Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C4 2.0 VTS jakohihnan vaihto
ViestiLähetetty: 11.06.2019 10:04 

Onko kenelläkään T-I kokemuksia alkupään VTS:n jakopään huollosta? Mitään huomionarvoista?
Harkitsen moisen laitteen hankintaa...ainakin jakopää pitää tehdä. Ja kiinnostaa muutkin huomiot laitteesta, kenellä kokemusta.

*2CV6 -74
*DSuper5 -73
Poissa

Viestin otsikko: Re: C4 2.0 VTS jakohihnan vaihto
ViestiLähetetty: 12.06.2019 14:49 
Käyttäjän avatar

Eikös tuo J4RS ole aika sama J4R:n kanssa ainakin alapään pyöriltään ja mielikuva että kanney olisi vaihtokelpoisia? Voin tsekata myöhemmin nuo kannet kun kumpikin löytyy irrallaan..
Olen vain vanhempien kanssa pelannut, mutta muistelen lukeneeni jostain että uudemmissa olisi nokka-akselin pyörien materiiaali heikentynyt ja pitäisi nekin vaihtaa? Muuten perusjuttu ohjeita noudattaen. Itse olen säätänyt kireyden akustisesti.

Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C4GP 136 hdi A -07
C5 2.2 HDI 170 -08
Poissa

Viestin otsikko: Re: C4 2.0 VTS jakohihnan vaihto
ViestiLähetetty: 14.06.2019 09:13 

Wesa kirjoitti:
Eikös tuo J4RS ole aika sama J4R:n kanssa ainakin alapään pyöriltään ja mielikuva että kanney olisi vaihtokelpoisia? Voin tsekata myöhemmin nuo kannet kun kumpikin löytyy irrallaan..
Olen vain vanhempien kanssa pelannut, mutta muistelen lukeneeni jostain että uudemmissa olisi nokka-akselin pyörien materiiaali heikentynyt ja pitäisi nekin vaihtaa? Muuten perusjuttu ohjeita noudattaen. Itse olen säätänyt kireyden akustisesti.

No näin annoin kertoa itselleni myös... lankesin -05:een. Jakopää ei ole tässä ihan vielä ajankohtainen, mutta kaikennäköistä pientä elektroniikka-harrastusta senkin edestä. Askel, lähes 15v. , uudempaan tekniikkaan. Otetaan vähän vauhtia C6 mielessä. Niissähän ei elektroniikka harrastus vähene tässä vuosien vieriessä....

*2CV6 -74
*DSuper5 -73
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]