Service näkyy ehdottelevan noihin huhtikuu '99 alkaen oleviin erilaista (5271 F5), mutta huomautuksena on suositus vanhemmasta mallista (5271 E1) ja vanhemman mallin putkesta (5270 96). Molemmat putket ovat kuitenkin servicen mielestä samalla halkaisijalla. Näin siis noiden karvalakkimallien osalta. Aktiivisiin tarjoavat 8056:een (marraskuu '98) asti 5271 E2:ta, paitsi ES9J4:lla oleviin 5271 E3:a. Tuon jälkeen vaihtoehdot ovat vastaavasti 5271 F0 ja 5271 F2. Hinnoiksi (alv 23%) ehdotetaan seuraavia:
5271 E1: 300 €, 5271 E2: 273 €, 5271 E3: 191 €, 5271 F0: 166 €, 5271 F2: 235 €, 5271 F5: 176 €
Nämä olivat siis uusikoppaisesta.
Vanhakoppaiseen mallit ja hinnat ovat:
- ilman ohjaustehostinta, 5271 C0: NFP
- ohjaustehostin, ei hydractivea, 5271 E1: 300 €
- ohjaustehostin, hydractive, 5271 E2: 273 €
En siis itse ainakaan huomannut servicestä mitään eroa dieselin ja bensamallin koodeissa.
Ja kaikki koodit ja hinnat ovat vasemman puolen osista, vastaava käytäntö on oikeallakin puolella. Tuo 5271 F5 kyllä kuulostaa niin halvalta, että pitäisi vissiin tilata pari varastoon odottelemaan...
