Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 11/11 [ 256 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 14.03.2020 09:24 

Viestit: 631
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Hmmm Saksasta tuli vehje mikä oli täysin jumissa luultavasti ajettu pelkällä vedellä kalkkikerrostumat vaikutti siihen suuntaan, mutta nyt on pumppuyksikkö mikä pelaa, mutta tuleva lämpötila ei muutu 45 astetta vain jonkunverran lämpöä tulee sisälle,saa olla silleen riittää nyt, kesällä taas aikaa rassata sitä. Janne on varmasti samaa mieltä?



C5 V6 Exl.aut.-05- VW Phaeton W12 6.0L Q -03
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 14.03.2020 15:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2828
catmatti kirjoitti:
Hmmm Saksasta tuli vehje mikä oli täysin jumissa luultavasti ajettu pelkällä vedellä kalkkikerrostumat vaikutti siihen suuntaan, mutta nyt on pumppuyksikkö mikä pelaa, mutta tuleva lämpötila ei muutu 45 astetta vain jonkunverran lämpöä tulee sisälle,saa olla silleen riittää nyt, kesällä taas aikaa rassata sitä. Janne on varmasti samaa mieltä?


Minä en tiedä voiko noita ylipäätään puhdistamalla korjata, jotenkin merkillinen on se mekanismi. Minullahan oli tuo sama vika ja helvetinmoisella vaivalla purin, puhdistin silikonivoiteluin, ja kasasin sen venttiiliyksikön. Ei ruvennut jostain syystä pelaamaan. Se taitaa olla erittäin tarkka sovitus se niiden kumiventtiilien istuvuus niihin tiivisteisiinsä siellä liikkuvassa osassa, ja kun ne pääsevät akselilla liikkumaan kun sen purkaa, ainakin mulla näin kävi. Sitten todennäköisesti kunnossaolevatkaan solenoidit eivät liikuta lätkiä oikealla tavalla.

Minulla se rupesi toimimaan vasta kun sain Liettuasta ulkoisesti räkäisen, mutta sisäisesti puhtaan purkuyksikön joka ei ollut käynyt auki koskaan. Lämpötilan tulee vaihdella välillä ulkolämp. - noin 72 astetta kelistä riippumatta, kun säätää puolikohtaisesti min ja max. Vasemmalla puolella kennon lämpö jää muutaman asteen oikean puolen kennon alapuolelle, siis maksimilämpö.



Sävel ja sanat Simo Salminen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 19.04.2020 08:48 

Viestit: 631
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Tänään menee lämpötilan anturi vaihtoon joka on ylävesiletkussa, muutaman keran temppuillut tuo sekundääri ilma systeemi fläktit ei lähe pyörimään, jonkunverran hankalassa paikassa niinkuin tavallisesti, mutta näköjään pystyy vaihtamaan ilman moottorin laskemista lattialle :P
Asfaltti urat mukavasti yrittää ohjata kärryä mihin sattuu nuo 30 profiilin kumit ei paljon myötäile menossa.



C5 V6 Exl.aut.-05- VW Phaeton W12 6.0L Q -03
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.05.2020 08:48 

Viestit: 631
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Hyvä kun tuli tekemistä taas, vetoakselin suojakumi huonossa kunnossa edessä tripod nivel, etten sanoisi varmaan tunnin homma :roll:



C5 V6 Exl.aut.-05- VW Phaeton W12 6.0L Q -03
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 05.07.2020 21:00 

Viestit: 631
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Pitää vissiin päivittää korona hässäkkää koko ajan ,mutta vaihdoin myös vetari akselin stefan, laatikosta ulostulevan vasemmalla puolella ,sen pitkän mikä menee laatikon läpi pientä askartelua piti laskea etuvaunu että sen akselin sai ulos ei siinä mitään näkyvää vikaa ollut pehmeä kuin uusi, mutta kulunut tietenkin, näyttää pitävän, roiskutti hieman öljyä ympäriinsä, että jotta öljy vuodot on fixattu.



C5 V6 Exl.aut.-05- VW Phaeton W12 6.0L Q -03
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 25.08.2020 17:10 

Viestit: 631
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Nyt jarruttaa niinkuin pitäisi, vaihdoin brembon palat eteen siellä oli halppikset paikalla jotka oli timantinkovat aika kauan ollut jo kovassa käytössä ja ottaa kiinni ettei enää hirvitä pysähtyykö, 5 kertaa kalliimmat palat siksi ei tietenkään mielellään laita tuollaista summaa, mutta kun jarrut on brembon tekemät niin piti antaa periksi, kun asiantuntia sen selvitti, taas pitää muuten tilata jostakin se perhanan lämpöyksikkö kokeilin tänään ja samaa pientä lämpöä työntää sisään.



C5 V6 Exl.aut.-05- VW Phaeton W12 6.0L Q -03
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 11/11 [ 256 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: