Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
XU9M http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=21&t=15840 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | kokemjne [ 28.08.2013 15:38 ] |
Viestin otsikko: | XU9M |
heps. arvon pösönistit, löytyykö tai onko tietoo mistä löytys moottori XU9M , mielellään irrallaan . sais olla ehjä. ei ole tarvis oheislaitteille . kilometrejäkin saa olla takana ,kunhan kansi pahveineen olis ehjä. tommonen moottori löyty aikoinaan Peugeot 405 GLi malleista. |
Kirjoittaja: | kokemjne [ 28.08.2013 19:13 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
tai sitikka puolelta vois löytyä tyypillä DDZ |
Kirjoittaja: | xmfani [ 28.08.2013 23:07 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Missä citikassa,bx zx mx ax vai missä kaikkiin löytyy 0400842497 Loimaa |
Kirjoittaja: | Kaapelimies [ 28.08.2013 23:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Ainakin BX farkku 4WD:ssä moinen on ja joissakin 309:ssä. Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä. Kokemon moisesta ja yksi kone on tallessa mutta "jos joskus tarttis", eli en uskalla vielä luopua. Lohko varmaan eroaa josko se on peräisin nelivedosta tai vajaavedosta.. |
Kirjoittaja: | laakeri [ 29.08.2013 19:55 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Kaapelimies kirjoitti: Yksipisteruiskutettu Solexin järjestelmä. Eli ihan normaalista 19-beksin ruiskumoottorista (esim. 19 TZI berline) puhuttaneen.
|
Kirjoittaja: | svc [ 29.08.2013 21:26 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Lainaa: DDZ (XU9MZ) BX 19 TRI, 4x4 (89—) for Austria, Sweden and Switzerland Bore × stroke: 83 × 88 mm Compression ratio: 9.2 : 1 Maximum power: 120 hp at 6,000 rpm Maximum torque: 158 Nm at 3,000 rpm http://citroen.tramontana.co.hu/engines ... variations http://www.sehlin.com/bildata/peugeot/ |
Kirjoittaja: | jasu [ 29.08.2013 21:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Mistäs se kiinnostus moottorin tyyppikilpeen nyt on tullut? Yleensähän Koke opastaa vaihtamaan vaan moottorin, ja olemaan metelöimättä siitä tyyppikilvestä... ![]() |
Kirjoittaja: | Kaapelimies [ 29.08.2013 22:01 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
SVC:n tieto on oikein DDZ-koneelle (nelipisteruisku), se vaan ei ole sama kuin XU9M. ..muistais itsekin sen koodin, vaan on tuolla ulkona Juopon muovin alla se.. |
Kirjoittaja: | Kaapelimies [ 29.08.2013 22:04 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
Eikun joo taitaa se olla, tuo ilmoitettu teho ja moottorityyppi on vaan väärä, pitäisi olla 109 hv. Nelipisteruiskussa on se 120, tai 122. Tässä yksi kattavan oloinen luettelo lisää, jossa ainakin tämä kyseinen moottori on oikein listattu. |
Kirjoittaja: | kokemjne [ 30.08.2013 14:20 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
joo , on samantekevää onko DDZ tai DKZ , kunhan molemmat ovat suunniteltu ykspisteruiskulle katillisena. |
Kirjoittaja: | kokemjne [ 30.08.2013 14:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
tarkotin tuota DFZ:taa |
Kirjoittaja: | citroen for ever [ 31.08.2013 01:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
sehlin.com lista oli pikaisesti oikein, tuosta yhdistelälistasta jonka kaapeli linkitti puuttuu pugin 1,6 Gti sekä 205 että 309 ja lisäksi listalla ei ole visaa eikä beksin 1,6 Gti ja taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi |
Kirjoittaja: | svc [ 31.08.2013 09:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: XU9M |
citroen for ever kirjoitti: taramontanan listassa beksin 1,6 GTI:stä puuttuu myyntialue suomi Nuo myyntialueeet ovat itseasiassa 70-, 80- luvuilla voimassa olleita erilaisia pakokaasupäästövaatimusten voimassaoloalueita. Niissä oli pieniä maakohtaisia eroja, kun ei ollut vielä mitään yhtenäistä eurooppalaista vaatimustasoa. Suomessa oli tuohon aikaan vielä lievemmät vaatimukset, eli jos auto täytti esim Itävallan, Sveitsin tai Ruotsin vaatimukset, se kelpasi sellaisenaan myös Suomeen.Vasta Euro1 päästötaso vuodelta -88 pisti useimmat Euroopan maat samalle viivalle. Suomessa tämä vaadittiin vasta 1.1.1992 alkaen, joskin autoveron 5000 mk "katalysaattorialennus" toi vähäpäästöiset autot myyntiin jo loppuvuodesta 1990. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |