Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C4picasso 2008 1.6hdi
ViestiLähetetty: 24.08.2021 06:42 

Moro ,mä tos aikasemminkin jo apuja pyytelin ja lisää kaivataan ,elikkäs kk sitten auta ei suostunut menee ajon jälkeen N asentoon ja vika korjantui aina ku virrat sammutti .Sit vein auton korjaamolle ja he tutkivat vikaa ja heiluttivat käsiä et mitä tehdään ,kovasti yrittivät laatikkoa mulle myydä .No mä näit foorumeit tutkin ja käskin heidän vaihtaa kytkin ja painelaakeri ,nooh taas oli pari viikkoa mennyt ,sitten ku soittelin ni uusi painelaakeri oli kalibroinnin aikana sanonu tööt ja öljyt puskenu pihalle .Sitten ne vaihtoi uuden painelaakerin ja eilen hain auton et kunnossa ,mutta korjaamo heppu sanoi et kytkin vaan luistaa (siis wtf uusi kytkin ja luistaa ).Eihän siin ku hain auton et jos nyt uues kytkmimes öljyy tai jotain et ajon aikana häviäisi (en itseasiassa huomannu et olis pahemmin luistanut ?) Mutta vika tekstiä nyt sit pukkaa gearbox faulty ,risk of filter blocking ja vakionopeuden säädin ei toimi ,kun kytkee päälle näytös lukee vaan off ja ei voi nopeuksia lisätä ??? Mitäköhän täs nyt pitäis tehdä oikein ,viedä veholle ja siel kunnon testereil testata ja jättää toisen korjaamon lasku venaamaan tuomiota ,vai kuluttaja suojaan yhteys ,kun selvästikin heput ei ole asiallisesti hoitanut hommaa ????

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 1 viesti ]