Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 4/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 19.02.2015 18:46 

Viestit: 1073
Paikkakunta: Turku
^Ja jos/kun perse kesti tuon istua niin on auto muutenkin hyvä :D



Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 19.02.2015 19:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Tämä on hyvä maantiecruiseri. Ei uskoisi, mutta on. Aurausta lisäämällä voisi saada ohjauksesta pientä levottomuutta pois.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 19.02.2015 22:45 

Viestit: 725
Huikko kirjoitti:
Tänään Tampere-Tornio 650km keskinopeudella 71km/h


Ttu mikä karavaanari! Hermot menee tuollaisiin teiden tukkoihin! ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 20.02.2015 21:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Janne L kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
Tänään Tampere-Tornio 650km keskinopeudella 71km/h


Ttu mikä karavaanari! Hermot menee tuollaisiin teiden tukkoihin! ;)


Juuri laskeuduin kotipihaan. 36 tuntiin kuusi asiakaskäyntiä ja 1509km ajoa. Keskinopeus pysyi siinä 71km/h ja kulutus 5,2l/100km.
Auto on hyvä.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 20.02.2015 22:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Juuri mietin koska viimeksi ei ole ollut valittamista autolla jolla olen ajanut kymppitonnin. Piti mennä vuoteen 1998 ja Oldsmobile Delta 88:een saakka. Cactus on parempi auto kuin C5, Avensis tai Golf. STS Cadi olisi päässyt listalle vuodeksi 2007 mutta siinä kiukutti kun liukkaalla tehojen vuoksi cruise putosi päältä aina ylämäissä kun se vaihtoi pienempää.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 20.02.2015 23:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
Janne L kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
Tänään Tampere-Tornio 650km keskinopeudella 71km/h

Ttu mikä karavaanari! Hermot menee tuollaisiin teiden tukkoihin! ;)
Itse ajoin saman matkan aikanaan Saksassa nelivaihteisella Saabillani noin neljässä tunnissa. Olennaisesti alle 200 en pudottanut nopeutta kuin niiden tietukkojen takia. Bensaa paloi kans ihan kivasti. 8-)



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 20.02.2015 23:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Mikä on saksan Tornio?



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 21.02.2015 01:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
Huikko kirjoitti:
Mikä on saksan Tornio?
En Tornioon ole tutustunut, mutta valtakunnanrajan vaikutus on kohtuullisen merkittävä ainakin joissain asioissa Trierissä: sieltä ei meinannut löytyä mahdollisuutta polttoainetäydennykseen, joten kysyin asukkaalta, joka kertoi kaikkien tankkaavan Luxemburgissa.
Mainitun ajomatkani suoritin perjantaisena iltana Saksan Tampereen eli Berliinin liepeiltä Koblenzin ja Frankfurtin välillä olevassa metsässä sijaitsevalle juhlapaikalle.



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 25.02.2015 20:10 

Viestit: 352
Nyt on alkanut kaktuskuume itää meidänkin taloudessa. Jos ja kun tuommoinen kulkine meille tulee, pitäisi siihen saada valovoimaa lisää.
Oletkos miettinyt miten kaukovalo-osastoon saisi lisää poweria?? Gugelilla löytyy kuvia erilaisista katolle laitettavista virityksistä. Hiilikuidusta pystyisi askartelemaan jotain virtaviivaista (LED)lampunpidintä kattokaiteisiin, kun se nykyään taitaa olla jo laillistakin.
Mitenkä näihin nykyautoihin viritellään lisäpitkät?? Pystyisiköhän niitä kotitallissa laittamaan??



" Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 25.02.2015 22:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
sitikan vanki kirjoitti:
Nyt on alkanut kaktuskuume itää meidänkin taloudessa. Jos ja kun tuommoinen kulkine meille tulee, pitäisi siihen saada valovoimaa lisää.
Oletkos miettinyt miten kaukovalo-osastoon saisi lisää poweria?? Gugelilla löytyy kuvia erilaisista katolle laitettavista virityksistä. Hiilikuidusta pystyisi askartelemaan jotain virtaviivaista (LED)lampunpidintä kattokaiteisiin, kun se nykyään taitaa olla jo laillistakin.
Mitenkä näihin nykyautoihin viritellään lisäpitkät?? Pystyisiköhän niitä kotitallissa laittamaan??


Mulla on tähän visio olemassa. Lailliset lisäpitkät nimenomaan kattokaiteiden väliin.

http://www.lazerlamps.fi/index.php?page=st-8
Tieliikennelailliset ja referenssi ihan olematon.

Lyhyille ajattelin tehdä törkeästi näin...
https://www.retrofitlab.com/en/projector-kits/bi-xenon-mini-h1-twin-kit-1.html
...ja samoin omille pitkille. Asennan samalla pesurit Picasson osilla.
Projekti saa odotella kunnes alkaa näkymään Cactuksen umpioita käytettyinä leikkimistä varten.

Juuri palasin taas 500km reissulta ja huomenna vajaa 400km edessä. Kulutus on 5,2-5,4 välillä. Kymppitonnin keskikulutus 5,8l/100km.
Lasikattoiseen pitää tehdä sisävalo taakse. Siellä ei näe pimeällä mitään. peltikattoisessa on valo keskellä autoa ja se valaisee takapenkinkin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 26.02.2015 09:26 

Viestit: 352
Jotain tuollaista ajattelinkin. Mitenkä tuo noin sähköteknisessä mielessä tulisi toteuttaa, että auton takuut säilyy. Saako sinne mennä itse räpeltelmään omia sähköjä,releitä yms yms, vai pitääkö teettää jossain sähköt kalliilla?



" Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 26.02.2015 11:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
En usko että saa tehtyä niin että takuu säilyy ainakaan umpioiden osalta.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 03.03.2015 11:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Auto ekassa huollossa, mittarissa vajaa 11000km. Vaihdetaan nyt ne öljyt ja suodatin ja samalla korjaavat takuuseen luovutuksessa havaitut viat ja puutteet.

Sain sijaisautoksi uuden Berlingon ETG6-askilla ja HDI-koneella. Ihan ok, aika iso Cactukseen tottuneelle. Tehoa tuntui olevan kauheasti ekassa rampissa ja laatikko vaihtaa mielestäni nopeammin. Melkoinen lokeroviidakko tässä Berlingossa on. Samaten jäin miettimään kuinka kauan tuo perusradio on ollut PSA:lla valikoimassa. Näyttää ihan samalta kuin ekoissa C4:ssa oli jo. Myöskin monitoiminäyttö taskulaskingrafiikalla on ollut aika kauan valikoimassa.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 05.03.2015 15:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt löytyi Mikkelin Citixistä samalla aaltopituudella olevaa henkilökuntaa. Varasin ajan erinäisten lisävarusteiden asennukseen. Palvelu oli erinomaista.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 05.03.2015 17:23 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
Hienoa. Täällä siihen on totuttu jo vuosien ajan. Hieno oli Cactus.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 05.03.2015 18:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Joo oli aika omituista kun varovasti kyseli, että olisiko teillä ideaa miten taaksekin saisi kattovalon niin pihasta löytyy sijaisautona toimiva cactus, johon ratkaisu on jo tehty siististi ja PSA-osilla. Siitä oli helppo jatkaa keskustelua. Onneksi oli aikaa poiketa tuolla tänään.

Seuraavan kerran Mikkelissä 16.4. - käydään kahveella.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.03.2015 17:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt on Cactukselle varattu pääsiäisen ajaksi äänieristystyö. Työn tekee Senotec Oy Nokialla ja siitä tulee sitten jossain kohtaa oma stoorinsa kuvineen ja päivineen. Melko kattava äänieristyspaketti lähti vajaalla 1200 eurolla. Tallinnassa saman olisi teettänyt 400 eurolla, mutta en ole Tallinnassa ja siellä käyminen ei ole ihan ilmaista sekään.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 15.03.2015 22:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Talvi katsotaan nyt päättyneeksi ja voidaan todeta, että eka talvi Cactuksen kanssa sujui täysin ongelmitta. Kaikki luukut toimivat kuten pitääkin, mitään jäätymisiä tai jarrujen jumituksia ei tapahtunut. Webastoa tuli käytettyä ahkerasti ja akku ei kertaakaan ilmoittanut economy modesta.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.04.2015 10:06 

Viestit: 66
Huikko kirjoitti:
Nyt on Cactukselle varattu pääsiäisen ajaksi äänieristystyö. Työn tekee Senotec Oy Nokialla ja siitä tulee sitten jossain kohtaa oma stoorinsa kuvineen ja päivineen. Melko kattava äänieristyspaketti lähti vajaalla 1200 eurolla. Tallinnassa saman olisi teettänyt 400 eurolla, mutta en ole Tallinnassa ja siellä käyminen ei ole ihan ilmaista sekään.


Mitenkä tämä projekti on edennyt? Onnistuiko vaimennus "korvin kuultavin tuloksin"? Ilmeisesti tehtiin myös alustan suojaus, miten käy valmistajan koritakuun?



Kuva
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.04.2015 10:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Haen auton tänään iltapäivällä vasta pois. Senotecin kanssa ei tehdastakuut raukea.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 13.04.2015 18:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Korvin kuultava ero on selkeä. Mutta niin on aina kun vaimennetaan autoa jossa ei ole tehtaan jäljiltä mitään suojausta. Suurin ääni kovemmissa nopeuksissa tulee nyt ovenkarmeista suhinoina. Suosittelen kyllä lämpimästi.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.04.2015 16:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1428895311895.html

Cactus-tuoteperhettä puskee?



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 16.04.2015 17:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt on roiskeläpät edessä ja takana, 12v pistoke tavaratilassa siististi ja toinen kattovalo asennettu matkustamon takaosaan. Kiitoksia Citixille työstä ja Petelle seurasta.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 14.05.2015 20:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
20 000km täynnä. Kaikki toimii, äänieristyksen jälkeen on mukavampaa moottoritienopeuksissa, 160GB iPOD toimii usb-liitännässä moitteetta, kun päivitin siihen firmwaren. Karttapäivitys voisi tulla naviin lähiaikoina.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 19.05.2015 22:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
http://www.cactusforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=147

Ensimmäinen varsinainen vika.
Oventiivisteet viheltävät moottoritienopeuksissa.
Samaa vikaa ollut briteissä ja on korjattu tiivisteet vaihtamalla.
Yksi tiiviste on hiukan liian lyhyt alunperin?

Näkeekö joku servicestä tms onko tästä mitään virallista korjausohjetta?



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 4/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: