Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 16:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2740
jasu kirjoitti:
Liian uusia, jos miulta kysytään. Ja tuskin kysytäänkään. Kun oma mielenkiinto kohdistuu "aikaan ennen deTomasoa", Maseratin tuotteissa, QP3 siinä rajoilla, Khamsinin ollessa se mitä kovasti mieli tekisi. Jostain kummallisista syistä, joista järki ei ole edes listattuna mukaan...

Tässä voisi hupailla, ja kysyä tietääkö kukaan mikä Citroenin osa löytyy manuaalivaihteisista QP3:sta? Tietääkseni ei ole kuin se yksi, voin toki olla väärässäkin... Khamsin taas on "täynnä vihreää nestettä", penkinsäätöä myöten...


Alkanut tässä kesän mittaan ajellessa miettimään ettei näissä oikeastaan ole enää mitään mielenkiintoa saati järkeä. Siis vähänkin tehokkaammissa laitteissa. Kun ainakin tässä maassa on vähäinenkin nopeudenylitys hienosti kriminalisoitu, sanktiot rikkeisiin nähden aivan poskettomia, valvonnassa vain kasvotonta automaattivalvontaa, teiden kunto vaan huononee, maksuja lisätään menoveden hinnan jatkaessa kohoamistaan...

Hemmetin tylsää on isolla tiellä ajelu, kun voimavarat ja ominaisuudet jää täysin käyttämättä, kun ollaan vasta "sen alueen" alarajan tietämillä, tai vielä sujuvasti alapuolella. Pienemmillä teillä on monesti parempi pinnoitteen kunto, mutkat mukavampia, mäennyppylöitä samaten, -sekä hiljaisempi liikenne. Silti on se kylmä rinki siellä, että "entäs jos kuitenkin setä sinisissä tulee vastaan", sitten saa ehkä ajaa vielä kotiin asti..?

Ajot muutenkin kyllä vähentyneet, tuskin vähiten uuden asuinpaikan ansiosta. Saattaa olla viikkokin ettei tule pöristeltyä, kuin korkeintaan tontilla kaluston järjestystä vaihtaen. Toisaalta, kivahan ne vähätkin ajot on suorittaa kalustolla millä ajaminen ei v*tuta. Jännä vaan ettei noiden bensakrematorioiden tankkaaminenkaan isosti ärsytä, lähinnä murto-osan verrattuna noihin keksittyihin muihin pakollisiin kuluihin (käyttömaksu eniten, muuttivat kätevästi veron maksuksi, ettei kansalaisilla olisi niin paha mieli) verrattuna...


Tätä ei kannata ottaa sitten tosissaan, ainakaan liian, paitsi maksujen ärsyttämisen suhteen. Voisi olla toisenlaisia mietteitä jos välillä nukkuisi edes välttävästi...


Niin totta, niin totta. GSA alkaa olla mukavampia autoja ajaa, ei tarvi koko ajan pelätä joutuvansa linnaan kun aukaisee kaasun selälleen kakkosella... Nykyliikenteen tilannetta ja poliisipelkoa kuvaa hyvin se, että Turbo CX ja SM ovat "aivan liian suuriin nopeuksiin" tehtyjä sopiakseen harrasteautoiksi täydellä potentiaalillaan.

En tiedä mitä vittua tässä pitäis tehdä. Monet ovat siirtyneet veneilyyn, eräät varakkaammat läkyttävät koptereillaan ympäri Eestiä. Yks porukka pyörii potta päässä eestin ainoaa moottorirataa, auto24 "rinkiä" koko kesän läpi.



"Nykyisistä koeajoraporteista ei ota telepaatikkokaan tietoa, kuinka se jousitus tosiasiassa toimii karkealla asvaltilla jossa on poikittaiskatkoja ja routapatteja. Autotoimittajia ei tällainen asia tänä päivänä kiinnosta ollenkaan..."
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 18:46 

Viestit: 1717
ds-jekkeri kirjoitti:
Onpas mielenkiintoinen tilanne tuon Mansory-Bentleyn suhteen. Mekin olimme siitä hieman kiinnostuneita vaimon kanssa, siellä on kuitenkin joku suomalainen hanslankari tehnyt kovasti kauppaa taustalla melko lailla ensimmäisen postitukseni täällä jälkeen.

30K tarjous on sisällä ja auto on kuulemma "varattu" tuolle suomalaiselle siihen hintaan. Hyvä hinta! Epäilyksiä herättää kuitenkin, että tuo suomalainen on kertonut olevansa "autokauppias, mutta tämä bentley tulisi ihan omaan ajoon."

Beetta, tunnustatko olevasi asialla tuolla? Jos näin on niin en jätä kilpailevaa tarjousta!


En ole, koska olen hakemassa noin 10v nuorempaa ja kovin ihmettelen omaa kiinnostustasi siihen, koska se on suhteettoman kallis esittämääsi hinta-arvioon ko. autosta.

Esitit aloituksessa Continental GT:n arvon olevan 20000-30000€ vm. ollessa 2003-2009 ja kilometrien ollessa 40-70tkm. Tämä autohan on selvästi listauksesi halvemmasta päästä vm:n ja kilometrien suhteen, joten siitä syystä ihmettelen, että olet siitä kiinnostunut 30% kovempaan hintaan, kun oma arviosi?

Kuten jo aikaisemmin totesin, niin en ole kiinnostunut ko. autosta, mutta vaikka olisin ollutkin, niin se olisi ollut jo minun, olisit sitten jättänyt, tai et tarjousta. Näissä kauppa asioissa, kun et tule koskaan pärjäämään minulle, joten säästä säälittävät kohteliaisuudet jollekin muulle!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 18:59 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2740
betaromeo kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
Onpas mielenkiintoinen tilanne tuon Mansory-Bentleyn suhteen. Mekin olimme siitä hieman kiinnostuneita vaimon kanssa, siellä on kuitenkin joku suomalainen hanslankari tehnyt kovasti kauppaa taustalla melko lailla ensimmäisen postitukseni täällä jälkeen.

30K tarjous on sisällä ja auto on kuulemma "varattu" tuolle suomalaiselle siihen hintaan. Hyvä hinta! Epäilyksiä herättää kuitenkin, että tuo suomalainen on kertonut olevansa "autokauppias, mutta tämä bentley tulisi ihan omaan ajoon."

Beetta, tunnustatko olevasi asialla tuolla? Jos näin on niin en jätä kilpailevaa tarjousta!


En ole, koska olen hakemassa noin 10v nuorempaa ja kovin ihmettelen omaa kiinnostustasi siihen, koska se on suhteettoman kallis esittämääsi hinta-arvioon ko. autosta.

Esitit aloituksessa Continental GT:n arvon olevan 20000-30000€ vm. ollessa 2003-2009 ja kilometrien ollessa 40-70tkm. Tämä autohan on selvästi listauksesi halvemmasta päästä vm:n ja kilometrien suhteen, joten siitä syystä ihmettelen, että olet siitä kiinnostunut 30% kovempaan hintaan, kun oma arviosi?

Kuten jo aikaisemmin totesin, niin en ole kiinnostunut ko. autosta, mutta vaikka olisin ollutkin, niin se olisi ollut jo minun, olisit sitten jättänyt, tai et tarjousta. Näissä kauppa asioissa, kun et tule koskaan pärjäämään minulle, joten säästä säälittävät kohteliaisuudet jollekin muulle!


Ajaton Mansory-paketti nostaa haluttavuutta noin viiden tonnin verran, vaimon kauniissa päänupissa näköjään enemmänkin. Auton vuosimallin määrittely menee vaikeaksi sivulliselta, ja tämähän on plussaa. Lisäksi tuo yksilö on melko lailla niin täydellisessä kunnossa kuin tuollaisia yleensäkään löytää, jopa kuskin istuinlämmitin toimii, eikä kuskin ikkunahissi narise hiukkaakaan liikeradan missään vaiheessa.

Uskon heti ja lopullisesti että romujen ostossa, paloittelussa ja myynnissä voitolla en tule pärjäämään sinulle koskaan. En nyt heti hoksannut mistä kohteliaisuuksista puhuit mutta menköön tämä sellaisesta, ilmaiseksi!



"Nykyisistä koeajoraporteista ei ota telepaatikkokaan tietoa, kuinka se jousitus tosiasiassa toimii karkealla asvaltilla jossa on poikittaiskatkoja ja routapatteja. Autotoimittajia ei tällainen asia tänä päivänä kiinnosta ollenkaan..."
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 19:33 

Viestit: 1717
ds-jekkeri kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
Onpas mielenkiintoinen tilanne tuon Mansory-Bentleyn suhteen. Mekin olimme siitä hieman kiinnostuneita vaimon kanssa, siellä on kuitenkin joku suomalainen hanslankari tehnyt kovasti kauppaa taustalla melko lailla ensimmäisen postitukseni täällä jälkeen.

30K tarjous on sisällä ja auto on kuulemma "varattu" tuolle suomalaiselle siihen hintaan. Hyvä hinta! Epäilyksiä herättää kuitenkin, että tuo suomalainen on kertonut olevansa "autokauppias, mutta tämä bentley tulisi ihan omaan ajoon."

Beetta, tunnustatko olevasi asialla tuolla? Jos näin on niin en jätä kilpailevaa tarjousta!


En ole, koska olen hakemassa noin 10v nuorempaa ja kovin ihmettelen omaa kiinnostustasi siihen, koska se on suhteettoman kallis esittämääsi hinta-arvioon ko. autosta.

Esitit aloituksessa Continental GT:n arvon olevan 20000-30000€ vm. ollessa 2003-2009 ja kilometrien ollessa 40-70tkm. Tämä autohan on selvästi listauksesi halvemmasta päästä vm:n ja kilometrien suhteen, joten siitä syystä ihmettelen, että olet siitä kiinnostunut 30% kovempaan hintaan, kun oma arviosi?

Kuten jo aikaisemmin totesin, niin en ole kiinnostunut ko. autosta, mutta vaikka olisin ollutkin, niin se olisi ollut jo minun, olisit sitten jättänyt, tai et tarjousta. Näissä kauppa asioissa, kun et tule koskaan pärjäämään minulle, joten säästä säälittävät kohteliaisuudet jollekin muulle!


Ajaton Mansory-paketti nostaa haluttavuutta noin viiden tonnin verran, vaimon kauniissa päänupissa näköjään enemmänkin. Auton vuosimallin määrittely menee vaikeaksi sivulliselta, ja tämähän on plussaa. Lisäksi tuo yksilö on melko lailla niin täydellisessä kunnossa kuin tuollaisia yleensäkään löytää, jopa kuskin istuinlämmitin toimii, eikä kuskin ikkunahissi narise hiukkaakaan liikeradan missään vaiheessa.

Uskon heti ja lopullisesti että romujen ostossa, paloittelussa ja myynnissä voitolla en tule pärjäämään sinulle koskaan. En nyt heti hoksannut mistä kohteliaisuuksista puhuit mutta menköön tämä sellaisesta, ilmaiseksi!


Mahtavaa! Ole ylpeä vaimostasi, koska nyt tuntuu siltä, että teillä on joku, joka elää aivan todellisessa maailmassa, vaikka auton arvon suhteen. Mansory-paketinkin suhteen olen vaimosi kanssa samaa mieltä, se nostaa auton haluttavuutta ja myytävyyttä ja saattaa ehkä nostaa arvoakin tuon ikäisessä pari tuhatta.

Nyt tulemme kuitenkin koko ketjun ytimeen, miksi yleensä aloitit tämän täällä ja esität perättömiä väittämiä, vaikka ko. Bentleyn hinnan suhteen. Se on täyttä satua, kun tuollaisia autoja ei vaan ole tarjolla esittämääsi hintaan? Joudut jo nyt sen itsekin myöntämään ja kyllä tuollaisen voi joku saada uuden, vaikka lahjaksi, mutta se ei tarkoita, että niitä jaellaan ilmaiseksi kaikille. Mikä toimii käyttövoimana näille väittämillesi, sillä jo nyt tiedetään sekin, että BMW i3 autoja ei tulla myymään, edes huonoja lähellekään 5000€ ensi maaliskuussa, kuten olet väittänyt?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 19:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2740
Sulla on beta tapana aina härskisti venyttää sanomani tappiin, lukea niitä kuin piru raamattua ja sitten väittää asiatekstejä satuiluksi. Mutta eikai sinulla rupea vielä muisti pätkimään? Alkuperäisessä i3-kirjoituksessani kirjoitin näin:

"- BMW i3 (nyt 20.000, vuoden päästä saa 10.000:lla)"

Mistä keksit tuommoisen 5000:n hinnan? Kun arvioin minkä tahansa harrasteauton hintaa, lähden aina liikkeelle siitä hinnasta jolla osaava ja kielitaitoinen ostaja voi kyseisen auton löytää jostain euroopan kolkasta. I3:n osalta näyttää että se maa on Liettua, siellä ollaan todellisissa myyntihinnoissa menossa lähellä kymppiä jo nyt. 14:n tonnin myyntihintaan, eli noin 16-17t pyyntihintaan saa omansa valita Liettuassa jo nyt. Näyttää että ennustukseni on osumassa oikeaan taas kerran, puolen vuoden päästä niitä todella saa yleisemminkin kympillä.



"Nykyisistä koeajoraporteista ei ota telepaatikkokaan tietoa, kuinka se jousitus tosiasiassa toimii karkealla asvaltilla jossa on poikittaiskatkoja ja routapatteja. Autotoimittajia ei tällainen asia tänä päivänä kiinnosta ollenkaan..."
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 20:02 

Viestit: 1717
ds-jekkeri kirjoitti:
Sulla on beta tapana aina härskisti venyttää sanomani tappiin, lukea niitä kuin piru raamattua ja sitten väittää asiatekstejä satuiluksi. Mutta eikai sinulla rupea vielä muisti pätkimään? Alkuperäisessä i3-kirjoituksessani kirjoitin näin:

"- BMW i3 (nyt 20.000, vuoden päästä saa 10.000:lla)"

Mistä keksit tuommoisen 5000:n hinnan? Kun arvioin minkä tahansa harrasteauton hintaa, lähden aina liikkeelle siitä hinnasta jolla osaava ja kielitaitoinen ostaja voi kyseisen auton löytää jostain euroopan kolkasta. I3:n osalta näyttää että se maa on Liettua, siellä ollaan todellisissa myyntihinnoissa menossa lähellä kymppiä jo nyt. 14:n tonnin myyntihintaan, eli noin 16-17t pyyntihintaan saa omansa valita Liettuassa jo nyt. Näyttää että ennustukseni on osumassa oikeaan taas kerran, puolen vuoden päästä niitä todella saa yleisemminkin kympillä.


Silloin, kun kirjoitit noista BMW i3 autoista ja annoit arvion niiden hintojen romahtavan 20000€ -10000€, niin niitä oli jo silloin saatavissa enemmän ajettuja noin 13000€ hintaan. Sen uskon, että niitä vastaavia autoja voi jopa olla maaliskuussa 2020 saatavilla 10000€ hintaan, mutta eivät ole todellakaan romahtaneet 10000€.

Se on varmasti tullut kaikille selväksi, että maalaat todella leveällä pensselillä, kuten olet itsekin sanonut, mutta olisiko kuitenkin edes pienen uskottavuuden vuoksi aika vaihtaa hiukan kapeampaan? Myönnän alkaneeni ajan myötä, jopa pitämään tekstejäsi viihdyttävinä, mutta kun joku väittänyt niitä asiantunteviksi, siihen joukkoon en kuulu. Se kuitenkin saatiin nyt selväksi, että ko. Bentleytä ei ole saatavilla arvioimaasi hintaan, edes kaltaisellesi ostaja expertille, kun vaimosikin joutuu tyytymään 30% kalliimpaan. ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 20:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2740
betaromeo kirjoitti:
Se on varmasti tullut kaikille selväksi, että maalaat todella leveällä pensselillä, kuten olet itsekin sanonut, mutta olisiko kuitenkin edes pienen uskottavuuden vuoksi aika vaihtaa hiukan kapeampaan?


Kuinka veitsenterävää sitten tahdotaankaan, näitähän löytyy laidasta laitaan:

viewtopic.php?f=9&t=17996

Olisko sinullekin beta aika jo kypsä kirjoittaa jonkinlainen asia-artikkeli noiden raatojen osien myynti-ilmoitusten lisäksi tänne asia-artikkeleita rakastavalle palstalle sen sijasta että etsit malkaa vieraista silmistä?



"Nykyisistä koeajoraporteista ei ota telepaatikkokaan tietoa, kuinka se jousitus tosiasiassa toimii karkealla asvaltilla jossa on poikittaiskatkoja ja routapatteja. Autotoimittajia ei tällainen asia tänä päivänä kiinnosta ollenkaan..."
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 27.08.2019 20:22 

Viestit: 1717
ds-jekkeri kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
Se on varmasti tullut kaikille selväksi, että maalaat todella leveällä pensselillä, kuten olet itsekin sanonut, mutta olisiko kuitenkin edes pienen uskottavuuden vuoksi aika vaihtaa hiukan kapeampaan?


Kuinka veitsenterävää sitten tahdotaankaan, näitähän löytyy laidasta laitaan:

viewtopic.php?f=9&t=17996

Olisko sinullekin beta aika jo kypsä kirjoittaa jonkinlainen asia-artikkeli noiden raatojen osien myynti-ilmoitusten lisäksi tänne asia-artikkeleita rakastavalle palstalle sen sijasta että etsit malkaa vieraista silmistä?


Kovasti joskus peräsit juttua, vaikka CX:n takakelkan korjauksesta minulta, mutta joudun ikäväksesi toteamaan, jopa muutaman patonkilaisen todistuksella, että taitoni riitti ostamaan yksilön, jossa on täysin ruosteeton takakelkka. Joudut tässäkin asiassa turvautua omaan apuusi, kun autosi ovat niitä, joita minä paalaan.

Kumpia luulet olevan enemmän, sinun neuvoilla, vai minun osilla liikenteeseen saatettuja Citroenejä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hintakatsaus: 2000-luvun Bentleyt ja Maseratit
ViestiLähetetty: 12.01.2020 20:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2740
betaromeo kirjoitti:
Nyt ei mennä yhtään henkilökohtaisuuksiin, mutta laitatko joitakin likkejä, mistä noita Bentley Continental GT autoja löytyy vm. 2003-2009 alle 70tkm ajettuna hintaan 20000-30000€?

Pitkään hakenut hiukan uudempaa, mutta nuo hinnat houkuttelisi.


https://autoplius.lt/skelbimai/bentley- ... 08249.html



"Nykyisistä koeajoraporteista ei ota telepaatikkokaan tietoa, kuinka se jousitus tosiasiassa toimii karkealla asvaltilla jossa on poikittaiskatkoja ja routapatteja. Autotoimittajia ei tällainen asia tänä päivänä kiinnosta ollenkaan..."
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: