Joo ei lähde ei.
LDS nesteiden automaatti vaihdon jälkeen oli siis ohjelmassa jäähdytys nesteiden vaihto..
Oli keula vielä ummessa ja kärri perässä kun flektin liike oli lakannut.
Ylilämpöä herjas ja heti pääsin pysäyttämään. Vedet oli vielä koneessa mutta kun korkkiin koski niin aloitti tyhjennyksen.
No jäähdyttelyn jälkeen viimeinen kilometri kotio ja uutta nestettä koneeseen.
No kaivelin flektin ja releen esille ja kävi selväksi että flekti rikki. Oli se massan sisään valettu elektroniikka hapertunut murusiksi.
No hyllyssä oli ykkös koppasen 2.2 hodarin flekti ja se menöö fyysisesti suoraan paikalleen ja sähköliitinkin käy suoraan.
Meinasin jo että voisi toimia kun siellä tuo rele välissä nopeusohjeen lisäksi mutta nyt kun siellä onkin vikakoodia puhaltimesta niin pirulainen käynnistää flektin kun avaa oven. Ja huudattaa sitä siis 15-20 sekunttia. Ja näyttää laittavan päälle myös heti kun auton käynnistää.
Ja siis tässä 2 hodarissa on nopeussäädettävä flekti ja tuossa vanhassa 2.2 ei ole vaan nopeus ohjaus tehty niillä etuvastus himmeleillä.
Tarviketta tuohon näyttää saavan alkaen 150e ja originellin Tikkurilasta vajaaseen 300e vai oliko 269tms.
Vähän alkaa näyttää Beetan projektilta tämä..
