Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 407 2.2 omituisuuksia
ViestiLähetetty: 11.08.2014 18:50 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Ihmetyksen aiheena 407 EW12 moottorilla.

Onko kellään kokemusta rikkinäisestä MAP-anturista? Tässä meidän uusimmassa kokelaassa oli MAP anturi rikki näyttäen normaali-ilmanpainetta ja sen takia meinasi tulla jo hermojen kiristymistä :D
Oireili suhteellisen normaalistikin, mutta aika erikoisestikin. Eli pieniltä kierroksilta kaasuun vastaavuus hidasta, ei haitannut automaatin kanssa erityisesti. Mutta sitten kun antoi enemmän kierroksia ja pumppaili kaasua niin kone sammui eikä millään käymään. Vikakoodeja löytyi kaikista antureista viitaten oikosulkuun maihin tai jännitteeseen ilman mitään logiikkaa. Eli olin ihan varma että vika on johtosarjassa mutta pienen mittaussession aikana ei mitään kummallista toimintaa vaikka vian sai päälle.
Onneksi aloin pohtia tuota hidasta kaasuun vastaamista ja tutkin MAP-anturin toiminnan testerillä. Vian todettuani suoraan C5:n konepellin alle hakemaan toimiva anturi, kaasuun vastaavuus oikein hyvä, eikä pienintäkään ongelmaa missään tilanteessa...

Toimiiko kaikki EW-moottorit, joissa sähköinen kaasuläppä, vastaavalla tavalla?

Sähkösäätöiset penkitkin tässä on mutta ei kuitenkaan kai muistia? Ohjekirjan mukaan napit pitäisi olla ovenkahvan pielessä? Onko muistipenkit erilaiset vai saisiko nämä muutettua muistillisiksi nappien lisäämisellä (en kylläkään usko)?



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron