r_a_n_u kirjoitti:
Roskapostia, mistä niitä tulee? Olen lukemattomia kertoja julkaissut täällä s-postiosoitteeni, enkä saamistani viesteistä yhtäkään ole roskapostiksi havainnut. Niitä roskia ongitaan ihan eri paikoista.
Ja mitä puhelinnumeroon tulee, niin sen kyllä saa melko helposti. Jos ei, niin sitten täytyy olla soittamatta. Ei se sen mutkikkaampaa ole.
Nyt on jäänyt huomaamatta toi vihreä irvistelevä "mr green" joka tarkoitti, että tuo heitto roskista ja viruksista oli "loppukevennys"!
Mun numero on salainen, niin että ei se IHAN yhtä helposti löydy kuin ei-salaiset. En toki yritäkään väittää, ettei sitäkin halutessaan löytäisi, mutta en usko että kukaan viitsii nähdä vähääkään vaivaa sen saamiseksi. Onpa ainakin turha soittaa Eniroon ja kysyä mikä on jonkun nimimerkki Lemonin puhelinnumero, se asuu jossain päin Varsinais-Suomea

(Tämäkin oli vitsi, en oikeasti usko että kukaan soittaisi ja kysyisi tuota). Minä en ole koskaan tykännyt puhelimista enkä käytä niitä, jos vaan voin käyttää jotain muuta kommunikointitapaa.
Mutta on jokaisen oma asia käyttääkö s-postia, perinteistä postia, puhelinta, yksityisviestiä, keskustelufoorumia, pullopostia, kirjekyyhkyä, lähettiä, meneekö henkilökohtaisesti kertomaan asiansa vai käyttääkö näitä kaikkia.