Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Yrjön autokatsaus.
ViestiLähetetty: 06.02.2018 12:32 

Yrjöperskeles on asioiden ytimeen osuva poliitinen pakinoitsija.Tässä vaihteeksi hänen juttua 1960 autoista.

http://yrjoperskeles.blogspot.fi/2017/0 ... xlvii.html

Poissa

Viestin otsikko: Re: Yrjön autokatsaus.
ViestiLähetetty: 06.02.2018 15:47 

Komenttiosiossa, nimimerkki Beker kirjoitti:Kauniaisissa, Suomen varakkaimassa kaupungissa asui eräs Korpivaara OY:n omistajista, Korpivaara hänkin. Tarina kertoo, että aina kun hän tilasi taksin, niin oven eteen ajoi Volga. Automaahantuojana häntä alkoi asia kismittämään ja niinpä hän kysyi kuskeilta syytä moiseen. Eivät pysty vaihtamaan parempaan kun Volgasta ei kukaan oikein maksa mitään. "Tulkaa käymään firmassa, niin ktsotaan mitä asialle tehdään," oli johtajan kommentti. Ja niinpä Granin (siis Kauniaisten) taksista hävisivät Volgat ja Citikan ID:t tulivat tilalle ja johtaja Korpivaara sai mielenrauhan. En tiedä onko tarina tosi, mutta niin minulle on väitetty. Olen myös itse aikoinaa päässyt istumaan Granin taksin Citikkaan ja kyllä tunnelma oli kuin olisi avaruuslaivaan istunut. Niin erikoinen se auto aikoinaan oli.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2018 16:16 

rundvik kirjoitti:
Yrjöperskeles on asioiden ytimeen osuva poliitinen pakinoitsija.Tässä vaihteeksi hänen juttua 1960 autoista.

Onko tällä jotain tekemistä nimimerkki "Jammun" Yrjö-kirjojen kanssa, vai onko joku ominut hahmoja blogiinsa? Murre ainakin puuttuu kokonaan. Perskeles.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.02.2018 16:22 
Käyttäjän avatar

Minulla tuli otsikosta ensimmäisenä mieleen takavuosien foorumihahmo Yrjö "määräykset ovat määräyksiä ja niitä on noudatettava" Mäki.

Have more than you show,
speak less than you know.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.02.2018 09:53 

yason kirjoitti:
rundvik kirjoitti:

Onko tällä jotain tekemistä nimimerkki "Jammun" Yrjö-kirjojen kanssa, vai onko joku ominut hahmoja blogiinsa? Murre ainakin puuttuu kokonaan. Perskeles.

Yrjön henkilöllisyys on minulle mysteeri.Arvaisin hänen olevan media-alalla.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]