Vanhan nostoa. Tuollainen 1.6GTI 1991 täälläkin.
Pintakaasulla nykimiseen hakenut tässä ratkaisua. Tapahtuu lähinnä 1500-2000rpm pienillä vaihteilla.
-Ilmamäärämittarin potikan koskettimen säätelin uudelle puhtaalle pinnalle.
-Virranjakajan alipainesäätimen kalvo tuntuu letkusta puhaltamalla ehjältä.
-Alipaineletkut vaikuttaa ehjiltä ei ainakaan selviä halkeamia. Mitkähän kaikki vaikuttaa?
-Sytytyksen johtoliitokset on tarkastettu ja käsitelty crc:llä.
-Tulppien kärkivälit taisin laittaa 0.8mm ja tulpat muuten kunnossa
Joku kertoi että bensapaineentasaaja auton takarenkaan seudulla olis aiheuttanut nyhtämistä.
Onko tähän lisävahvistusta meinaan maksaa se kai 50€ ainakin?
Bensasyötön alipainesäädin vielä katsomatta mutta voiko se jotenkin jumia?
Moottorin alin tukikumi vaikuttaa aika veltolta ja varmaan kertaa sitä nykimistä vielä osaltaan.
2. vaihteella yltyy joskus kovaksikin hitaassa kaupunkiajossa varmaan just tuon tukikumin takia.
Seoksia olen ruuvaillut ja tuntuu että kohta ei pelaa enää millään kierrosluvulla kunnolla.
Ei oikeen muista kävikö se ennenkään tuon paremmin tyhjäkäyntiä.
Aika rikkaalle puolelle saa vääntää ettei tyhjäkäynti röpötä kovin kauheasti.
Eikös se mene rikkaalle eli kiinni päin myötäpäivään se ruuvi?
Lievää kyllästymistä alkaa olla katotaan joku päivä jos viitsis perehtyä lisää.
Eipä tolla ole kovin hauska ajella kun ei pelaa kunnolla.
Kaikenlaista remppaa tullu tehtyä tuohon autoon että ei vielä viitsis myydäkkään.