No nyt sain häiriölle menon videokaapattua, just ennen näyttäis olevan aikalailla luistoa, ylin on koneen kierrosluku ja toka, öö en muista missä järjestyksessä noi oli, momentinmuuntimen, laatikon ulostulon plus joku muu, painepyynti 5,7 ja oloarvo 5,75.

Kierrokset pomppas ja painepyynti myös 21,0, oloarvo 11,25. Tässä kohtaa pakkokolmonen ja s plus hiutale vilkkumaan.

Nuo kaappaukset on siis saman sekunnin sisällä. Vaikkei aski saavutakkaan tuota 21,0 bar painetta näyttäisi siltä että luistelee ennen häiriötä vaikka paineet halutussa. Itse veikkaisin palaneita öljyjä(toiveajattelua

), viallista paineanturia tai pilalle poltettua laatikkoa. Liian pieni öljymäärä kai näkyisi paineen laskuna, vai saisiko pumpattua ilmansekaista jolloin voisi olla sekin. Venttilivika kai näyttäisi erilaiselta? Ehdotuksia?