Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 24 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 13.10.2016 08:24 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
En tiedä miten tähän on päädytty, mutta nyt meidän pihassa on ajoautoina jo kaksi kappaletta 307sw keksintöjä :D Tällä hetkellä vedetään autoilun kustannukset meidän osalta minimiin, kun tavoitteena on saada harrastetoiminnan osalta oikeanmerkkinen kilpuri ;)

Ensimmäinen on 2005 vuotinen 1.6hdi 90 heppainen versio ja tällähän on tullut ajettua jo 1½ vuotta ja reilusti yli 50tkm, hinta oli ostaessa pari tonnia. Nyt mittarissa reilu 340tkm ja yli tonni viikkoon lisää. Isommin ei mitään tällä matkalla, takaluukun kytkin, takajarruremppa, iskariremppa, koiranluu, suuttimien vaihto kun oli pientiä nykimistä. Eli osiin mennyt muutama satku. Vaikka on 1.6hdi, niin kuitenkin 90 heppaisen etuna kova vauhtipyörä ja ilman fappia. Etujarrut pitää vielä laittaa jossain vaiheessa, myyjän mielestä ne oli loppu kun ostin :D

Toinen taas on 2002 vuotinen 1.6 bensa pahamaineisella al4 lootalla ja mittarissa 350tkm :D Ostohinta oli huimat 50€, mutta tähän hintaan kuului tietysti pari kierrosta ihan kelvollisia renkaita. Ominaisuuksia: pakoputkea vain puolet jäljellä, al4 paukautteli+vikatilaan, helmassa reikä ja abs valo syttyy ajossa. Lisäksi tämä oli hyvin törkyinen sisältä.
Tähän mennessä muut paitsi abs fiksattu ja budjettiosia metsästäen kohtuudella selvitty. Pakoputki, väliosa+takapönttö+kannakkeet+tiivisteet 77€ posteineen. Al4-venat briteistä 65€+motonetin teboil fluid s 40€ ja näillä tuli todella hyvin toimivaksi. Lisäksi vielä tilattu 30mm leveätä krominauhaa (26€/10m) millä sai takaluukun alareunan maalivaurioiden korjaukset piiloon. Helmat tuli hitsattua ja siihen vähän massaa ja maalia n. 25€.

Niin, onhan tuossa huoltoautoaihiona sevel paku, mikä muuttunee matkailuautoksi jollain aikataululla.

Eli vääränmerkkisillä mennään, mutta onhan näissä onneksi vahvat sukujuuret :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 07.11.2016 12:10 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Bensaversio tuli leimattua perjantaina. Takajarrulevyt ainakin pitää uusia, ei tullut takapuolelle kurkattua ja olikin ihan ruvella. Samalla näkee tuon abs:n ongelman, se kun antaa vikakoodia oikeaan takarenkaaseen. Vauhti tulee ihan oikein ainakin hitaassa vauhdissa, olisikohan likainen.
Satunnaisesti tähän tulee vikakoodia mikä viittaa sytkäpuolelle, tulpat pitää ensimmäisenä kurkata. Lisäksi kylmänä ei vastaa kaasuun kovin hyvin, täytyy tarkistaa että kaasuläppäkin liikkuu jouheasti.

Diiselikin pitää tämän kuun aikana leimata, ja sitä ennen pitää iskarin kääntölaakerit vaihtaa ja samalla menee uudet iskaritkin.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 07.11.2016 18:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2676
Paikkakunta: Koria
Melkein 614 :oops:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 01.12.2016 09:07 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Hdi tuli eilen leimattua, ei ongelmia. Mittarissa 348tkm.

Alko mietityttämään koska tähän on jakopääremppa tehty.
Jostain kumman syystä on tehty 208tkm kohdalla toisen kerran. No sillä niin väliä ole, mutta ohjekirjassa vaihtoväli on näissä 120tkm. Mutta eihän sitä uskota kun on sitikkalasit päässä ja kuvitellaan että ajetaan c4:llä ;) Automecan sivulta taasen löytyy pari vaihtoehtoa 160tkm tai 200tkm. Taidan kuitenkin uskoa tuohon 160tkm. Vaihtoon olisi sitten 20tkm eli melko tarkkaan 20 viikkoa.
Toisaalta fordissakin 200tkm samalle motille.

Joka tapauksessa, en vaihda ainakaan vielä hihnaa.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 03.12.2016 14:20 

Viestit: 1163
Paikkakunta: Jyväskylä
Onhan noissa aikarajakin, 4 vuotta.



Honda fr-v 2.2d -07, Peugeot 307 sw 1.6 -08, Chrysler New Yorker -73, Peugeot 106 gti -98, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 03.12.2016 14:36 

Viestit: 4718
Aapeli kirjoitti:
Onhan noissa aikarajakin, 4 vuotta.

Mutta tuo sitikkalasien läpi katsominen muuttaa sen 10 vuodeksi... (eli sama kone ja hihna eri automerkeissä ja malleissa voi olla eri suosituksia, mitenkäs Fiateilla ja Fordeilla ja... mennään? Voi niissä osassa tietysti hihnoissakin eroja olla, kuten lienee eri vuosimalleissakin)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 03.12.2016 18:04 

Viestit: 1163
Paikkakunta: Jyväskylä
olli__o kirjoitti:
Aapeli kirjoitti:
Onhan noissa aikarajakin, 4 vuotta.

Mutta tuo sitikkalasien läpi katsominen muuttaa sen 10 vuodeksi... (eli sama kone ja hihna eri automerkeissä ja malleissa voi olla eri suosituksia, mitenkäs Fiateilla ja Fordeilla ja... mennään? Voi niissä osassa tietysti hihnoissakin eroja olla, kuten lienee eri vuosimalleissakin)


Kyllä kyllä, mutta vastaukseni liittyikin kummasteluun 208 tkm
kohdalla tehtyyn remmin vaihtoon. Puhtaasti riskinhallintaahan tuo vaihtovälin määrittäminen on.



Honda fr-v 2.2d -07, Peugeot 307 sw 1.6 -08, Chrysler New Yorker -73, Peugeot 106 gti -98, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 03.12.2016 19:49 

Viestit: 4718
Joskus voi olla joku ihan muu syy remminvaihtoonkin: vesipumppu, vuotava stefa, kansiremontti...?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 04.12.2016 17:39 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Ei tuo neljäkään vuotta ei ole tullut millään vastaan, ehkä siinä on sitten ollut jotain muuta minkä takia on hihna vaihdettu. Siellä muuten oli jakoketjun+kiristimen vaihdosta kirjottelua, ettei olisi tuossa kohtaa.

Kylmänähän tuo ronksottaa vähän aikaa eli siellä voisi taas olla ketjun kiristin loppumassa, kun siihen jotain alkaa tekemään niin pitää harkita kaikki jakopään osat, eli juurikin ketju/kiristin+jakohihna/vesipumppu/rullat+moniurahihna/kiristin.

Tai sitten antaa mennä niin pitkään kuin tuo laulaa :D Sitikkakin oli jossain muualla merkattu saman kuin vortsonnikin eli 10v/200tkm.

Jakohihnasetti skf vesipumpulla n. 100€
Ketju+kiristin n.60€
moniura+kiristin skf n. 70€
Eli 230€ koko setti. Koska on noinkin edullisia niin pitää jossain vaiheessa tilata että saa puhdetöitä sitten keväälle :D

Jos kuitenkin koittaisi ajaa tällä vaikka puolen miljoonaa rikki, mikä tarkoittaisi vielä kolmen vuoden ajoja tämän kohdalla ;)



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 30.05.2017 10:00 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Bensamalli lähti muualle jatkaan matkaa. Pahamaineinen AL4 pelasi oikein nätisti, ainoastaan kaasupohjassa kakkosen kolmosen vaihto rajottajan pinnassa oli hidas. Muutenkin pelaili hienosti vaikka kilsoja oli takana oikein reilusti.

Dieselissä on nyt hiukan reilu 370tkm mittarissa ja nyt on kaikki jakopääosat hyllyssä. Reilun kahden viikon päästä on ensimmäinen kesälomasessio niin pitää sitten vaihtaa ketju/hihnasarjat jne. Noin 360tkm paikkeilla laitoin eteen jarrupalat ja levyt. Muuten on menty öljynvaihtojen kanssa, tai no talvella laitoin lisävarusteeksi clas ohlsonin led lisävalon http://m.clasohlson.com/fi/LED-lis%C3%A ... -W/36-6293
Tässä muuten ostaessa kytkin luisteli satunnaisesti vitosella, ei ole sekään kiukutellut pitkään aikaan :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 19.07.2017 07:53 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Jakopäähomma tuli ajankohtaiseksi pari viikkoa sitten, kampuralta moniurahihnapyörä alkoi rohisemaan. Samalla vauhdilla kun sitä alkoi laittelemaan niin vaihtui sitten jakopää+vesipumppukin. Jo pidempään tuo olikin rohissut käynnistyksen jälkeen ja epäilemäni ketjunkiristin olikin tuo hihnapyörä. Eli ketju ja kiristin ei sitten vaihtunutkaan, ja niiden vaihto onkin melkoisesti suurempi projekti verrattuna jakohihnaan. Jos rohistelee niin vaihdetaan sitten.

Mutta kaikenkaikkiaan tämä on pelannut hienosti, vajaa 100tkm noin kahteen vuoteen hyvin pienillä kuluilla. Perustyyppiviat tuolle koneelle on pysyneet poissa. Auto tykkää kun sillä ajetaan :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 19.07.2017 16:55 

Viestit: 1163
Paikkakunta: Jyväskylä
Jankos kirjoitti:
Auto tykkää kun sillä ajetaan :D


Näin se taitaa olla. Mulla oli aikanaan Clio, joka oli seissyt ulkona pari vuotta käyttämättömänä. Tuntui tulevan kaikenlaista sähkömurhetta. No joo, en sano etteikö niitä olisi voinut tulla muutenkin, mutta tekisi mieli osittain laittaa seisotuksen piikkiin.



Honda fr-v 2.2d -07, Peugeot 307 sw 1.6 -08, Chrysler New Yorker -73, Peugeot 106 gti -98, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 16.08.2017 10:20 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Viikonloppuna tuli vedettyä traikkua 200km tyhjänä ja 200km saxo kuormana ja muuta roinaa muutama sata kiloa.
Yleensä tällä pääsee tankilla sen hiukan reilun 1200 km kun valo syttyy ja tälläkin kertaa pääsee, vaikka kärryn kanssa kulutus olikin useamman litran satkulla isompi. Eli tankkauksen alkupäässä kun ajeli isommalla kuormalla niin tuon jälkeen tuo kulkee taas pienemmällä kulutuksella. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun tämän huomasin.
Katti, turbo, palotilat, egr varmaan puhdistuu kunnolla kun kuormittaa ja kulutus tippuu.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 01.11.2017 16:21 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Kytkimen painelaakeri aloitti värisemisen jalkapohjaan ja pari päivää myöhemmin kahisevaa ääntäkin kuului. Liikennekäytöstäpoisto ja kytkinpaketti lähti tilaukseen reilu viikko sitten. Katsotaanpa onnistuisiko vaihto jo tulevana viikonloppuna. Kiirettä ei ole, niin voi tehdä kun muilta kiireiltä ehtii. Kytkin muuten luisti satunnaisesti jo pari vuotta sitten, mutta se loppui ja on toiminut hyvin. Sekin on mielenkiintoista nähdä että onko alkuperäinen, huoltokirjassa ei ainakaan ole mitään merkintöjä.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 11.11.2017 20:12 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Tänään alkoi kello 10 LUK sarjan asennus.
Aamusta aloitin tallin raivauksen että tämä edes mahtuu niin että mahtuu tekemään. Saxo siellä yleensä on ja tilaa on oikein hyvin.

Viitisen tuntia touhuillut ja vieläkään ei ole pois. startti on moottorin takana ja ylin pultti on vaikeasti tavoitettavissa. Ja monta muutakin hankalaa paikkaa verrattuna vanhempaan hdi pakettiin, sellanen olisikin jo ajossa...
Vielä pitää ainakin yksi pultti irroittaa pakoputken/katin suojan vierestä. Ei vaan pääse työkalulla kiinni kun ne suojat on edessä. Saa nähdä mitä siitä pitää purkaa pois.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 18.11.2017 22:21 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Tänään sain nippuun. Kasaamiseenkin meni tuhoton määrä tunteja, no en pitänyt kiirettäkään.

Katin joutui ottamaan pois että sen yhden etupuolen pultin sai pois. No tarkistin samalla turbon öljynpainebanjopultin, ei ollut sihtiä, hyvä.

Kytkin oli alkuperäinen LUK, hyvin olisi kestänyt pidempään mutta painelaakeri taas kerran oli loppu. 386 tkm ja 12 vuotta, ei huono kuitenkaan.

Vikojen määrähän näissä on vakio, sisäpuhallin ei toiminut käynnistäessä. Etsinkin vikaa konehuoneesta websun johdoista jne. Mutta vika onkin lämppärin moottorin liittimessä, koskaan ennen ei ole oireillut :) Siihen pääsikin helposti käsiksi ratin alla olevasta luukusta.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 02.12.2017 12:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 738
Onkos ton ketjuun ja kiristimeen mitään suositeltua vaihtoväliä vai onko tehdas ajatellut sen olevan ” ikuinen” , kiinnostaa sikäli kun on scudo kyseisellä 1,6lla moottorilla.



Pösö Expertti 1,9 TD 2000@
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 07.12.2017 09:18 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
En ole löytänyt mitään kilsoja ketjupuolelle, nehän on mitoitettu kestämään ikuisesti niinkuin thp jne. ketjujäkopäiset ;)

Viikonloppuna tuli purettua koko keula auki, kun ajovalot oli aivan surkealla tolalla. Hyvä ettei päivajovalot näyttäneet pidemmälle. Mutta tilasin tuohon kiinasta HID Bi-xenon Projector Clear Lens Kit linssiumpiot. Eihän ne suoraan sopineet, mutta vähän pellinsoiroista sovitteita niin pysyy paikassaan. Ennestäänkinkin oli xenon setti kiinni ja myös näihinkin. Nyt näkee taas ihan hyvin, ei ne nyt uusien autojen orkkiksia vastaa mutta ihen ok. Valokuvio on oikein hyvä ja reunat on todella terävät. Hintaisekseen erinomaiset.

Samalla huomasin että välijäähdytin on tukossa, eli tuon ahtoletkut tihkuu hiukan öljyä läpi liitoksestaan ja se hakeutuu kennon pintaan. Sitten siihen tietty kertyy pölyä jne. Eli ei edes kennon pinta näkynyt läpi :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 12.01.2018 09:51 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Nyt tuli ensimmäinen isompi vika kun aamulla lähdin töihin. ABS/ESP faultit päälle ja ne tosiaan ei toimi. Vakkari kuitenkin toimii eikä antipöllöä eli matkan aikana analysoitu vika pelkkään abs puoleen, mutta ohjainvika ei ole koska nopeus sieltä tulee. Illalla sitten testeriin ja katsomaan olisiko anturivika.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 31.01.2018 10:19 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Abs vian testeri kertoi oikeanpuoleiseen takarenkaaseen. Tilasin uuden anturin ja ajelin pari viikkoa. Muksutkin pääsi jäällä ajelemaan kun oli kaikki ajo-opetusta hankaloittavat järjestelmät pois pelistä. Toisella kertaa jäällä oli 10cm höttölunta niin vanteet täynnä lunta ja kauhea tärinä työmatkalla. Töistä kun sitten lähdin takaisin niin abs/esp valitukset häipyi ja taas kaikki toimii. Jossakin oli varmaan kontaktihäikkä, no nyt on anturi varalla kun vika taas pomppaa päälle :D

Ainoa ongelma tuntuu pakkasilla olevan takaluukun aukeaminen, mikrokytkin kyllä naksuu mutta luukku ei aukea aina. Pitäisi testerillä katsoa tuleeko nappitieto bsi:lle, mutta eipä ole isompaa ongelmaa vielä ollut kun takapenkin saa niin näppärästi käännettyä.

Mittarissa tällä hetkellä on noin 395tkm, huomaa kilometrien kertymisestä että on lomaa ollut parin kuukauden aikana jonkun verran :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 09.05.2018 20:49 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
406tkm mittarissa, 11tkm hiukan reiluun kolmeen kuukauteen. Ei ongelmia tällä matkalla.

Rouva viime viikolla ihmetteli että kuskin penkki on kyllä lässähtänyt ja vino. Itse ei tuollasia huomaa kun siinä niin paljon istuu, mutta olihan se tosiaan kun vertasi viereiseen penkkiin. Pehmusteet tuli todettua loppuun käytetyksi.
Aikoja sitten tuli ostettua köntässä kaikenmoista 307 osaa, ja siinä oli kokonainen hanttarin penkki samalla kankaalla. Otin siitä istuinosan ja tein vasemmalle puolelle reiät mitä tarvitsee ja laittelin paikalleen. Alkuviikko menikin sitten totutteluun kun on niin erilainen istua :D



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 12.06.2018 08:02 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Kuukausi taas matkailtu, mittarissa lähes 413tkm. Eli noin 7tkm menty :o

Tähän siis kuuluu normi työajot ja muksujen kesäharrasteisiin kuskausta.

Lämppärin puhallin alkaa olla loppu, ei aina lähde päälle. Mutta ratin alapuolelta pääsee johtoja heiluttamaan ja pelaa heti. Uusi on jo hyllyssä, kunhan ehtis vaihtamaan.

Kesärenkaatkin ruuvasin alle, lujakumin kevättarjous cordianteihin oli 180 euroa ja on hiljaiset loppuun ajettuhin talvirenkaisiin. Ajoltaankin ihan normaalit.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 13.06.2018 06:56 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Eilen oli myös öljynvaihdon aika, olen sokeasti luottanut mittariston öljymääränäyttöön. Ei kai kannattaisi, koska näytti täyttä loppuun asti ja imemällä tuöi hiukan reilu 2.5 litraa pois ja aloin epäilemään ettei kaikki tulisi imulla, niin otin propunkin pois ja sieltä ei tullut tippaakaan. Eli öljyä on kulunut 18 tkm matkalla 1.5 litraa, ja jos ei ole muuttunut niin tuo häviäminen tapahtuu vasta loppuvaiheessa. Nyt kiireestä johtuen tulikin ajettua muutama tonni liikaa.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 307 kertaa kaks
ViestiLähetetty: 04.01.2019 19:50 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Puoli vuotta ajeltu, tai ylikin. Mittarissa noin 436tkm. Öljynä aloitin käyttää totalia ford öljyn sijaan. Öljynkulutus tippui merkittävästi.
Remppana katsastuksen jälkeen käsijarruvaijerit ja egr tulppaus, eikä mitään muuta. Tylsä vehje.
Joulukuussa, vai oliko marraskuu, sain hommattua uudemman version softauskaapelista. Tällä sitten softan lukuecusta ja plagulle fiksattavaksi. Uusi softa purkkiin ja ajelua. Ahtopaineensäädössä on pikkufibaa, mutta toimii silti paljon mukavammin. Kun vaan ehtisi tutkimaan tuonkin.



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 24 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: