Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Supersharkeri-Range, mikä peli?
ViestiLähetetty: 02.09.2019 17:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2221
Onkos foorumin kolleegoilla tietoa tai näkemystä, millainen auto on Jaguarin 4.2-litraisella mekaanisella ahtimella varustetulla koneella varustettu L322 range? Mullahan oli L322 bemarin vapaastihengittävällä kasilla ja se ei pysynyt nipussa viikkoakaan. Hyvä että myin. Mutta entäs nämä supersharkerit alkaen 2006?



Olipa kerran Elämä. Silloin oli myös sitikka - maailman huipulla.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Supersharkeri-Range, mikä peli?
ViestiLähetetty: 03.09.2019 22:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1633
Paikkakunta: Korpilahti
ihan mutulla heitän, tukeutuen hataraan netissä / foorumeilla haahuiluun, että L322:sta kannattaa pysyä erossa, ellei halua menettää mielenrauhaansa ja rahojaan 8-)

Kones varmaankin on hieno, mutta jos sen perässä on sama tomaattiloota kuin muissakin moottorivaihtoehdoissa, se porsii. ja sen päälle tulee se kaikki muu, mikä L322:ssa tuottaa murheita...

Toimiessaan erittäin hieno kapistus. Ollut TDV8:n kyydissä, ja mahtikoneella saa mahtikyydin. Tuontyyppisessä autossa liikkumisen tulee olla "vaivatonta" eli reserviä tehopuolella riittävästi, että sitten kun pyydetään, sitä saadaan.



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka"
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 Berline "VirheeKuukka", CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Supersharkeri-Range, mikä peli?
ViestiLähetetty: 04.09.2019 03:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2221
Niin minäkin ajattelin omiin L322 -kokemuksiini vedoten, mutta sitten näin tämän ja puhutin sen jälkeen Tohtori V:tä:

https://youtu.be/_-umWfwnPPw

Eli lyhyesti, 2006 eteenpäin L322 on melko lailla täysin eri auto. Siirryttiin bemarin järjestelmistä fordiin/jaguaarin, ne ammatikseen näitä romuja korjaavat meinaavat että pysyy kasassa melkeinpä auttavasti.

Loota kai on edelleen zf 6hp24, pitääpä tarkistaa... se on melko halvalla korjattavissa. Tuo jagen kompurakone on mahtava - jäykät nokat! Nykyajan kirous eli ikuisesti vioittuvat säätyvät nokan ajoitukset ovat kyllä vapaastihengittävässä 4.4:ssä mutta eivät kompurakoneessa. Hmmmmh...



Olipa kerran Elämä. Silloin oli myös sitikka - maailman huipulla.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: