Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Käyttäjätunnuksen poistaminen
ViestiLähetetty: 05.03.2009 17:37 

xantiago50 kirjoitti:
Aikanaan liityin rakkaudesta sitroen autoihin ja siksi että suurin osa täällä olevista mahtavista tyyppejä.

Erota taas täytyi että sain tietää onnistuuko se yleensäkään. Onnistui se lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ylläpito@sitruunapatonki.fi. Nyt tiedän kestää noin 14 tuntia.

En vain käsitä miksi se ei voi käydä nopeammin tarvittaessa.

Tätä kysymystäsi luku tai kirjoitustaidottomuudesta en ymmärrä ehken tosiaan osaa kumpaakaan

xantiago kirjoitti:
Niin no jos taas jatketaan saivartelua niin se tosiaan meni niin että itse aloin miettiä alkuillasta kuin poistutaan ja varmaan löysin vasta
myöhemmin mihin ilmoitus tehdään siksi ajattelin laittaa tuon osoitteeen esille jos joku muu tarvitsee. muuten meni varmaan kuten kerroit

Eikös voisi jo lopettaa tätä jankkaamista ja saivartelua.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 05.03.2009 22:41 
DyyD kirjoitti:
xantiago50 kirjoitti:
Minusta vain on erittäin suojaton keskustelufoorumi tälläinen jossa ete voi muokata itse kirjoittamaasi etkä lopettaa jäsenyyttäsi. Tämä sotii todella kovasti oikeustajuani vastaan.

Miksi liityit sitten tänne? Tämä sotii minun käsitystäni vastaan lukutaitoisista ja tekstiä ymmärtävistä ihmisistä.

citrotar kirjoitti:
Vastaus kuitenkin lienee: ei täällä ole pakko olla, jos säännöt ei miellytä... :roll:

Tekis mieli sanoa "mitäs mä sanoin". Eiks tää tarkoita ihan samaa kuin "ei täällä ole pakko olla jos säännöt ei miellytä"... :o
Minä ainakin liityin tänne siksi, kun olin oppinut pitämään vanhasta vapaasta patongista.

Viimeksi muokannut Lemon päivämäärä 05.03.2009 22:49, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiLähetetty: 05.03.2009 22:47 

Profiili WWW
citrotar kirjoitti:
Tekis mieli sanoa "mitäs mä sanoin". Eiks tää tarkoita ihan samaa kuin "ei täällä ole pakko olla jos säännöt ei miellytä"... :o
Minä ainakin liityin tänne siksi, kun olin oppinut pitämään vanhasta vapaasta patongista.

Tämä ei tarkoita todellakaan sitä. On 2 rajoitetta, tunnusta ei voi itse poistaa vaan sen poistoa pitää pyytää ja viestejä ei voi poistaa tai muokata enää 15 minuutin jälkeen. Kun nämä on rekisteröityessään hyväksynyt, niin miksi niistä sitten pitää valittaa? Vähän sama kuin kaupassa ensin maksaa ruokansa ja sitten tulee valittamaan että pitäisi saada rahat takaisin. Se ei toimi siellä, eikä myöskään täällä.

VW Touran 1.4TSI DSG Highline - Päivittäisenä käyttökulkimena
Ford Taunus 1.6 OHC -75 - Säilytyksessä "harrastepelinä"
Poissa

ViestiLähetetty: 05.03.2009 22:55 
Kuka niitä sääntöjä lukee rekisteröityessään... varmaan samat ihmiset jotka lukevat kaiken maailman lisenssiehtoja sun muuta asentaessaan uuden ohjelman :lol:

ViestiLähetetty: 05.03.2009 22:58 
Käyttäjän avatar

MSN Sitruunapatonki on ollut ja mennyt ja kuopattu.

Uusi korvaava foorumi on tämä ja tässä ja voin vakuuttaa, että alustan muokattavia asioita ja rajoituksia on harkittu ja mietitty tarkasti. Näillä ehdoilla on lähdetty liikkeelle ja joka käänteessä vakuutettu, että mikäli korjattavia asioita ehdotetaan ja niitä kannatetaan, voidaan hyvinkin tehdä muutoksia. Näin on tapahtunutkin, moni asia on muuttunut kuukauden kuluessa vaikka kaikki ei silmiin paistakaan.

Kaikille ei voi aina olla mieliksi. Jos käyttäjä on rekisteröitynyt ja samalla saa oikeuden KIRJOITTAA foorumiin, on hyväksynyt myös säännöt. Jos käyttäjä haluaa lähteä pois, voidaan tunnus poistaa sähköpostiviestillä. Näin on tapahtunutkin. Jos käyttäjä siitä huolimatta tulee takaisin ja jatkaa purnaamista, voidaan kysyä mikä tässä nyt on vaikeaa?

Tätä foorumia ylläpitää ja kehittää ryhmä ihmisiä, jotka tekevät päivätyötä ja harrastavat ja puuhaavat muutakin kuin valvovat keskustelufoorumia 24/7. Tällöin on turha purnata vasteajoista sähköpostin lähettämisen ja toiminnan välillä. Jos tästä palvelusta veloitettaisiin käyttäjiltä ja ylläpidolle maksettaisiin palkkio valveillaolosta, voisi aihetta käsitellä enemmänkin.

Kun 99% käyttäjistä hyväksyy toimintatavat ja antavat vielä kannatuksensa viesteillään, voidaan todeta, että tällä mennään.

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 05.03.2009 23:00 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kyllä tää uusi Patonki on just tällasena loistava. :mrgreen:

Terveisin,
Jees-mies takarivistä.

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 06.03.2009 07:55 
Ei mitään valittamista, tämä on ihan hyvä näin. Ja toimii paaaaaljon paremmin kuin MSN vai mikä se oli.
Mutta aina on niitä joille mikään ei ole hyvä, on sitten kyse oikeastaan mistä tahansa. Joku juttu pitäisi aina olla eri tavalla kuin se on. :roll:

ViestiLähetetty: 06.03.2009 12:55 
Käyttäjän avatar

Komppaan kahta edellistä kirjoittajaa, uusi patonki on huikea parannus entiseen. Nykyiset "rajoitukset" ovat kohdallaan..

C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2