Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 31.07.2020 17:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2803
Nyt niitä lopuksi saa ainakin vähän aikaa. Kopsattu CX FB-ryhmästä:

Now available at Tres Beau!
Complete exhaust system for the Citroën CX GTI Turbo 1&2 and the Prestige GTI Turbo 1&2
Nowhere to get, but Très Beau had them made in a small series. The complete system, including all fittings, now temporarily back in stock. But order quickly, because it's gone for a long time. We have the exhausts made by a renowned European manufacturer of exhaust system. The exhaust has been carefully tuned to approach the sound of the original as close as possible.
Complete system price, as long as stocks last: € 1459,- including VAT, excluding assembly.
Of course we can also provide the assembly at surcharge.
Call or email Tres Beau. Phone: 0345-622128. Mail: info@tresbeau.nl
(English translation)
Now available at Tres Beau!
Complete exhaust system for Citroën CX GTI Turbo 1&2 and Prestige GTI Turbo 1&2
Very sparsely available, but Très Beau has had them produced in a small series, according to the original specifications. The complete system, all fastening materials included, temporarily in stock in Leerdam in The Netherlands.
Limited offer, so be sure to place your order immediately. We had the exhaust systems made by a renowned European factory. The system is carefully tuned to ensure the original CX GTI Turbo sound is matched.
Price for the complete system, as long as stock lasts: € 1459,- VAT included.
Please phone us or contact Tres Beau by mail. Phone: +31345622128. Mail: info@tresbeau.nl



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 31.07.2020 21:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1249
Paikkakunta: Espoo
Täytyykin pitää vanhasta kokoelmasta huolta



"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 01:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: espoo
Olikos toi siis ”vakiolaatua” ei ruostumatonta...



GS break serie0 1971
CX25TRI break serie1 1985
C6 3.0HDi exclusive 2010
C5 2.2HDi exclusive business tourer 2011
Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 03:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2803
citrique kirjoitti:
Olikos toi siis ”vakiolaatua” ei ruostumatonta...

kyllä, meltorautaa! mutta etsipäs vaihtoehto...

cx on huipputasolla vaikea ja kallis harrastaa, jos tiukan haluaa. 99% suomen teillä rullaavista on etutuentaväljiä ja sisäisistä hydevuodoista kärsiviä. pumpun käyntiväli pitäis olla minuutti...



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 08:53 

Viestit: 251
Tuolla rakarorin sivuilla oli vielä jotain tarjolla CX. Ja jos en väärin muista niin tekevät kyllä niitäkin mitä ei ole listoilla kun vie auton sinne.



Citroen C6 ehkä huonoin ikinä tehty auto tai ainakin citroen..
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 10:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7033
Paikkakunta: Taipalsaari
ds-jekkeri kirjoitti:
cx on huipputasolla vaikea ja kallis harrastaa, jos tiukan haluaa. 99% suomen teillä rullaavista on etutuentaväljiä ja sisäisistä hydevuodoista kärsiviä.
31.12.2019 tilaston mukaan CX:iä on liikennekäytössä 47 kpl. Tarkoittaako tämä siis, että yhdessä niistä melkein puolet etutuennasta ei ole väljiä, eikä yhdessä niistä ole ole lähes puolessa hydrauliikasta sisäisiä vuotoja ja että kaikki muut ovat täysin väljiä vuotavat täysin? :?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 15:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2803
laakeri kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
cx on huipputasolla vaikea ja kallis harrastaa, jos tiukan haluaa. 99% suomen teillä rullaavista on etutuentaväljiä ja sisäisistä hydevuodoista kärsiviä.
31.12.2019 tilaston mukaan CX:iä on liikennekäytössä 47 kpl. Tarkoittaako tämä siis, että yhdessä niistä melkein puolet etutuennasta ei ole väljiä, eikä yhdessä niistä ole ole lähes puolessa hydrauliikasta sisäisiä vuotoja ja että kaikki muut ovat täysin väljiä vuotavat täysin? :?


Enpä tiennyt että niitä on semmoista tahtia paalattu, kun takavuonna tarkistin niin yli 150 oli vielä kilvissä. Mutta kun ei autoja pysty kohtuudella kunnostamaan, ymmärtäähän sen.

Viimeksi olen ajanut täysin tiukkaa cx:ää 2002. Miten ollakaan se oli oma, johon Oulun Veholla vaihdettiin uutta palikkaa 30.000 eurolla, vaikka auto oli kohtuullisessa lähtökunnossa. Mm.tehdasuusi diravi-yksikkö, maailman viimeinen kuulemma. Silloin oli löysää rahaa ja nuoruuden intoa.

Saa noita harrastaa mutta jos täydellisen haluaa, olennaisesti vaikeampaa ja kalliimpaa kuin DS:n tai edes SM:n osalta. Etsippäs esimerkiksi turbon etukallistuksenvaimentajan täydellinen osasarja tankoineen, muovipalloineen, jousineen, alumiinikoteloineen ja 90 asteen kumeineen! Linkki?



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 16:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2803
vtsbx kirjoitti:
Tuolla rakarorin sivuilla oli vielä jotain tarjolla CX. Ja jos en väärin muista niin tekevät kyllä niitäkin mitä ei ole listoilla kun vie auton sinne.


Ruotsista minäkin siihen Turbo 2:seeni sen setin tilasin ja hinta oli törkeä, paljon paljon korkeampi kuin tuon meltorautaputkiston hinta. Ja kun näitä ulkomailta tilailee, niin postikulupas ei olekaan 50 euroa, pikemminkin 300-450... Toimitusaika oli noin kolme kuukautta. Siitäpä putkesta nyt nauttikoon tuon kakkosen uusi omistaja, sehän meni hienolle ja asiantuntevalle harrastajalle tuonne Tampereen kupeeseen.

Haluan nähdä, tutustua ja onnitella kädestä pitäen ilman maskia sen harrastajan joka omaan pikkuruosteiseen CX 20 RE:hensä tilaa sen ruostumattoman putkiston nikottelematta... Tarjoan sille harrastajalle shampanjaa niin paljon kuin jaksaa juoda! Ja nyt ei puhuta jostain perkeleen cavasta, vaan ihan champaagnön maakunnassa tuotetusta champpanjasta.

Jos tuo harrastaja sattuisi olemaan nainen, niin ulkonäöstä riippumatta mielellään myös tarvittaessa panen häntä, toki vastaanottajan toiveita kuunnellen.



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 17:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1334
Paikkakunta: The City of Häijää
laakeri kirjoitti:
31.12.2019 tilaston mukaan CX:iä on liikennekäytössä 47 kpl.


Tuo vuoden viimeisenä päivänä liikennekäytössä olevien yksilöiden määrä on aika huono mittari. Harrasteautoista silloin "ajossa" lienevät lähinnä museorekisterissä olevat autot joita ei poisteta liikennekäytöstä.



DS 21 Pallas 1966 BVH4, ZX 1.9 Volcane 1992 BVM5, Xantia 2.0 SX 1997 BVA4, C6 3.0 Exclusive 2006 BVA6
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Turbojen uustuotantopakoputkistoja
ViestiLähetetty: 01.08.2020 18:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2803
Ai niin, pitää lisätä tähän ketjuun: jos joku tarvitsee, minulla on varastossa virheetön turbon 2:sen keskipönttö (tavallinen, ei ruostumatonta terästä), jäi yli kun tilasin sen stainless-setin. Sen saapi halavalla kansainvälisiin hintoihin nähden. Samaten minulla on takapöntön jälkeiset putket, ne erikoiset kiemuraiset ala-paolla lopussa, pari. Takapönttöä ei siis luonnollisestikaan ole.



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: