Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Amerikan auto, tai ainakin sieltä tuotu
ViestiLähetetty: 19.11.2011 12:08 

Tuli tännekin rekisteröidyttyä tuon Xantian "takia" ja aattelin ilmoittautua "harrastajaksi".
Tuli joskus tuotua Amerikoista DS. Paljon ei ole tullut tapahtumissa käytyä, kerhoon toki kuuluun.
Semmoonen valkoonen se on ja ollukin jonkun vuuen. Aika montakin itse asiassa. Onhan sen joku nähny.
Vai onko?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Kuvalinkki
ViestiLähetetty: 19.11.2011 20:05 

Enpä heti osannutkaan muokata alkupäistä viestiä, joten liittelempä tähän linkin kuvasta: http://kotisivu.dnainternet.net/tetenle ... oto46.html
Lieneepä tuon joku bongannut viime kesänä Historikissa Hämeenlinnassa. Tommonen se sit on, tuo Amerikan auto...

Poissa

Viestin otsikko: Re: Amerikan auto, tai ainakin sieltä tuotu
ViestiLähetetty: 19.11.2011 22:06 
Käyttäjän avatar

Kyllä tuo jenkki DS on jossain tullut nähtyä, kun vaan muistais, että missä? Olisko se ollut Ranskalaisessa visiittissä 2007 Ruotsinpyhtäällä? Itse olin siellä oranssinpunaisella -76 CX:llä.

Ja viestien editoimiseen on aikaa vain 15 minuuttia :cry: .

Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2011 18:41 

Croisette kirjoitti:
Kyllä tuo jenkki DS on jossain tullut nähtyä, kun vaan muistais, että missä? Olisko se ollut Ranskalaisessa visiittissä 2007 Ruotsinpyhtäällä? Itse olin siellä oranssinpunaisella -76 CX:llä.

Ja viestien editoimiseen on aikaa vain 15 minuuttia :cry: .

Jos siellä "Ruotsissa" sateli vettä, niin kyllä mä siellä kävin....muistaakseni.

Täytyykin sitten miettiä mitä tenne kirjoittelee, kun katumusaika on vaan 15 min :shock:

Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2011 20:51 
Käyttäjän avatar

Reissumies kirjoitti:
Jos siellä "Ruotsissa" sateli vettä, niin kyllä mä siellä kävin....muistaakseni.
Satoi siellä. Ja Gelupan XM taisi keinua liiaksi, kun tuli allekirjoittaneelle huono olo matkaillessa... vai olikohan tullut edellisilta juotua jotain pilaantunutta. Jos oikein muistan, niin ainakin pari D-mallia oli parkissa jonkun rakennuksen seinustalla, olikohan siinä vieressä ajoluiska... vähän matkan päässä D-mallien menosuuntaan nähden vasemmalla oli C6. Olikos tuo niillä tietämillä?

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2011 21:24 

laakeri kirjoitti:
Reissumies kirjoitti:
Satoi siellä. Ja Gelupan XM taisi keinua liiaksi, kun tuli allekirjoittaneelle huono olo matkaillessa... vai olikohan tullut edellisilta juotua jotain pilaantunutta. Jos oikein muistan, niin ainakin pari D-mallia oli parkissa jonkun rakennuksen seinustalla, olikohan siinä vieressä ajoluiska... vähän matkan päässä D-mallien menosuuntaan nähden vasemmalla oli C6. Olikos tuo niillä tietämillä?

Em mä muista semmosia.....mutta, epäilen että mun auton perä oli jotain lampea kohti, ja sen edessä jossain lähistöllä oli joku Rellu 5 takapaksimoottrilla ( tai siis keskelläkös se kone ois ), lihakeitto oli pirun suolaista läheisessä kuppilassa ja joku kysy eikös noin etulokarin mun autosta kannattais massata ( ei kait, miks? Jaa ruostuu...no eihän ne oo vielä ruostunu, ni miks ne ny ruastus? ;) )

Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2011 22:25 

Reissumies kirjoitti:
Em mä muista semmosia.....mutta, epäilen että mun auton perä oli jotain lampea kohti, ja sen edessä jossain lähistöllä oli joku Rellu 5 takapaksimoottrilla ( tai siis keskelläkös se kone ois ), lihakeitto oli pirun suolaista läheisessä kuppilassa ja joku kysy eikös noin etulokarin mun autosta kannattais massata ( ei kait, miks? Jaa ruostuu...no eihän ne oo vielä ruostunu, ni miks ne ny ruastus? ;) )

Piti just kysyä :D Mutta jos ne noinkin pärjää niin mikäs siinä. Onnittelut valinnalle.

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2011 23:03 
Käyttäjän avatar

Reissumies kirjoitti:
Em mä muista semmosia.....mutta, epäilen että mun auton perä oli jotain lampea kohti, ja sen edessä jossain lähistöllä oli joku Rellu 5 takapaksimoottrilla
No se C6 taisi olla siinä samassa rivissä sitten, jos mie muistan oikein. Saattoivat vielä ne pilaantuneet juomat edelliseltä illalta vaikuttaa kyllä muistinkin toimintaan. :oops: Piinattuja relluja matkustajien paikalle sijoitetuilla moottoreillahan oli kaksikin erilaista yksilöä siinä: vähemmän huomiota herättävä, olikohan sininen; ja enemmän huomiota herättävä, joka taisi olla punainen.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 21.11.2011 00:14 

Reissumies kirjoitti:
Enpä heti osannutkaan muokata alkupäistä viestiä, joten liittelempä tähän linkin kuvasta: http://kotisivu.dnainternet.net/tetenle ... oto46.html
Lieneepä tuon joku bongannut viime kesänä Historikissa Hämeenlinnassa. Tommonen se sit on, tuo Amerikan auto...

Tätä tuli ihailtua ja kuvattua viime vuonna Peltola Golfissa :)

Poissa

ViestiLähetetty: 25.11.2011 21:00 
Käyttäjän avatar

Kyllä on kaunis :o
Nuo sävylasit vaikuttaa kivasti kokonaisuuteen

XM 2.0i Aut. '90, CX 25 GTi Aut. '89, sekä muutama muun merkkinen
Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2011 12:51 

Ja kaikenlisäksi nuo ameriikan valot ei näytä tuossa ollenkaan pahalta.

Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2011 14:11 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Reissumies kirjoitti:

Heh, katsoin kuvaa ja totesin että tutunnäköistä ympäristöä, sitten katsoin osoitetta ja sekin oli aika tutunnäköinen...
Meikäläisen ottama kuvahan tuo on :D

Täällä lisää samasta paikasta

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 30.12.2011 05:12 

Minulla myös samanlainen USA malli ollut yli 20 vuotta .
Näitä ei ilmeisesti ole montaakaan suomessa (oisko nämä kaksi vain).
Harvoi tulee käytyä kokoontumisissa , mutta kesäisin kyllä kauniilla säällä tulee hiukka ajeltua.
Millä koneella/vaihteistolla reissumiehen auto on , omani on vm1970 DS 21 puoliautomaatti ja kaasarikone.
Museorekisteröin autoni samana päivänä kun tuli puolivuosisataa täyteen .
hyvää alkavaa vuotta..

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ]