Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 17 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mistä kaasutin Solex 34/34 Z1 säätöohjeiden kuvat?
ViestiLähetetty: 19.09.2014 16:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:) se on kumma kalvosyöppö tuo Bosch jakaja . Ducellier taas järsii kannen keskihiiltä mielellään, mutta sille ei kelpaa nuo kalvot.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mistä kaasutin Solex 34/34 Z1 säätöohjeiden kuvat?
ViestiLähetetty: 20.09.2014 02:11 

Viestit: 624
Kaasutinexpertiltä sain tietoa tuosta kaasuttimen kohosta et tulisi olla 6,5 g painoinen ja koholla on taipumus muuttua "uppotukiksi" nykybensiinillä. Kirjastosta löysin kirjan jossa mainittiin kohon korkeuden mitaksi 35 mm.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mistä kaasutin Solex 34/34 Z1 säätöohjeiden kuvat?
ViestiLähetetty: 20.09.2014 02:46 

Viestit: 624
Kumpi pääsuutin on 1-kurkulle ja kumpi 2-kurkulle? Eli nuo ilmasuuttimet joiden alla ovat pääsuuttimet ja ilmasuuttimien vieressä o-renkaallinen suodatin joka on äärioikealla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mistä kaasutin Solex 34/34 Z1 säätöohjeiden kuvat?
ViestiLähetetty: 06.11.2015 02:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
Päätin nostaa tätä vanhaa viestiketjua, kun nousi pari kysymystä liittyen tähän kaasarin laittamiseen. Ja siis tuollaista 1.6 BX:n 32/34 Solexia elvyttelen. Ilmeisesti tämä on 32/34 Z1, mutta en ole tuosta lopusta ihan valmis kun sitä ei missään lue.

-Kevenninkalvolle pitäisi (ilmeisesti) tulla alipaine? Tuossa ryyppyosien suojana olevassa muovikannessa on o-renkaalla tiivistetty nippa joka menee kalvon kannen reikään, mutta itse muovikannessa ei ole mitään paikkaa mihin kytkeä alipaine? Vai tuleeko alipaine sisäisesti ja tuo kansi on vain "alipaineakku"?
-Pitäisikö kakkoskurkun aueta aina kun kaasua vääntää reilummin, vai pelkästään kun ryyppy on pois? Mielestäni nuo vivut ovat jotenkin oudosti kytketty, enkä oikein hahmota miten kakkoskurkun avautuminen mahdollistuu edes ryypyn ollessa pois päältä.
-Kannattaako tätä edes yrittää kuntoon koska ykköskurkun läppäakselissa on aika selvä välys?



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 17 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: