Kannattanee mitata että ABS:n liittimestä johdot menee ehjänä anturin liittimeen asti, mutta sitten tarvitsis tietää mitkä pinnit ja mikä ABS-yksikkö, tuolla on esimerkki netistä jostain C2:sta, mutta UK-malli (tuskin vaikuttaa mitenkään vaikka ajavatkin väärällä puolella) mutta siinä on ABS+ASC, eli ajovakauden yksikkö samassa, en tiedä onko montaa erilaista.
https://frenchcarforum.co.uk/forum/view ... hp?t=67516Siellä pinnit 37 ja 36 menevät vasemmalle taka-anturille (7010) ehkä tämä kannattaa tarkistaa ensin, jos ei ole varma onko sama kytkis ja 42,43 menisi oikealle taka-anturille (7015), saakohan tuossa mitattua mitään ilman oskilloskooppia, ehkä tietysti vertailuna toisen puolen anturiin, mutta mitäköhän tyyppiä tuo anturi on, symboli on minulle tuntematon, kuin säätövastus kahdella nuolella, mikäköhän on magnetoresistiivisen anturin symboli, mutta olisiko niissä kolme johtoa. Ehkä voisi ainakin tutkia onko samanlaiset signaalit kun pyörää pyörittää, mistäköhän tuo mittaa, onko laakerissa joku magneettinen kehä ja onko siellä alueella tehty jotain hommia?