Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Epäsovinnaiset ajatukset
ViestiLähetetty: 12.02.2013 23:09 
Käyttäjän avatar

Cikatti kirjoitti:
Muuten, onko tämä rojekti nyt sulla Les E?
Ei, kuten edellä yritin myyntitapahtuman aikajanaa valottaa, olin selkeästi liian hidas.
Kaapelimies voitti nopeudellaan http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=8709&p=131696#p131696
Toisaalta Kaapelimiehellä oli harkinta-apua Etelä-Karjalasta, josta itse olen myöhäisevakoitunut aivan liian hitaana Hämeeseen. Minä joudun tekemään päätökset yksin, jälkeenpäin monet ovat kyllä avuliaita niiden arvostelussa. :lol:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 01:53 
Käyttäjän avatar

Cikatti kirjoitti:
Les Excentriques ostaa kaiken näkemättä :lol:
Kun ei ne sillä katsomisella parane, ainakaan useimmiten vielä siellä myyjän luona. Kotona on sitten hyvin aikaa ihmetellä ostoksiaan. Eikä pidä väheksyä joululahjavaikutusta, on mahdollisuus kokea yllätyksiä omistakin hankinnoista :lol:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 02:07 
Käyttäjän avatar

Les Excentriques #sitruuna irc-kanavalla saattaa saada yllättäviä vihjeitä pelastettavista Citikoista? No oikeesti aikas harvoin sellaisia toki on, mutta joskus :lol: ,

Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 02:18 
Käyttäjän avatar

Croisette kirjoitti:
Les Excentriques #sitruuna irc-kanavalla saattaa saada yllättäviä vihjeitä pelastettavista Citikoista? No oikeesti aikas harvoin sellaisia toki on, mutta joskus :lol: ,
Mitenkäs mä sinne mahdollisimman vaivattomasti (ei kuulosta ollenkaan mulle tyypilliselle toimintatavalle :lol: ) pääsen ubuntu-firefox yhdistelmällä?
Joskus olen jotain kautta kokeillut, mutta vaati jonkun liitännäisen asentamista, joka ei sitten onnistunut, joten en sitten ruvennut enempää yrittämään.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 02:22 
Käyttäjän avatar

Les Excentriques kirjoitti:
Croisette kirjoitti:
Mitenkäs mä sinne mahdollisimman vaivattomasti (ei kuulosta ollenkaan mulle tyypilliselle toimintatavalle :lol: ) pääsen ubuntu-firefox yhdistelmällä?
Joskus olen jotain kautta kokeillut, mutta vaati jonkun liitännäisen asentamista, joka ei sitten onnistunut, joten en sitten ruvennut enempää yrittämään.

Tuota vois ekana koittaa, jos ei ole valmis lataan mitään irc-ohjelmaa?

Eli: http://www.munirkki.com/

Tai tuo: http://webchat.xs4all.nl/

Webbichatit ei yleensä pelaa kovin hyvin, mutta niillä pääsee ainakin alkuun, ja jos kiinnostaa enempi, niin siihen saapi tuolta opastusta ;) ,

Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 11:50 
Käyttäjän avatar

Komppaan tuota näkemättä ostamista! Mm BAT:n ostin täysin näkemättä ja koeajamatta. Mitä hyötyä on alkaa tutkia pian 30 vuotta vanhaa autoa ostohetkellä... sehän kaarahan pitää fiksata joka tapauksessa.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.02.2013 11:56 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Les Excentriques kirjoitti:

Ubuntussa on valmiina suoraan ohjelma XChat IRC.
Sinne vaan palvelimeksi joku suomalainen irc palvelin (esim. irc.cc.tut.fi) ja kanavaksi #Sitruuna.
Ja ei muuta kun ircin syövereihin..

C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
Poissa

ViestiLähetetty: 28.02.2013 14:39 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tänään olis tarkoitus yrittää taivaspaikan takaajaa käymään ekaa kertaa 4-5 vuoteen. Eilen löytyi kadonnut kipinä ja tänään ajattelin löytää tuoretta bensaa ja ladatun akun. Lisäksi pari venttiilikopan kannen pulttia jotka ovat mystisesti seisoessa kadonneet :shock:

Se epäsovinnaisin ajatus on mahdollisesti jopa yrittää uudelleenrekisteröintiä kesäksi... voortti on seissyt vuodesta 2006 kun sen toimivana ajosta pistin säilöön... 4kk kun olisi odottanut niin olisi voinut poistaa nykytyyliin liikennekäytöstä...

On muuten mahtava peli niiden aloitusviestissä kaivattujen kaasulla hallittavien sivuluistojen toteuttamiseen :D

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 03.05.2013 07:06 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
mä en mistään tuunaamisista niinkään tykkää, mutta jostain syystä on alkanut kiehtomaan jonkun tämäntyylisen rakentaminen:
Kuva

...sillä poikkeuksella että se olis aika komee rakentaa 504 lavapösöstä :D

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 03.05.2013 16:00 
Käyttäjän avatar

Noitahan joskus löytyy ihan rakentamattakin ;)

Liitteet:
12080080.jpg
12080080.jpg [ 86.01 KiB | Katsottu 7100 kertaa ]

Harrasteet: Xantia V6 Activa -97, Xantia 2.0i SX -93, GS Pallas -79, BX Sport -85
Käyttikset: C5 2.0i Confort -09, Berlingo XTR -06
Poissa

ViestiLähetetty: 03.05.2013 19:01 
Palloidiootti kirjoitti:
Osta 604, raapii takaa ja takaa harrastettavaa koko rahalla? :mrgreen:

Mutta juu, on se takavetokin ihan kiva, kesällä. Löytäisipä tuohon pösöön jostain vähän vähemmän huutavan perän, niin sitten sitä voisikin varmaan jo yrittää katsastaa (toivossa on hyvä elää :lol: ).

Jos 604:sen perämurikasta on tarvetta, sellainen ehjä ja tiuha on jossain kaapin nurkassa tallella.

ViestiLähetetty: 04.05.2013 00:05 
Käyttäjän avatar

Natero kirjoitti:
Jos 604:sen perämurikasta on tarvetta, sellainen ehjä ja tiuha on jossain kaapin nurkassa tallella.

404:n matoperää tarvitsisin, tai ainakin sen pronssipyörän. Mutta eiköhän tuolla perällä vielä jonkun aikaa ajele, vaihteistossa on akuutimpaa vikaa, samalla vauhtipyörä menee vaihtoon. Näiden alkupään autojen osat vain ovat kiven alla, uudempia saisi vaikka mistä. :(

1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2