|
Kirjoittaja |
Viesti |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 28.12.2011 22:55 |
|
Kun vastaan Patongissa johonkin ketjuun niin että en ole sisälle loggautunut vaan olen vieras ja kun vastaan ja loggaan niin eipä menekkään enää ketjuun? Menee etusivulle. Näin ei ollut ennen ja tämä muuttunut ominaisuus on harvinaisen kurja.
Tämä kyssäri oli lähetetty adminille pari vkoa sitten mutte se on edelleen lukematta....
Käytän varmaan harvoin Patonkia kun muistan kuitenkin että ennen wanhaan kun päätin johonkin vastata ilman sisään kirjautumista niin vastatessa tosiaan tietty heittää loggautumiseen mutta sen jälkeen se heitti takas siihen vastaamisosioon. Miksei enää? Johtuuko siitä että siin ätulee tuumattua että kandeeko sittenkään vastata.
Ystävällisen kärsivällisesti odottaa vastausta hän.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 28.12.2011 23:17 |
|
Huomasin aivan saman asian kun töis.. eikun siis toiselta koneelta  vastailin. Rasittava ominai(/tui)suus.
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 00:09 |
|
"Rasittava ominai(/tui)suus." Huh, kiitos Cable Guy vahvistuksesta, pelkäsin jo kuvitelleeni sillä olen tottunut liian moneen elämän omituisuuteen. Omituisuudet ovat helpottaneet tosin helkkaristi vaihtamalla käyttöauton merkin typerämmäksi. Admin!?! Haloo, voisko palata entiseen? Pah, mites tämmöinen jenkkiharrastaja tässä nyt remuaa. Unohda ja säädä systeemit niin että jos allekirjoituksessa on outoja kulkineita niin meidät voi deletoida siinä loggautumisen aikana 
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 01:31 |
|
Piti vastat ihan toiseen ketjuun mutta kun kerran päädyin johonkin muualle niin vastaanpa sitten vaikka tähän ketjuun.
Juu, penteleen sekava on tämä uus systeemi.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 01:49 |
|
Cikatti kirjoitti: Kun vastaan Patongissa johonkin ketjuun niin että en ole sisälle loggautunut vaan olen vieras ja kun vastaan ja loggaan niin eipä menekkään enää ketjuun? Menee etusivulle. Koska monet sivustot aikojen saatossa ovat tehneet näin ja useat edelleenkin tekevät niin, on itselle kehittynyt sellainen tapa, että sisäänloggaillessa logataan aina shiftin kanssa eli uudessa välilehdessä. Sen jälkeen reloadadaan siellä, missä oltiin menossa. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 02:19 |
|
Näppärää, mutta epäkäytännöllistä. Ohjelmointia varten on muita alustoja.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 09:15 |
|
Cikatti kirjoitti: Kun vastaan Patongissa johonkin ketjuun niin että en ole sisälle loggautunut vaan olen vieras ja kun vastaan ja loggaan niin eipä menekkään enää ketjuun? Menee etusivulle. Näin ei ollut ennen ja tämä muuttunut ominaisuus on harvinaisen kurja.
Tämä kyssäri oli lähetetty adminille pari vkoa sitten mutte se on edelleen lukematta....
Käytän varmaan harvoin Patonkia kun muistan kuitenkin että ennen wanhaan kun päätin johonkin vastata ilman sisään kirjautumista niin vastatessa tosiaan tietty heittää loggautumiseen mutta sen jälkeen se heitti takas siihen vastaamisosioon. Miksei enää? Johtuuko siitä että siin ätulee tuumattua että kandeeko sittenkään vastata.
Ystävällisen kärsivällisesti odottaa vastausta hän. On sullakin ongelma...  yritä kestää.
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 10:53 |
|
Kun en kirjaudu ulos, niin ei ole tarvinnut kirjautua sisään. Ei mitään uusia ongelmia, eikä vanhoja. 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 15:03 |
|
"Otan tämän tutkinnan työnalle. Tämä ominaisuus on tullut ilmeisesti päivityksen yhteydessä, eikä kuulosta ollenkaan fiksulta. Palaan asiaan"
Hianoo DYYD, kiitos! Kuten tässä huomattu muillakin käyttäjillä niin kyllä ongelma on ihan oikeasti ärsyttävä. Kaikki turhat liikkeet joita elämässä tekee ovat todella turhia.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 29.12.2011 15:08 |
|
Cikatti kirjoitti: "Otan tämän tutkinnan työnalle. Tämä ominaisuus on tullut ilmeisesti päivityksen yhteydessä, eikä kuulosta ollenkaan fiksulta. Palaan asiaan"
Hianoo DYYD, kiitos! Kuten tässä huomattu muillakin käyttäjillä niin kyllä ongelma on ihan oikeasti ärsyttävä. Kaikki turhat liikkeet joita elämässä tekee ovat todella turhia. Höh, tommonen uusavuton!  On sitä ennenkin pärjätty, vaikka on tehty turhia liikkeitä! 
|
|
|
|
 |
DyyD
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 30.12.2011 19:12 |
|
DyyD kirjoitti: Otan tämän tutkinnan työ_nalle. Vielä ei ole vikaa löytynyt. Tiedän kyllä paikan mistä etsiä ja sen varmasti löydän. Toivottavasti lupaukseni uudelle vuodelle ei sisällä sanaa "sitruuna". 
VW Touran 1.4TSI DSG Highline - Päivittäisenä käyttökulkimena Ford Taunus 1.6 OHC -75 - Säilytyksessä "harrastepelinä"
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 04.02.2012 02:52 |
|
Mitä tälle kuuluu? Vtuuttaa edelleen... Käyn patongissa ja oho, kun vastaan johonkin ketjuun niin pyytää sisään kuittausta ja kas koko hel**tin ketju katoaa ja se pitää onkia uudelleen koska huomaan olevani etusivulla. Onks toivoo? Ystävällisesti odottaa hän... Se oli oikeasti ennen niin paljon helpompaa nyt tämä toimii kuin glanost tai perestroika 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 06.02.2012 23:49 |
|
Ok, olen vieraantunut surkeasta ranskalaisesta ajattelusta Ihan oikeat ja fiksut foorumit toimivat niin että kun johonkin haluaa vastata niin se FOORUMI pyytää loggaamaan sisään ja sen LOGAUTUMISEN jälkeen siinä kivasti on edessä se kenttä johon voi vastata siihen järjen valoon sammuneeseen kyssäriin. Mulla on järjen valo sammumassa, virtsa huljuu jo ihan tuossa päälaella. Elämä on hirveän vaikeita asioita täynnä kuten... viiksiä, pitäkää viiksenne Joo ei mitään, oikeasti, modelle paljon HYVIÄ terveisiä, asiat ovat ihan oikeasti hienosti hoidettu tässä foorumissa.
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 07.02.2012 00:09 |
|
Cikatin kanssa samaa mieltä. Tulee turhaa edestakaista liikettä ennen kuin pääsee päämäärään vaikka joskus liike onkin päämäärää tärkeämpi 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Jouko
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 07.02.2012 10:50 |
|
Ihme ongelmia cikatilla ja enskerellä. Ei mulla ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia patongin käytön kanssa. Kun on kirjautunut sisään niin hyvin pystyy vastaamaan viestiin kuin viestiin.  Ja aivan sama mitä selainta käyttää. 
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 07.02.2012 16:17 |
|
Ihme ongelman voisi väittää olevan myös Joukolla, kun ei edes viitsi yrittää ymmärtää mistä kyse on..? Aika moni, kuten itsekin, selaa tätä foorumia kirjautumatta sisään, ja sitten kun kokee että olisi jotain asiaa niin tulee se kirjautumisen tarve ja sitä kautta tämä ongelma. Kaikki eivät käytä automaattista kirjautumista, eikä aina käytä kotikonetta selaamiseen... Joskus, ennenkun avaa sanaisen arkkunsa, voisi miettiä ihan vaikka alusta asti, mistä kyse on. Jos itse toimii tietyllä tavalla aina, ei se tarkoita että kaikki muut toimisivat tasan tarkkaan samalla tavalla... 
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Jouko
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 07.02.2012 18:07 |
|
jasu kirjoitti: Ihme ongelman voisi väittää olevan myös Joukolla, kun ei edes viitsi yrittää ymmärtää mistä kyse on..? Aika moni, kuten itsekin, selaa tätä foorumia kirjautumatta sisään, ja sitten kun kokee että olisi jotain asiaa niin tulee se kirjautumisen tarve ja sitä kautta tämä ongelma. Kaikki eivät käytä automaattista kirjautumista, eikä aina käytä kotikonetta selaamiseen... Joskus, ennenkun avaa sanaisen arkkunsa, voisi miettiä ihan vaikka alusta asti, mistä kyse on. Jos itse toimii tietyllä tavalla aina, ei se tarkoita että kaikki muut toimisivat tasan tarkkaan samalla tavalla...  Kiitos hyvästä neuvosta.  Jasulta niitä tulee aina, varsinkin mulle kun jotain kirjotan tänne. Terveisin tyyppi joka ei edes viitsi yrittää ymmärtää mitään vaan kirjoittelee mitä sattuu. PS. Lupaan parantaa tapani ja olla kirjoittamatta yhtään mitään!
|
|
|
|
 |
r_a_n_u
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 08.02.2012 07:32 |
|
Outoa tämä osittain melkoisen kiivaskin sanankäyttö olemattomasta asiasta. Onneksi maltillisiakin on. 'Lemon' ja 'laakeri', teille täydet tyylipisteet. Niin ja tietenkin myös 'Sahtivaari'. Kuten yleensä.
Sitten terveiset 'Jouko'lle: Tuo jälkikirjoituksen loppuosa eli ja-sanasta eteenpäin. Peruthan sen. Siihen toiveeseen uskon meistä useimman yhtyvän.
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
|
|
|
|
 |
^KARI^
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 16:41 |
|
r_a_n_u kirjoitti: Outoa tämä osittain melkoisen kiivaskin sanankäyttö olemattomasta asiasta. Mitäs outoa siinä on täällä patongissa, normaalia ennenminkin. Väärinkäsityksiä riittää, ja jos uskallat arvostella esim. teknisiä heikkouksia kuten koodausta, niin johan alkaa p...a lentää. Surkuhupaisaa  Rentoa jutustelua tämän pitäisi olla eikä mitään ryppyotsameininkiä. Täytyy kai ymmärtää että tämä ylläpidetään täysin amatöörivoimin eli ei voi vaatia ammattitasoa. Olen itse asennoitunut siihen että ei toimi niinkuin muut foorumit. Sisältö kiinnostaa. Täsmälleen sama toivomus minulla, että Jouko kirjoittaisi edelleen.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 17:01 |
|
^KARI^ kirjoitti: Täytyy kai ymmärtää että tämä ylläpidetään täysin amatöörivoimin eli ei voi vaatia ammattitasoa. Olen itse asennoitunut siihen että ei toimi niinkuin muut foorumit. Mun sanastossa "amatööri" ja "vapaa-aika" ovat ihan eri asioita, mutta kukapa näin surkeata porukkaa edes palkkaisi... 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
^KARI^
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 17:54 |
|
2cvkimmo kirjoitti: kukapa näin surkeata porukkaa edes palkkaisi...  ...ei kukaan ainakaan jos kuulee vielä ajavan citikalla Tuo amatööri-sana ei siis ole tarkoitettu halventavaksi ainakaan minun sanavarastossani, tiedän paljon harrastelijoita jotka päihittävät ammattilaisia mennen tullen. Viittasin ehkä siihen että tehdään harrastuksena...äh, olkoon mutta ei toimi kaikilla selaimilla silti. Siis ihan oikeasti vaikka näin ei saa sanoa täällä niin mielestäni IE on paras selain, ja toimivin. Ja tämä jos joku on mielestäni paljon sanottu Apple-fanaatikolta (Macmies jo vuodesta-90). Siirryin Windows-ympäristöön kokeilumielessä  Uusin päivitys ei enää toimi kelpoisesti täällä ainakaan Vistan kanssa. Ilmeisesti Microsoftin porukka tekee työnsä vapaa-ajallaan, kun niiden käyttikset ja selaimet pätkii, eikä toimi toivotulla tavalla. Olikos paremmin sanottu, 2cvkimmo? 
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 19:11 |
|
Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia niitä jotka ovat ..... luoneet tämän Patongin ja pitäneet sitä yllä vapaaehtoisesti ja vapaa-ajallaan Kymmenisen vuotta olen Patonkia mielenkiinnolla seurannut. Paljon olen hyviä juttuja lukenut, remontti ym. vinkkejä saanut, niistä kiitos kaikille kirjoittajille. Omia kokemuksiani olen myös täällä jakanut sekä joitakin jäseniä olen tullut tuntemaan henkilökohtaisestikin. Kun netin aukaisen, niin Patongin käyn lukemassa ensimmäisenä, täällä on päivän parhaat jutut  Joskus tekstit ovat hiukan ärhäkänkin tuntuista, mutta se ei ole uutta nettimaailmassa. Välillä on ihme ongelmiakin, mutta niistä on aina yli päästy. Paljon suurempiakin ongelmia esiintyy Sitikoissa ja elämässä muutenkin. Niidenkin kanssa pitää selvitä. Pieni toivomus paremmasta ohjelman käytettävyydestä ei saisi aiheuttaa kovin suuria tunteita kenenkään taholta  Joten jatka Jouko kirjoitteluasi täällä. Koko porukkaa tarvitaan mukaan pitämään Patonki elävänä ja mielenkiintoisena. 
Liitteet: |

2012-01-28_22 (Small).JPG [ 79.46 KiB | Katsottu 28718 kertaa ]
|
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 19:42 |
|
Joopa Jouko, jatka vaan. Olenhan minäkin saanut monet kerrat paskat silmille ja monet turhat ja asiattomat kettuilut täällä, mutta ei se mua ole ainakaan vielä kokonaan lannistanut, pienen tauon se kyllä sai aikaan. Ei ne kettuilut koskaan kivalta tunnu, mutta joku tuntui saavan sellaisesta jotain ihme mielihyvää. Ei anneta muille sitä iloa että häivytään täältä, meitä ei lannisteta 
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: Miksi vastaaminen on hankalaa? Lähetetty: 09.02.2012 20:20 |
|
 se minkä oon huomannu todeksi, itäsuomalaisen ei kannata seurustella lounais-suomalaisen kanssa samalla tavalla kuin tekisivät keskenään. pohojolaaisa ei oteta lukuun. niille nyt ei muutenkaan uskalla mitään kommentoida . eikä tuolta laphistakaan oo kuulunu mithän. 
|
|
|
|
 |
|
|