Vekke kirjoitti:
Nyt on taas hieman päiviteltävää. Autoon on nyt vaihdettu puhalluksessa ja maalauksessa käytetty takakelkka. Samalla kaikki pisteosat on puhallettu/putsattu ja maalattu, hydrauliosat avattu ja putsattu, jarrusatulat ehostettu uusilla tiivisteillä ja kaikki pienet hydrauliputket (14 kpl, ~22m) vaihdettu uusiin. Tuli sen verran hyvä, että täytyy varmaan kuvakin laittaa kun saa asennuksen viimeisteltyä.
Mikähän minulla kuitenkin meni vikaan kun asennuksen jälkeen ei lähtenyt perä nousemaan? Onko tässä jokin kummallinen ilmaamishomma edessä, että saa toimimaan? Nämähän on joskus vähän tempukkaita kun ovat ihan pohjassa käyneet, mutta nyt ei lähtenyt tavallisilla tempuilla nousemaan. Autoa toiselta puolelta tunkilta nostaessa piti takarenkaan sitkeästi ylhäällä, eli activa-järjestelmässä ainakin oli painetta.
Ihan keulaan turvaventtiilille jne. vedit vaiko poikki vähän ennen apurunkoa? Jos vedit venttiileille asti niin pitikö apurunkoa tiputtaa kuinka paljon, että putkien asentaminen onnistui järkevästi? Vaihdoitko paluuletkujen haarat joihinkin kestävempiin vaihtoehtoihin, tyyliin xantia007?
Jos kerta keulalle ja activalle tulee paine (nämähän ovat tavallaan samassa piirissä), niin en näe syytä miksi perälle ei tulisi, kun kuitenkin turvaventtiililtä pitäisi aueta keula ja perä samaan aikaan. Jos putket on varmasti oikeassa järjestyksessä niin sitten varmaan joku puretuista osista väärin kasattu? Putki kerrallaan auki ja katsoo minne asti paine tulee on ehkä helpoin, joskin sotkuinen tapa tarkistaa?