Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM V6 Berline Exclusive 2000
ViestiLähetetty: 12.10.2021 19:14 

Profiili WWW
Nyt tarjolla taikamatto vuodelta 2000 eli XM:n viimeiseltä valmistusvuodelta. Näitä tehtiin V6 moottorilla viimeisenä vuotana 342 autoa eli ei montaa.

Tämä on uutena rekisteröity Sveitsiin josta sen suomalainen ostaja toi sen Viroon muutama vuosi sitten ja nyt tänä vuonna Suomeen. Ostin häneltä auton loppiaisen tietämissä ja rekisteröin ja maksoin verot.

Auto on perus siisti niin päältä kuin sisältä. Verhoilu on omaan makuuni paras eli puolinahka verhoilu ja se on siisti ja ehjä.

Autossa oli mulle tullessa joku ihme bluetooth soitin ja hommasin siihen autoon kuuluvan alkuperäisen radio-kasetti soittimen joka toimii rattinappuloista.

Kesärenkaissa on alkuperäiset Monte Carlo vanteet ja talvirenkaina on kitkat peltivanteilla ja alkuperäiset kapselit.

Suurin piirtein kaikki toimii niin kuin pitää, mutta vakionopeudensäädin välillä ei vastaa pyyntöön, mutta en ole sen pahemmin siihen aikaa tuhrannutkaan kun välillä toimii. Myös ulkolämpömittari näyttää ihan omiaan ja vaatisi anturin vaihdoin hantin peiliin, anturi jo hommattu ja nyt vaihdettu eli nyt näyttää oikeat lukemat ulkolämpömittarissa.

Huolloista en auton kohdalla osaa sanoa oikeastaan mitään varmaa, mutta edellisen omistajan mukaan jakohihnan vaihtoon olisi vielä noin 20tkm. Itse olen vaihtanut öljyt ja ilmansuodattimen nyt syyskuun alussa. Myös jousipallot olen vaihtanut keväällä kun auto oli seisonnassa.

Syy miksi laitan tämän myyntiin on se , että mulla on jo vuoden 1999 mallinen sininen XM V6 ja olisi ennemminkin tarvetta käyttöautolle eli vaihto käyttö-/talviautolle onnistuu jos vaihdokki miellyttää mua. Pidän tän vielä pari viikkoa myynnissä ja jos en saa kauppoja siihen mennessä syntymään niin rupeen varustelemaan lohkiksella ja sisälämppärillä itselleni talviautoa tästä.

Nyt valmiiksi tingittyyn hintaan 3200 ensi viikon lauantaihin asti eli 23.10. poistan myynnistä ja aloitan talven valmistelut tälle. Vaihtohinta 3600 euroa tai riippuu tietenkin kaupasta.

Löytyy Vihdistä ja kuvat nettiautosta https://www.nettiauto.com/citroen/xm/12425889

Pena
pentti.danbom@gamil.com

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 1 viesti ]