Sitikkapuoskari kirjoitti:
Paloilmapuhallin on toinen puoli laitetta. Eli ei saa pelkkää puhallinta erikseen.
Ajattelinkin ottaa tuon siitä autossa tällä hetkellä kiinni olevasta yksilöstä... Eli, onko operaatio vain 'pultit auki ja vaihtaen' vai tarvitaanko jotain tiivisteitä tms.? Ja onko värkissä muita liikkuvia osia (lue: laakerillisia osia)?
Kun nyt sattumalta avautui sopiva huoltoikkuna täksi viikonlopuksi, niin kysynpä samalla vinkkejä ykköskoppa-C5:n etupuskurin irroitukseen. Pitääkö esimerkiksi lampunpesurien suojaläpyskät irroittaa ensin, jotta saa puskurin lattialle? Eli, jäävätkö itse pesurit autoon, kun puskurin kuoren repii irti? Muita hyviä vinkkejä?
Muutoinhan tuon puskurin irroitus lienee mallia 'miljoona torksia auki ja lattialle tipautus'?
Siis, kerrataanpa koko suunnitelma:
Minulla on autossa kiinni palopesävammainen webasto ja irrallisena tomiva, mutta jotain laakeria rallattava yksilö. Noista mahdollisimman vähän osia vaihdellen haluaisin saada yhden hiljaa toimivan. Jos ainoa laakerillinen komponentti on tuo palopuhallin, niin luulisi sen vaihtamisen olevan minimitoimenpide... Ainakin näin maalaisena ajatellen
