulkineelle toi näytti 135kW, ei kauheasti heittoa tehtaan ilmottamaan 140kW:iin.

Jokos kytkin on vaihdettu?




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 03.12.2009 17:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Samalla kytkimellä mennään edelleen :P Ei se luista nyt kuin vitosella jos lähtee matalilta kierroksilta vedättämään.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 03.12.2009 20:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Jeth kirjoitti:
noi 17" on Dezent Type T, 15" on activan orggis ;)

Dynolicious ei käytä gps dataa, vaan kiihtyvyys antureita.

Ja nimenomaan iPhonessa on herkät ko. anturit.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 03.12.2009 23:57 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Vaikka on kuinka herkät anturit niin virhe tulee g-voimamittauksessa kun auto hiukankin kallistaa taaksepäin kiihdytettäessä ja tällöin kiihtyvyyslukema paranee. Edes activa ei taida tuota ominaisuutta poistaa? Omassa hdissa kun on melko pehmiä tuo alusta niin reilusti alle 9 sekunnin lukemiin pääsee ihan virallisella kiihtyvyysmittarilla...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 08.12.2009 19:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Tänään tehty 4-pyörä suuntaus, hiukkasen oli auraus pielessä, mutta nyt on ratti suorassa ja renkaat niinkuin kuuluukin :)

Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 10.12.2009 22:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Ja tälläistä tänään:

Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 11.12.2009 12:59 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Xenonit?



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia Turbo CT Activa -97
ViestiLähetetty: 11.12.2009 19:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Akaile kirjoitti:
Xenonit?


Juu, äläkä sano että kun ne häikäisee, koska 50% xenoneista on rihlatuissa umpioissa, joten miksi oltais erilaisia ja ajateltais muita? :P


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/7 [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: