...onko mahdollista mitenkään vuosimallin -03 Jumpyyn? Tuleeko päästötaso-ongelmia katsastuksessa?
Olis DW10:stä pako- ja imusarjat ja 110 hv:n vaihdelaatikko jolla on satasessa noin 2000 kierrosta moottorissa. Harmi että vasta on tehty kytkinremontti Jumpyyn, mutta eihän moottoria irroittamatta turboa saa paikalleen helposti, joten irtaallaan laatikon vaihtokin olisi aika helppoa.
Ostin tutulta tuommoisen kun on vaan parisataatonia ajettu ja melkein kuin uusi sisustaltaan ja pelleiltään.
Mutta ei se kulje... 60...70hv ei riitä liikuttamaan oikein mitenkään tuota koria ja satasen nopeudessa kierroksiakin on kolme tonnia.
Tällä autolla ajaa pitkään kuntonsa puolesta. On käynyt myös mielessä, että olisi hyvä aihio pienen retkeilyauton alustaksi.
http://www.van-edition.fr/detail-annonc ... e=20120736 <-- miten tuommoisen katon asennus lienee jälkikäteen sallittua?
https://www.berlingoforum.com/thread-10915-page-2.htmlTossa laitetaan dw8:sin tilalle vanha kunnon xud.... olisihan sekin vaihtoehto. Lisäksi vaihtais korin sarjanumeron toisesta Jumpystä...