Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=20&t=10493 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | Visa-mies [ 10.01.2012 22:53 ] |
Viestin otsikko: | Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Seattiin ovat tehneet viiksiä muistuttavat takavalot. |
Kirjoittaja: | jarruventtiili [ 10.01.2012 23:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Minkä merkkinen keksintö oli tuo jossa jakohihna katkesi reilu 19 000 km mittarissa? |
Kirjoittaja: | zX-files [ 11.01.2012 07:58 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Tarkoitatko BMWeen M40-moottoria ![]() |
Kirjoittaja: | Visa-mies [ 11.01.2012 13:26 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
jarruventtiili kirjoitti: Minkä merkkinen keksintö oli tuo jossa jakohihna katkesi reilu 19 000 km mittarissa? 19 tkm Rellu pelaa edelleen, siinä ei ole ollut mitään vikaa, lukuunottamatta mekaanista kiveniskemää tuulilasissa. Jakoremmi katkesi 155 tkm ajetusta ajoneuvosta, jonka keulamerkin perusteellakin (risti ja myrkkykäärme) olisi pitänyt pysyä kaukana. Tämä auto tuli tosin vaimon hankinnan yhteydessä kaupan päälle, josta nyt sitten lopulta pääsin eroon (autosta). Jakoremmin vaihtoväli 60 tkm ja Alfa-foorumilla suosittelevat vaihtamaan tuohon Fiattikoneeseen remmin mielellään jo 40-50 tkm paikkeilla...! ![]() ![]() ![]() |
Kirjoittaja: | C3P [ 12.01.2012 01:40 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Visa-mies kirjoitti: Seattiin ovat tehneet viiksiä muistuttavat takavalot. Opelistahan näitä myös löytyy ![]() |
Kirjoittaja: | Oldis [ 03.01.2013 20:10 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Psa konserni vois laitta kaiikkin malleihinsa vaihdelaatokon moottorin alle kuten saabissa oli ainakin 99 mallissa, ja 900 mallissa, olis toi kytkinremppa helpompi ja etenkin halvempi suorittaa. |
Kirjoittaja: | laakeri [ 03.01.2013 22:34 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Oldis kirjoitti: Psa konserni vois laitta kaiikkin malleihinsa vaihdelaatokon moottorin alle kuten saabissa oli ainakin 99 mallissa, ja 900 mallissa, olis toi kytkinremppa helpompi ja etenkin halvempi suorittaa. Mitä jos PSA laittaisi vaihdelaatikon moottorin alle ihan vaan kuten PSA:lla oli? ![]() Tuossa kuvassa taitaa moinen olla. |
Kirjoittaja: | Huikko [ 03.01.2013 22:51 ] |
Viestin otsikko: | Re: Asiat, jotka Sitikan olisi pitänyt keksiä |
Peugeot 204/304/305 oli vaihdelaatikko suoraan moottorin alla paljon aiemmin kuin saabissa. Erona tosin se, että öljytila oli samaa. Saabissa laatikko toimi öljypohjana. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |