Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: XM 2.1 Turbo D12
ViestiLähetetty: 10.10.2013 07:26 

Viestit: 566
Paikkakunta: Viitasaari
Itsellä oli (on) Break versio vuodelta -93.

Loistavan leppoisaa kyytiä koneen puolesta.

Kannentiiviste vaihdettu ja jotain kansitaikaa tehty 250 tkm kohdilla.

En tiedä mitenkä minulla onnistui blue-printtaus, kun kesällä pääsi 100 km helposti alle 5 litran. Pienin 4.5 l / 100 km.

Suurin kulutus oli vähän yli 7 l / 100 km.

Keskimäärin tankkausväli pyöri 1600 - 1875 km kohdilla.

Öljyä ei tarvinnut lisätä vaihtovälillä yhtään. Käytin 5W-40 halpisöljyä

Matkamittarin virhettä ei ole otettu huomioon kulutuksissa. Mittari näytti hieman liian vähän! 8-)

Kone päätti päivänsä noin 850 tkm kohdilla. meni ensin kannesta tiiviste ja sitten sadan metrin päästä äänestä päätellen pari laakeria (nesteet öljyn seassa?).

Suosittelen ainakin mekaanisella ohjauksella olevaa lämpimästi.

Jakopään laitossa oli pieni kikka, millä sai helposti jaon paikoilleen (hihnan laitossa hetkeksi kampiakselin lukitus pois ja kampiakselille parin asteen peruutus).


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: