Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 19 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Virheistä kertominen
ViestiLähetetty: 06.02.2009 20:22 
Edit: Jatkoa UNK rekisteröitymisen toimimattomuudelle

Kannattaa lienee kysyä asiaa sieltä. ;)

Niin, ja jos täällä ilmenee joitain virheitä niin nöyrimmin pyydän ihmisiä ottamaan ylläpitoon yhteyttä. Älkää lähtekö silloin muihin foorumeihin niitä puimaan. :D

Viestin otsikko: Re: UNK ei anna rekisterölityä
ViestiLähetetty: 06.02.2009 20:42 
Niinpä, Dyyd, en ole tullut asiaa ajatelleeksi, kun se ei ole juurikaan haitannut minua. Joten ei siis puida täällä. Olet oikeassa siinä, että puhutaan epäkohdista sillä foorumilla, jonka asiat ovat kyseessä. Ja ei millään pahalla, mutta: "Kannattaa lienee" on todella kamalaa suomenkieltä... ;)
Edit: paitsi että UNK:ssa ei voi puida asiaa...

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:14 
Toki aina kysyä saa, en minä sillä. Päällimmäisenä mielessä oli se, että tieto ongelmista välittyy myös tänne jos niitä löydetään.

Mitä kieleen tulee: Niin kauan kuin joku ymmärtää ni mää olen tyytyväinen sanos turkulaine.

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:23 
Käyttäjän avatar

Että mitä?! Mihin katos patonki 1.0 henki ja mistä tuli tämä tämä? Haisee moderoinnilta. Kohta tässä ketjussa on varmaan lukko...

Täällä voidaan kyllä puhua asian sivusta, naisjohtajuudesta yms yms mutta kun kysyn unkista joka on Citkkaharrastajien tallennuspaikka, alkaa syrjintä. Käsittääkseni Julmuri oli UNK:n ylläpitäjä niin miksi en voi kysyä asiaa?

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:27 
Jos vaan voidaan käsittää väärin, niin varmasti käsitetään. :lol:

Nyt hernekasvit pois nenästä ja lukemaan yllä olevat viestit uudelleen, aivojen kera! ;)

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:35 

DyyD kirjoitti:
Jos vaan voidaan käsittää väärin, niin varmasti käsitetään. :lol:

Nyt hernekasvit pois nenästä ja lukemaan yllä olevat viestit uudelleen, aivojen kera! ;)

Asia ei kyllä minua koske, mutta miksi vastasit noin ylimielisesti? Ihan mielenkiinnosta seurasin tätäkin ketjua, ja en muöskään ymmärtänyt, mitä noilla vastauksillasi oikein tarkoitit. Aivoton siis olen.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:40 
r_a_n_u kirjoitti:
Asia ei kyllä minua koske, mutta miksi vastasit noin ylimielisesti? Ihan mielenkiinnosta seurasin tätäkin ketjua, ja en muöskään ymmärtänyt, mitä noilla vastauksillasi oikein tarkoitit. Aivoton siis olen.

Ylimielisesti? :o

Itseäni henkilökohtaisesti nauratti ihan ääneen, että täällä kysellään jostain toisen paikan rekisteröitymisestä. Mä en ennen tiennyt mikä on unkki, nyt tiedän kun siellä kävin. Ymmärrän paremmin asiayhteyden siis, olisi ehkä jäänyt tuo ensimmäinen tämän valossa kommentoimatta. Mutta ylimielisyyttä ei, ymmärtämättömyyttä ja suurta huvittuneisuutta kyllä. :lol:

ViestiLähetetty: 06.02.2009 21:45 
Käyttäjän avatar

Dyyd kirjoitti: "Mä en ennen tiennyt mikä on unkki"

Sadat Patonkiheput/tytöt tietää mikä on UNK. Tosin olen tiennyt aina sen suht kelvottoman toiminnan niin annetaan jo olla. Tässä pilaantuu patonkihenki.

UNK oli/on olennainen osa Patonkia. Tuskin olen väärässä.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Virheistä kertominen
ViestiLähetetty: 07.02.2009 02:59 
Käyttäjän avatar

Missä Dyyd? Ei kai Dyyd lähtenyt? Käyttäjätunnus katosi listalta.
Pahoittelut Dyyd, minulla ei ollut hlökohtaisuuksia sinua vastaan.
...elämä vaan on, vai?

Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 15:09 
Käyttäjän avatar

Pistän lusikkani soppaan julkisesti palstallakin, kun asiaa on tuolla irkin puolella puitu aika mittavasti. Tässä on selvästi kyse siitä, että jotkut ovat tarjoutuneet auttamaan Sitruunapatongin siirtämisessä uudelle alustalle ja ovat myös siinä kunnostautuneet omalla talkoopanoksellaan. Lopputulos on kuitenkin aiheuttanut siirtoon osallistumattomien puolelta soraääniä, josta luonnollisesti tuntikausia siirron eteen vaivaa nähneet ovat tyrmistyneet, koska kokevat vääryyttä omasta mielestään. Itse en ole kummassakaan leirissä tässä mielipiteiden ristiriidassa, mutta näen silti kokonaiskuvan, mistä tämä pattitilanne on aiheutunut. Se nyt sitten on selvästi lauennut esim. DyyD:n poistumisella ja ymmärrän kyllä hyvin miksi hän teki niin. Minusta tässä on kyllä monella meillä vanhan Patongin käyttäjällä sellainen paikka, että kannattaisi miettiä mitä palautetta laukoo. Iso osa meistä ei kuitenkaan ole pistänyt tikkua ristiin muuton eteen, saati, että kaikilla edes olisi tarvittavat taidot siihen.

Eiköhän meidän kannata kehittää hommaa eteenpäin rakentavalla julkisella keskustelulla, sen sijaan, että iso osa hoitaa kyräilynsä siellä irkin syövereissä. :) Minun puolesta tässä asiassa ei ole mitään ongelmaa, kunhan tiivistin mitä olen tässä havainnoinnut. Moderoinnin suhteen ymmärrän kyllä DyyD:n harjoittaman linjan, itsekin olisin ehkä tehnyt niin. Jonkinlainen höpinäosio olisi hyvä patonkeihin liittymättömälle jutustelulle.

"Tavanomaisiin ajokkeihin tottuneille CX on kuin jonkin tieteiselokuvan rekvisiittaa." - TM 6/1975
Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 16:10 

Sitruunasafööri kirjoitti:
Pistän lusikkani soppaan julkisesti palstallakin, kun asiaa on tuolla irkin puolella puitu aika mittavasti. Tässä on selvästi kyse siitä, että jotkut ovat tarjoutuneet auttamaan Sitruunapatongin siirtämisessä uudelle alustalle ja ovat myös siinä kunnostautuneet omalla talkoopanoksellaan. Lopputulos on kuitenkin aiheuttanut siirtoon osallistumattomien puolelta soraääniä, josta luonnollisesti tuntikausia siirron eteen vaivaa nähneet ovat tyrmistyneet, koska kokevat vääryyttä omasta mielestään. Itse en ole kummassakaan leirissä tässä mielipiteiden ristiriidassa, mutta näen silti kokonaiskuvan, mistä tämä pattitilanne on aiheutunut. Se nyt sitten on selvästi lauennut esim. DyyD:n poistumisella ja ymmärrän kyllä hyvin miksi hän teki niin. Minusta tässä on kyllä monella meillä vanhan Patongin käyttäjällä sellainen paikka, että kannattaisi miettiä mitä palautetta laukoo. Iso osa meistä ei kuitenkaan ole pistänyt tikkua ristiin muuton eteen, saati, että kaikilla edes olisi tarvittavat taidot siihen.

Eiköhän meidän kannata kehittää hommaa eteenpäin rakentavalla julkisella keskustelulla, sen sijaan, että iso osa hoitaa kyräilynsä siellä irkin syövereissä. :) Minun puolesta tässä asiassa ei ole mitään ongelmaa, kunhan tiivistin mitä olen tässä havainnoinnut. Moderoinnin suhteen ymmärrän kyllä DyyD:n harjoittaman linjan, itsekin olisin ehkä tehnyt niin. Jonkinlainen höpinäosio olisi hyvä patonkeihin liittymättömälle jutustelulle.

No mikset kertonut, mitä väärää sitten on "lauottu" ja kuka tai ketkä?

Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 16:31 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
No mikset kertonut, mitä väärää sitten on "lauottu" ja kuka tai ketkä?

Antaa asiasta herneytyneiden kommentoida itse. Sivustaseuraajana päätin vain tuoda esille mikä tuntuisi nyt hiertävän joitakin ja mistä koko pattitilanne lähti liikkelle.

"Tavanomaisiin ajokkeihin tottuneille CX on kuin jonkin tieteiselokuvan rekvisiittaa." - TM 6/1975
Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 16:54 
Käyttäjän avatar

Pistäs muuten Ranu se harmaa farkku-Bexin takapeite menemään Loimaan suuntaan, niin saan sen sieltä noukittua. ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 16:59 
Käyttäjän avatar

Keskustelupalstoilla on niin helppoa ymmärtää väärin - hymiöistä ei ole mitään hyötyä kun oikeasti ei olla kasvotusten keskustelemassa asioista.

Mulla on taustalla USENET news-keskustelua vuodesta 1990, olen ollut perustamassa maailman ensimmäistä 2CV-postituslistaa (joka on vieläkin omalla tavallaan hengissä Yahoon! alla) ja olen niin monessa yhteydessä ollut näkemässä sen loppumattoman metakeskustelun, jossa puidaan miten keskustelua pitäisi käydä. Että kaikilla olisi hyvä mieli.

Tämän unk-jutun kohdalla olen täysin ulkopuolinen, joten olen ehkä hiukan jäävi kommentoimaan.

Asia on kuitenkin se, että DyyDin kanssa olemme tehneet niin paljon työtä tämän foorumin vuoksi, että ette edes arvaakaan.
Lisätietona (joka on sinänsä sivujuonne) esimerkiksi 2CV Killan www-sivut ja foorumi on alunperin saman taistelukaksikon luoma. Hauskinta ja hurjinta koko jutussa on se, että DyyDillä EI EDES ole Citikkaa! Into ja halu tehdä näitä juttuja kumpuavat ihan muualta.

Turha tästä on enää vääntää, ajattelinpa nyt kuitenkin valottaa faktoja.

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 07.02.2009 20:54 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ohhoh, onhan täällä saatu säätöä aikaiseksi :shock: Tunnen jokusen kaverin "sitikkapiireistä" ja eiköhän se ole niin, että herneet täällä on vain "pieru saharassa", kunhan kukaan ei ala IRL mököttämään ja totea, että "pidä tunkkis".

Tämän palstan meiningistä sen verran, että minulla on vahva luotto Visa-Mieheen. Tää on hyvä just näin :)

Nyt menen hörppäämään vielä yhden lasillisen ranskalaista vinhoa XM:n leiman kunniaksi. Ja saatanpa toisenkin Guinnesin juoda.

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 08.02.2009 13:51 
Käyttäjän avatar

"Eiköhän meidän kannata kehittää hommaa eteenpäin rakentavalla julkisella keskustelulla, sen sijaan, että iso osa hoitaa kyräilynsä siellä irkin syövereissä. "

Olen kans vähän yllättynyt Dyyd:n poistumisesta koska se kait alkoi mun yhdestä kommentista. Sitten kuulin että IRC-keskustelu oli karseeta vääntöä... Kyselin UNK:n toiminnasta ja se oli modelle jotein aivan liikaa vaikka UNK on käsitetty Patonkin yhdeksi tärkeäksi osaksi tai sanosko liitteeksi.
Olen kovina pahoillani että tämä meni näin mutta kuten sanottu tai kirjoitin Dyydille, kyllä kaljat tarjoon jos nähään. Mulla ei mennyt herne hlö koht klyyvariin.

Käin sitten elämäni ensimmäisen kerran Citikka-IRCissä tapahtuman jälkeen ja siellä oli jengi kyllä aika kaljassa, olin kait mäkin :oops:

Poissa

ViestiLähetetty: 08.02.2009 13:57 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
Käin sitten elämäni ensimmäisen kerran Citikka-IRCissä tapahtuman jälkeen ja siellä oli jengi kyllä aika kaljassa, olin kait mäkin :oops:

Kuka sitä nyt selvistäpäin ;)

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 08.02.2009 18:43 
Käyttäjän avatar

Höpöhöpö, samanlainen meno siellä on aina, päivälläkin. Ei se kaljasta johdu. ;)

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 09.02.2009 11:44 

Sitruunasafööri kirjoitti:
Pistäs muuten Ranu se harmaa farkku-Bexin takapeite menemään Loimaan suuntaan, niin saan sen sieltä noukittua. ;)

Lähetin jo tästä sulle viestinkin, mutta ainakaan vielä vastausta ei ole kuulunut.
Lähetin sen ns. yksityisviestinä, vai mikä sen hienouden nimi on?
Selventäisitkö jotenkin, mitä tuolla takapeite-jutulla tarkoitat? sitikatMUKKELISMAKKELISsuomi24 PISTE äffä ja ii

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 19 viestiä ]