Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Citikan korvike kaupunkiin ja tielle http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=20&t=16214 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | idefix [ 05.10.2013 16:54 ] |
Viestin otsikko: | Citikan korvike kaupunkiin ja tielle |
http://www.nettiauto.com/tesla/s-model/5424393 Marraskuussa koeajettavissa Vantaalla, eikä hintakaan autoveroineen ym tunnu kohtuuttomalta, noin 125 000 € Kertalatauksella 500 km ei paha ei. P-S Kannattaa googletta tesla s jaa saa aika hyviä kuvia roppakaupalla, ihan tässä innostuu näillä polttoaineen hinnoilla ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 05.10.2013 22:02 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle |
idefix kirjoitti: Kertalatauksella 500 km ei paha ei. Kieltämättä ihan hyvä tulos -35 °C talvikelissä. Vai oliko sittenkään? ![]() |
Kirjoittaja: | Eki [ 06.10.2013 07:20 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle |
Oho, sähköautohan rupeaa olemaan ihan auton näköinen. ![]() |
Kirjoittaja: | idefix [ 06.10.2013 08:15 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle |
laakeri kirjoitti: idefix kirjoitti: Kertalatauksella 500 km ei paha ei. Kieltämättä ihan hyvä tulos -35 °C talvikelissä. Vai oliko sittenkään? ![]() Autoa on testattu Kanadan olosuhteissa useita vuosia jotka pahimmillaan kyllä menevät jopa Suomen talvista ohi. Tulos akuston osalta ollut moitteeton. Akkuhan latautuessaan synnyttää lämpöä, joten sitähän syntyy seinästä ladattaessa tai ajaessa. No broblem ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 06.10.2013 22:29 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle |
idefix kirjoitti: Autoa on testattu Kanadan olosuhteissa useita vuosia jotka pahimmillaan kyllä menevät jopa Suomen talvista ohi. Tulos akuston osalta ollut moitteeton. Akkuhan latautuessaan synnyttää lämpöä, joten sitähän syntyy seinästä ladattaessa tai ajaessa. No broblem En epäile akuston toimivuutta yhtään, mutta ei se lämpö matkustamoon tyhjästä synny ja todennäköisesti eristystaso ei ole sentään niin hyvä, etteikö sitä matkustamoa pitäisi jatkuvasti lämmittää. Teslan omien sivujen laskurissahan voi valkata lämpötilan, mutta ei suostu pakkasen puolelle menemään.
![]() |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |