Solenoidivikahan tässä oli ja on päällä, mutta: aiemmin teki vikatilaa 100 km matkalla 3-4 kertaa eli hemmetin harmittavaa ajamista oli (pysäytä johonkin, sammuta ja ota avaimet pois virtalukosta, odota pari minuuttia ja käynnistä uudestaan, jotta saat vikatilan kuitattua ja vaihteet käyttöön). Sitten käytettiin auto Öljypisteellä automaattiöljyn täysvaihdossa + siinä välissä ajettiin laatikkoon puhdistusaineet - tekee vikatilan enää tasan yhden kerran, jos sitäkään, ja aina samassa kohtaa eli eka startin jälkeen noin 3-5 minuutin sisällä. Lähes yhtä tarkasti tulee vikatila kuin käki ulos kellosta tasalta

Anyway, tällä pystyy nyt hyvin jo ajamaan pitkiäkin matkoja

Ja ilman solenoidiremonttia mennään.
Ehkäpä AL-4 laatikon tyhmä suodattimen sijoitus (ymmärtääkseni keskellä laatikkoa, pitää halkaista laatikko vaihtoa varten) on syypää näihin vikoihin ts. jos suodatin olisi helposti vaihdettavissa, niin solenoidivikaa ei tulisi niin usein, jos lainkaan?