Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Automaattikäsijarrun poiskytkentä? C4
ViestiLähetetty: 04.02.2018 14:34 

Tuppaavat jäätymään nuo automaattijarrut. Onnistuuko poiskytkentä mitenkään suomimalleissa. Ohjekirjassa sanotaan jotta on poiskytkettävissä joidenkin maiden malleissa, mutta kirjassa sitten viitataan ohjekirjan toiseen kohtaan, missä asiasta ei suomessa mitään mainita...

Poissa

Viestin otsikko: Re: Automaattikäsijarrun poiskytkentä? C4
ViestiLähetetty: 04.02.2018 22:26 
Käyttäjän avatar

Löytyisiköhän tuolta oikean markkina-alueen käsikirjaa sopivalla kielellä?
http://service.citroen.com/ACddb/

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 04.02.2018 22:33 
Käyttäjän avatar

Saahan sen käsijarrun pois, mutta summeri huutaa hulluna, kun seuraavan kerran oven avaa.

Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2018 21:32 

No löytyihän se poiskytkentä, ei kappaleesta automaattinen käsijarru tietenkään, vaan monitoiminäytön ohjeista. Loogista on se varmaan näille jotka uusilla autoilla ajaa. Itse olen jämähtänyt viime vuosituhannelle. Silloin ei tarvinnut ohjekirjoja juuri mihinkään, rengaspainesuositukset tarkastettiin niistä.

Poissa

ViestiLähetetty: 05.02.2018 22:19 

wanhustiina kirjoitti:
No löytyihän se poiskytkentä, ei kappaleesta automaattinen käsijarru tietenkään, vaan monitoiminäytön ohjeista. Loogista on se varmaan näille jotka uusilla autoilla ajaa. Itse olen jämähtänyt viime vuosituhannelle. Silloin ei tarvinnut ohjekirjoja juuri mihinkään, rengaspainesuositukset tarkastettiin niistä.

Ihmisen evoluutiossa on alkanut uusi vaihe, nyt pärjäävät ne jotka osaavat luovia tässä uuslogiikan surrealistisessa sokkelossa. Auton kellon siirrossa kesäaikaan piti ekan kerran kaivaa manuaali esiin, eikä se sittenkään ihan suoraviivaista ollut. Kesällä etsin Bauhausin nettisivuilta peltikattomaaleja, aikani pengoin Rakentaminen ja Remontointi -osastoa turhaan, koska kaikki ulkomaalit olivat Sisustus ja Säilytys osastolla. Laitoin tästä oikein palautetta firmaan, koska se ei mitenkään voi olla bisneksiä edistävää heillekään. Vastaus oli, että luonnollisesti ulkomaalit ovat siellä, koska sen osaston lähellä ne on myymälässäkin :shock: Ja siellä ne ovat vieläkin.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]