Ei noita osia kannata inchapelta tms hommailla. Tukivarsia eteen ja taakse löytää inttersnetin ihmeellisestä maailmasta hyvinkin asialliseen hintaan. Eteenki kannattaa vaihtaa koko tukivarsi, kun pallonivel alkaa kolisemaan. Mieluusti molemmat, saa puslat samalla. Hinnat pyörii 50 ja 120€:n välimaastossa per puoli. Halvimmat on tarvikelaatua, kalliimmat parempaa. Taakse tukivarret menee samalla kaavalla, alatukivarret saa 60-70€:llä posteineen, jopa alle. Noita ei kuitenkaan mene kuin leipää, niin ei se itse vaihdon tekevälle mikään tolkuton hinta ole. Ei nämä pari satkua korjaamolla autonsa huollattavalle sovi, taatusti maksaa mansikoita. Mutta kun itse askartelee, niin ei se mahdottomia maksa. Ja kyyti, se on rautajousiseksi mukavaa.
XJR olis kyllä aika komia peli. Aika näyttää jääkö tuo viimeiseksi vai tuleeko noita lisää. Mukavuus on ainakin sitä luokkaa että mitään arjalaisen kivikovaa ei ikinä tilalle tule. Ja kun citroenkin mehujousista luopuu, niin sama kait se on rautajousista mukavuutta hakea muualta. Jostain kumman syystä iän karttuessa alkanut arvostamaan eri asioita kuin nuorempana
