kokemjne kirjoitti:
tuskin on paineista kiinni tuo. roplaa nyt ne liittimen suuttimilla ja kaikki piuhat jotka tulee niille. sitten sen akun vieressä on pystyssä pelti johon on ruuvattu ainakin kuus relettä. heiluttele niitä ja ruiki jotain sprayta liitoksiin. siinä nipussa on myös pa pumpun rele ja sähkönsyöttö ruiskulle , en vaan muista järjestystä. ilmamäärämittarin päällä on alumiinin värinen älypää ja sen kyljessä ( saattaa olla tulpattuna ) on seos säätö POTIKKA .
käy nyt ne liitokset ensin ja sitten ihmettele muita asioita.
Jos ruikit CRCtä niin se on sähköä johtavaa ja saa aikaan oikosen.
Varmaan tarkoitus oli putsata/poistaa mahdolliset hapettumat liittimen/ liitinten navat esim CRCllä, kuivata ja laittaa kuhunkin liitinnapaan pikkuriikkisen vaseliinia...

Olen itse tuhonnut releitä ja katkaisijoita CRCllä tyhmyyttäni 80- luvulla...