Ropeliz kirjoitti:
Mitä olet itse tehnyt että sitikka on käytännöllisempi?
Nykyisessä Xantiassa on tullut hyvin vähän mitään tehtyä. Valoa on tullut laitettua keulille ja lähivalot laitettu sammumaan, kun pitkät kytketään päälle. Näkeminen on ihan käytännöllistä kuitenkin. Tupakansytkäripistorasiakin on toki tullut laitettua paksiin.
Muutama pieni homma on kuitenkin mielessä, kunhan ehtisijaksaisiviitsisi toteuttaa:
- Hattuhyllyn paloittelu eli jätetään vain rullaverho ja reunat, mahtuu sitten hattuhylly olemaan paikoillaan, vaikka koira on kyydissä (käyn ehkä tänään jo turaamaan tuota kyllä)
- Repsikan jalkavalo pitäisi asentaa (tuosta puuttuu jostain syystä) + ehkä muutenkin lisää valoa sisälle (harmi etten muistanut kuskin ovijohtoja uusiessa viedä ylimääräisiä sähköjä oveen, että olisi saanut valoa lokeroihin + oven takanurkkaan punaisen valon)
- "Väliseinät" paksin sivulokeroihin - normaalistihan sieltä valahtaa kaikki ulos, kun kannen avaa, mutta voisi vaikka alupellistä tehdä seinän siihen luukun taakse
- Lisää sidontapisteitä paksiin, eiväthän nuo alkuperäiset riitä mihinkään
- Pitäisi handsfree jaksaa asennella ja joskus rattinappiadapterikin rakentaa...
- Pitäisi selvittää, mitä kaikkia valoja laki vaatii olemaan parkkivaloina: jos etuvalot ja reunimmaiset takavalot riittävät, niin voisi rakentaa ihan oikeat parkit, joissa olisi vain nuo päällä. Viitsisi sitten jättää pidemmäksi aikaa parkkiin parkit päällä. Vakiona olevat etuvalot+takavalot+kilven valot+mittaristo arveluttaa jätkää pitkäksi aikaa mihinkään akkua purkamaan.
Nuo kun saisi joskus toteutettua, niin kyllä olisi taas käytettävyys ihan ok.